معرفی بهترین منابع برای یادگیری مهارت‌های مهندسی

0

به روز نگه داشتن مهارت های خود در دنیایی که به سرعت در حال تغییر است یک چالش است. اما به لطف منابع آنلاین نظیر آموزشگاه فنی ، یادگیری مداوم آسان تر از همیشه است. برای این منظور، در این مطلب لیستی از بهترین منابع برای مهارت های مهندسی در قالب، بهترین وبسایت ها برنامه ها، بلاگ ها و انجمن ها ارائه شده است. این لیست به هیچ وجه یک لیست جامع نیست، اما مکانی عالی برای شروع است. موارد دلخواه خود را در بخش نظرات اضافه کنید.

وب سایت های مفید یادگیری مهندسی:

برای مهندسی عمران، سازه و محیط زیست

Civilax: این وب سایت هم برای مهندسین عمران و هم برای دانشجویان است. شما می توانید هر چیزی را در وب سایت پیدا کنید که شامل مهندسی عمران باشد، از جمله کتاب های الکترونیکی و نرم افزار. اگر دانشجو هستید، توصیه می کنیم مجموعه صفحه گسترده مهندسی عمران آنها را بررسی کنید.

MIT Courseware Open : مهندسی عمران و محیط زیست – استاندارد طلایی یادگیری خودگردان. MIT مطالب دوره کاملی را برای مهندسی عمران و محیط زیست در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد منتشر می کند. این شامل مجموعه کامل تکالیف و امتحانات تمرینی است.

civileggforall.com: وب سایتی که زرادخانه کاملی از کتاب ها، یادداشت ها و موضوعاتی را در اختیار شما قرار می دهد که به شما در تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد کمک می کند. به عنوان یک جایزه، آنها گزینه ای دارند که می توانید کتابی را از آنها درخواست کنید (در صورت داشتن آن) که به شما در برگزاری امتحان کمک می کند.

انجمن مهندسی: متخصصان مهندسی عمران و فارغ التحصیلان می توانند از انجمن مهندسین استفاده کنند تا از آخرین نسخه های نرم افزارهای مهندسی عمران، صفحات گسترده، کتاب های الکترونیکی، فیلم های آموزشی نرم افزار و کتابچه های راهنما مطلع شوند.

میز نیوتن: وب سایتی که یادگیری مهندسی را کمی آسان می کند. می‌توانید یادداشت‌های دست‌نویس، کتاب‌ها، آزمون‌های تمرینی و کتاب‌های MCQ را پیدا کنید – همه برای دانلود رایگان در دسترس هستند.

برای مهندسی مکانیک

پایگاه دانش HUBS – نگهداری شده توسط Protolabs: یک شرکت نمونه سازی سریع، این پایگاه دانش اصول اولیه تولید، دستورالعمل های طراحی و انتخاب مواد برای چاپ سه بعدی، ماشینکاری CNC و قالب گیری تزریقی را پوشش می دهد. قبل از شروع به کار CAD این اصول را بیاموزید تا مطمئن شوید که برای قابلیت ساخت طراحی می کنید!

MIT Courseware Open Engineering Mechanical : استاندارد طلایی یادگیری خودگردان. MIT مطالب دوره کاملی را برای مهندسی مکانیک در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد منتشر می کند. این شامل مجموعه کامل تکالیف و امتحانات تمرینی است.

نوین پارسیان: اگر به دنبال دوره مهندسی مکانیک با زبان فارسی هستید، نوین پارسیان معتبرترین شرکت در داخل کشور است . نوین پارسیان بیش از دو دهه تجربه موفق و با یاری جستن از مجرب‌ترین اساتید و به روزترین شیوه‌های آموزشی توانسته‌ است در ارتقای تخصص و مهارت فنی مهندسین و دانش مدیران عملکرد رضایت بخشی داشته باشد. هم اکنون با بهره‌گیری از استانداردهای آموزشی و شرح دروس کاربردی در کنار آکادمی معتبر ” Ontario Technologist House” از کانادا به صورت رسمی مدرک گواهی پایان دوره صادر می کند.

میز نیوتن: وب سایتی که یادگیری مهندسی را کمی آسان می کند. می‌توانید یادداشت‌های دست‌نویس، کتاب‌ها، آزمون‌های تمرینی و کتاب‌های MCQ را پیدا کنید – همه برای دانلود رایگان در دسترس هستند.

یادداشت‌های الکترونیکی مکانیکی: یادداشت‌های الکترونیکی مکانیکی به دانش‌آموزان امکان دسترسی رایگان به یادداشت‌های الکترونیکی تنظیم‌شده و قابل فهم از دانشگاهیان سراسر جهان را می‌دهد.

جعبه ابزار مهندسی : به نظر می رسد وب سایت قدیمی است. از طرف دیگر مهندسان مکانیک درک می کنند که کارکرد حرف اول را می زند. و این وب سایت عملکرد فوق العاده ای را انجام می دهد. مکانی عالی برای رفتن به انواع اصول اولیه و نه چندان اساسی برای کمک به شما در کار مهندسی. همه چیز را در اینجا خواهید یافت، از نمودارهای موضوعی گرفته تا محاسبات اجباری و ماشین حساب.

Engineers Edge: سایت دیگری که در آن رابط کاربری کمی قدیمی است و ممکن است در ابتدا شما را بترساند. با این حال، درست مانند جعبه ابزار مهندسی، ارزش زیادی را ارائه می دهد. منبعی جامع برای مهندسین مکانیک که مبانی مهندسی، مواد و کاربردهای آنها و طراحی را پوشش می دهد.

LearnMech: نام این وب سایت گویای همه چیز است. برای مشاهده موضوعات تحت پوشش، به سادگی از طریق منو مرور کنید. تنوع مقالات، و همچنین موضوع، نسبتاً برجسته است.

CosmoLearning – CosmoLearning : با هدف ارائه یک مدرسه آنلاین رایگان ایجاد شده است. آنها اینترنت را جست‌وجو کردند و تمام ویدیوها و مطالب آموزشی برتر را در وب جمع‌آوری کردند که سخاوتمندانه توسط صدها دانشگاه، مربی و متخصص ارائه شده بود. در نتیجه، می توانید از بین موضوعات زیادی برای یادگیری انتخاب کنید.

برای مهندسی برق

Khan Academy: یک وب سایت عظیم مبتنی بر دوره های ویدیویی برای یادگیری به معنای واقعی کلمه. این لینک شما را به بخش مهندسی برق آنها می برد.

همه چیز درباره مدارها – همه چیز درباره مدارها یک انجمن آنلاین مستقل برای مهندسان برق است که یکی از بزرگترین و فعال ترین انجمن های جهان است. در بخش آموزش، می‌توانید دسترسی رایگان به کتاب‌های درسی، سخنرانی‌ها و آموزش‌های ویدیویی، کاربرگ‌ها و وبینارهای صنعتی پیدا کنید.

میز نیوتن – وب سایتی که یادگیری مهندسی را کمی آسان می کند. می‌توانید یادداشت‌های دست‌نویس، کتاب‌ها، آزمون‌های تمرینی و کتاب‌های MCQ را پیدا کنید – همه برای دانلود رایگان در دسترس هستند.

MIT Courseware Open Engineering Electrical Electrical and Computer Science: این یکی از بسیاری از مطالب درسی مهندسی است که می توانید از MIT پیدا کنید. استاندارد طلایی یادگیری خودراهبر. MIT مطالب دوره کاملی را برای مهندسی برق و علوم کامپیوتر در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد منتشر می کند. این شامل مجموعه کامل تکالیف و امتحانات تمرینی است.

Electronics – Wics-Online: بیش از 2800 شیء آموزشی در مجموعه منابع آموزشی باز الکترونیک – Wisc-Online به صورت رایگان در اختیار مربیان و دانش آموزان قرار دارد. این مواد آموزشی تعاملی طیف گسترده ای از موضوعات الکترومکانیکی را پوشش می دهد.

Electrical4U – Electrical4U: وب سایتی است که به آموزش و به اشتراک گذاری همه چیزهای مهندسی برق و الکترونیک اختصاص دارد. این مقالات می توانند به شما در آماده شدن برای امتحان برق با سوالات چند گزینه ای کمک کنند.

CosmoLearning – CosmoLearning: با هدف ارائه یک مدرسه آنلاین رایگان ایجاد شده است. آنها اینترنت را جست‌وجو کردند و تمام ویدیوها و مطالب آموزشی برتر را در وب جمع‌آوری کردند که سخاوتمندانه توسط صدها دانشگاه، مربی و متخصص ارائه شده بود. در نتیجه، می توانید از بین موضوعات زیادی برای یادگیری انتخاب کنید.

برای مهندسی شیمی

MIT Courseware Open Engineering Chemical: این یکی از بسیاری از مطالب دوره مهندسی است که می توانید از MIT پیدا کنید. استاندارد طلایی یادگیری خودراهبر. MIT مطالب دوره کاملی را برای مهندسی شیمی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد منتشر می کند. این شامل مجموعه کامل تکالیف و امتحانات تمرینی است.

ChemEngGuy – ChemEngGuy: فقط یک پسر است که به صورت آنلاین مهندسی شیمی تدریس می کند. هدف او این است که موضوعات پیچیده مهندسی شیمی را به دوره ها، سخنرانی ها یا قطعاتی که به راحتی قابل هضم هستند، تجزیه کند. سخنرانی ها مختصر هستند تا از محتوای «سخنرانی» اجتناب شود و جذب دانش آسان تر شود. برخی از سخنرانی های او رایگان است، اما ممکن است برای دسترسی به دوره کامل نیاز به پرداخت هزینه داشته باشید.

LearnChemE – LearnChemE مجموعه ای از ابزارهای آموزش مهندسی شیمی است که توسط اساتید برای استفاده دانشجویان و مدرسان ایجاد شده است. باور کنید یا نه، این یک وب‌سایت رایگان با مجموعه‌ای عظیم از صفحه نمایش، شبیه‌سازی‌های تعاملی و ماژول‌های خودآموز، آزمایشگاه‌های مجازی، منابع برای مدرسان، و خیلی چیزهای دیگر است!

LearnChe: یک وب‌سایت وبلاگی توسط مهندس شیمی کوین دان با پست‌های جزئی کوچک و سازمان‌دهی شده بر اساس بخش‌ها، بنابراین می‌توانید به سرعت در مورد هر چیزی که با آن مشکل دارید، راهنمایی پیدا کنید. همچنین می‌توانید کتاب‌های درسی مفید، ویدیوهای YouTube، و همچنین مجموعه داده‌های جمع‌آوری شده را پیدا کنید.

CosmoLearning – CosmoLearning: با هدف ارائه یک مدرسه آنلاین رایگان ایجاد شده است. آنها اینترنت را جست‌وجو کردند و تمام ویدیوها و مطالب آموزشی برتر را در وب جمع‌آوری کردند که سخاوتمندانه توسط صدها دانشگاه، مربی و متخصص ارائه شده بود. در نتیجه، می توانید از بین موضوعات زیادی برای یادگیری انتخاب کنید.

برای مهندسی هوافضا

Aerostudents – اگر مشارکت بسیاری از دانش آموزانی که برای کمک به دیگران محتوا ارائه کرده اند، نبود، این وب سایت وجود نداشت. این مجموعه از کتاب‌ها و یادداشت‌های دست‌نویس بسیاری تشکیل شده است که مهندسی هوافضا را در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد پوشش می‌دهد. شما همچنین می توانید با آپلود یک خلاصه یا یک فرمول برگه تایپ شده در رایانه خود کمک کنید و به همشهریان خود کمک کنید!

پایگاه دانش HUBS: نگهداری شده توسط Protolabs، یک شرکت نمونه سازی سریع، این پایگاه دانش اصول اولیه تولید، دستورالعمل های طراحی و انتخاب مواد برای چاپ سه بعدی، ماشینکاری CNC و قالب گیری تزریقی را پوشش می دهد. قبل از شروع به کار CAD این اصول را بیاموزید تا مطمئن شوید که برای قابلیت ساخت طراحی می کنید!

edX: سایت دیگری که دوره های آنلاین را در طیف گسترده ای از موضوعات ارائه می دهد. دانشگاه‌های کرنل، هاروارد و سایر دانشگاه‌ها همگی با موضوعات مختلف حضور دارند. شرکت در بسیاری از کلاس ها رایگان است و می توان آن را در اوقات فراغت خود تکمیل کرد. با این حال، دریافت گواهینامه رایگان نیست.

MIT Open Courseware Aeronautics and Astronautics: این یکی از بسیاری از مطالب دوره های مهندسی است که می توانید از MIT پیدا کنید. استاندارد طلایی یادگیری خودراهبر. MIT مطالب دوره کاملی را برای هوانوردی و فضانوردی در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد منتشر می کند. این شامل مجموعه کامل تکالیف و امتحانات تمرینی است.

یادداشت‌های هوافضا – این وب‌سایت در نتیجه عادت یکی از دانش‌آموزان برای یافتن و ایجاد یادداشت‌های آنلاین ایجاد شده است که به طور مبهم در کتاب‌های درسی توضیح داده شده است. Flight Dynamics، Propulsion 1 و Propulsion 2 سه رشته اصلی اصلی هستند که در حال حاضر در این وب سایت تحت پوشش قرار می گیرند.

CosmoLearning – CosmoLearning: با هدف ارائه یک مدرسه آنلاین رایگان ایجاد شده است. آنها اینترنت را جست‌وجو کردند و تمام ویدیوها و مطالب آموزشی برتر را در وب جمع‌آوری کردند که سخاوتمندانه توسط صدها دانشگاه، مربی و متخصص ارائه شده بود. در نتیجه، می توانید از بین موضوعات زیادی برای یادگیری انتخاب کنید.

برای مهندسی هسته ای

MIT Courseware Open Nuclear Science and Engineering: این یکی از بسیاری از مطالب درسی مهندسی است که می توانید از MIT پیدا کنید. استاندارد طلایی یادگیری خودراهبر. MIT مطالب دوره کامل علوم و مهندسی هسته ای را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد منتشر می کند. این شامل مجموعه کامل تکالیف و امتحانات تمرینی است.

برای مهندسی دریا

مهندسی دریایی آنلاین – این وب سایت مطالب مطالعاتی مهندسی دریایی را ارائه می دهد که در موضوعات مهم دسته بندی می شوند. هر موضوع به خوبی توضیح داده شده است و اگر برای چالشی آماده هستید، می توانید مطالب امتحانی را دانلود کنید تا دانش خود را آزمایش کنید!

برای مهندسی صنایع

LearnMech – نام این وب سایت گویای همه چیز است. برای مشاهده موضوعات تحت پوشش، به سادگی از طریق منو مرور کنید. تنوع مقالات، و همچنین موضوع، نسبتاً برجسته است.

ابزارها و برنامه های دیجیتالی مفید برای مهندسان:

iEngineer – iEngineer یک برنامه عالی برای هر کسی است که به دنبال پیچ یا پیچ مناسب برای پروژه خود است. این یکی از گسترده ترین پایگاه های داده برای اطلاعات در مورد این نوع سخت افزار موجود است.

مبدل واحد مهندسی: برنامه ای که بسیار راحت تر از تبدیل اندازه گیری ها با دست است. این یک برنامه فوق العاده برای مهندسان در محل کار، در دفتر یا در کلاس درس است و ممکن است به یکی از موارد مورد علاقه شما تبدیل شود.

WolframAlpha – Wolfram Alpha: یکی دیگر از برنامه های مهندسی دیوانه کننده و مفید است. این برنامه که «ویکی‌پدیای مهندسی» نام دارد، میزبان یک پایگاه دانش گسترده در زمینه‌های مختلف فنی است.

Desmos – Desmos یک برنامه رایگان گرافیک و آموزش ریاضی است که می تواند در مرورگر و همچنین در دستگاه های iOS و Android استفاده شود. این ابزار محبوبی است که بیش از 40 میلیون معلم و دانش آموز در سراسر جهان از آن استفاده می کنند.

فرهنگ لغت مهندسی: فرهنگ لغت مهندسی، همانطور که از نامش پیداست، فرهنگ لغت جامعی از اصطلاحات مهندسی است. این شامل بیش از 28000 اصطلاح و تعاریف مهندسی و همچنین بیش از 9000 تصویر مهندسی است که شامل نمودارها، تصاویر و عکس های معماری است. همچنین برای اندروید موجود است.

برای مهندسی عمران

Bridge Construction Sim – در این شبیه ساز Bridge Construction Simulator می توانید توانایی های مهندسی، غرایز و هوش خود را آزمایش کنید. شما پل‌های پیچیده‌تر را در مکان‌های مختلف طراحی و می‌سازید، همگی در عین حال که بودجه خود را در نظر داشته باشید.

مهندسی عمران MCQs – این یک برنامه فوق العاده برای آماده شدن برای آزمون ها و مصاحبه های مهندسی عمران است. تقریباً 10000 سؤال چند گزینه ای از کتاب های مرجع دارد که فنی، کامل و به خوبی توضیح داده شده اند.

برای مهندسی مکانیک

Fluid Mechanics Calc – Fluid Mechanics Calc: یک برنامه مفید برای مهندسان مکانیک است که به کمک در مورد خواص ترمودینامیک یا سیالات نیاز دارند. ظرفیت محاسبه پارامترهای ترموفیزیکی سیالات متنوع با درجه دقت بالا، ویژگی کلیدی این برنامه است.

Mechanical Engineering One – Mechanical Engineering One: ابزاری عالی برای کمک به شما با چالش های مهندسی مکانیک است که به طور منظم با آن مواجه می شوید. دارای تعدادی جدول مرجع، ماشین حساب و مبدل در هر دو واحد متریک (SI) و امپراتوری (ایالات متحده). برای باز کردن قفل ویژگی های بیشتر می توانید نسخه حرفه ای را از اینجا دریافت کنید!

برای مهندسی برق

Circuit Lab – CircuitLab: ابزارهای تصویربرداری شماتیک و شبیه سازی مدار را ارائه می دهد که به صورت آنلاین و درون مرورگر در دسترس هستند. دانشجویان، علاقمندان و مهندسان برق حرفه ای می توانند از این ابزارها برای توسعه و تجزیه و تحلیل سیستم های آنالوگ و دیجیتال قبل از ساخت نمونه اولیه استفاده کنند.

iCircuit: یکی از بهترین برنامه ها برای ترسیم مدارهای الکتریکی و قطعات در حال حرکت، iCircuit است. نه تنها می‌توانید مدار بسازید، بلکه می‌توانید عملکرد را آزمایش کنید، ولتاژها را بررسی کنید و سایر مشکلات را مستقیماً از نوک انگشتان خود رفع اشکال کنید. همچنین برای اندروید موجود است.

Droid Tesla – Droid Tesla یک برنامه شبیه‌سازی با مدار مجتمع (SPICE) است که عمدتاً برای مهندسان برق طراحی شده است. این یک برنامه ساده و در عین حال قدرتمند است که استفاده و درک آن ساده است. برای باز کردن قفل ویژگی های بیشتر، می توانید نسخه حرفه ای را خریداری کنید.

برای مهندسی شیمی

مهندسی شیمی: این برنامه بیشتر برای دانشجویان و متخصصان مهندسی شیمی در سراسر جهان است و یکی از برترین برنامه های مهندسی شیمی برای اندروید است. این شامل اطلاعات در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مهندسی شیمی است که می توانید در هر زمان به آنها دسترسی داشته باشید. برای کاربران iOS، می توانید AppSuite HD مهندسی شیمی را دانلود کنید که همین ویژگی را با ماشین حساب به عنوان جایزه ارائه می دهد!

Chem Blaster – Chem Blaster یک نرم افزار تبدیل برای کسانی است که دائماً بین چندین برنامه برای تبدیل واحد مهندسی شیمی می پرند. هر کسی که روی مشکلات مهندسی شیمی کار می کند آن را مفید خواهد یافت.

سازمان ها و انجمن های مهندسی:

انجمن ملی مهندسین حرفه ای: انجمن ملی مهندسین حرفه ای (NSPE) در سال 1934 تاسیس شد و یکی از تنها سازمان های مهندسی حرفه ای است که ماموریت اعلام شده آن رسیدگی به مشکلات غیر فنی مهندسین حرفه ای و دارای مجوز است.

جامعه مهندسان زن : جامعه مهندسان زن یک سازمان غیرانتفاعی است که آموزش مداوم و فرصت های شبکه ای را برای زنان در زمینه مهندسی فراهم می کند. این یکی از بزرگترین سازمان های حرفه ای برای مهندسان است زیرا کارگاه های رهبری، برنامه های آموزشی و سایر منابع را به زنانی که می خواهند در زمینه های خود برتر باشند ارائه می دهد.

برای مهندسی عمران

انجمن مهندسین عمران آمریکا – بیش از 150000 مهندس عمران از 177 کشور توسط انجمن مهندسین عمران آمریکا نمایندگی دارند. انجمن مهندسین عمران آمریکا (ASCE) قدیمی ترین انجمن مهندسی کشور است که در سال 1852 تأسیس شده است. ASCE بزرگترین ناشر محتوای مهندسی عمران در جهان و همچنین یک منبع قابل اعتماد برای کدها و استانداردهای ایمنی عمومی است.

موسسه مهندسین عمران: با ارائه صلاحیت های حرفه ای، تشویق آموزش، رعایت اخلاق حرفه ای، و همکاری با بازرگانی، دانشگاه ها و دولت، هدف ICE حمایت از حرفه مهندسی عمران است.

برای مهندسی شیمی

موسسه آمریکایی مهندسین شیمی – با بیش از 60000 عضو از بیش از 110 کشور، AICHE بزرگترین سازمان مهندسین شیمی در جهان است. چه در صنایع فرآیند اصلی و چه در زمینه های نوظهور مانند پزشکی ترجمه، AICHE منابع و دانش مورد نیاز شما را فراهم می کند.

موسسه مهندسین شیمی – IChemE سهم مهندسی شیمی را در جامعه در سراسر جهان ترویج می کند. هدف این سازمان ایجاد و حمایت از جامعه و شبکه ای از متخصصان فعال در تمام جنبه های مهندسی شیمی است.

برای مهندسی برق

IEEE – موسسه مهندسین برق و الکترونیک (IEEE) یک سازمان حرفه ای است که نماینده مهندسین الکترونیک و برق است. این انجمن با بیش از 423000 عضو در بیش از 160 کشور در سراسر جهان، بزرگترین انجمن متخصصان فنی در جهان است. اهداف آن توسعه مهندسی برق و الکترونیک، مخابرات، مهندسی کامپیوتر و سایر حوزه های مرتبط از نظر آموزش و فناوری است.

برای مهندسی مکانیک

انجمن مهندسین مکانیک آمریکا : ASME آموزش عالی، ایجاد کد و استاندارد، گواهینامه‌ها، تحقیقات، کنفرانس‌ها و انتشارات، روابط دولتی و سایر اشکال دسترسی به جامعه مهندسی متنوع را ارائه می‌دهد.

SME:  انجمن مهندسین تولید (SME) فناوری‌های تولیدی را ترویج می‌کند، نیروی کار واجد شرایط را توسعه می‌دهد و صنعت تولید را به هم متصل می‌کند تا به تولیدکنندگان در نوآوری، گسترش و موفقیت کمک کند.

ASHRAE: انجمن مهندسین گرمایش، تبرید و تهویه مطبوع آمریکا (ASHRAE) یک سازمان حرفه‌ای آمریکایی است که به بهبود طراحی و ساخت سیستم‌های گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع و تبرید (HVAC&R) اختصاص دارد. ASHRAE حدود 57000 عضو در 132 کشور در سراسر جهان دارد. آموزش پایپینگ بهترین منبع برای یادگیری استاندارد های تمامی سازمان های بین المللی است

برای مهندسی مواد

ASM International : ASM International سازمانی متشکل از مهندسان و دانشمندانی است که در زمینه علم مواد فعالیت می کنند. ماموریت ASM اطلاع رسانی، آموزش و اتصال جامعه مواد در سراسر جهان به منظور حل مشکلات و الهام بخشیدن به نوآوری است.

برای مهندسی هسته ای

انجمن هسته ای آمریکا – انجمن هسته ای آمریکا یک سازمان بین المللی غیر انتفاعی متشکل از دانشمندان، مهندسان و متخصصان صنعت است که به پیشرفت مهندسی هسته ای و زمینه های مرتبط اختصاص دارد. بخش‌های حرفه‌ای، بخش‌های محلی/شاخه‌های گیاهی، و بخش‌های دانشجویی سه جامعه‌ای هستند که ANS را تشکیل می‌دهند.

برای مهندسی صنایع

موسسه مهندسین صنایع و سیستم – موسسه مهندسین صنایع و سیستم (IISE) یک سازمان حرفه ای است که در درجه اول متعهد به پیشرفت حرفه مهندسی صنایع و کسانی است که برای بهبود کیفیت و بهره وری تلاش می کنند.

بهترین وبلاگ ها برای مهندسان

The Engineer : وبلاگ مهندس طیف گسترده ای از موضوعات مهندسی و علوم را پوشش می دهد. آنها همچنین ویدیوهایی به نام «گفت‌وگوهای مهندس» را بارگذاری می‌کنند که در آن مجریان درباره اخبار و موضوعات مرتبط با مهندسی بحث می‌کنند. چیزی که ما در مورد وب سایت آنها دوست داریم، بخشی به نام “مهندس دانشجو” است که در آن اخبار، تحلیل ها و توصیه هایی به مهندسان دانشجو می دهند! آنها را در توییتر (@TheEngineerUK) برای آخرین اخبار و اطلاعیه ها بررسی کنید.

Interesting Engineering – توسط Huseyin Kilic (@huseyinkilic در توییتر) تأسیس شد، مهندسی جالب برای کمک به خوانندگان برای درک نحوه عملکرد کارها در مهندسی ساختار یافته بود. می‌توانید آخرین پیشرفت‌های علمی، نوآوری‌های فناوری، روندهای صنعت و بسیاری موارد دیگر را در وب‌سایت آنها بخوانید.

IEEE Spectrum – IEEE Spectrum یک منبع کلیدی اخبار و اطلاعات برای دنیای مهندسی است و به طور منظم و جامع به روز می شود. IEEE Spectrum طیف وسیعی از موضوعات، از جمله اخبار سیلیکون ولی، بیوتکنولوژی، هکرها و انرژی باد خورشیدی را پوشش می‌دهد. اگر می خواهید به آنچه در دنیای مهندسی می گذرد توجه داشته باشید، این وبلاگ برای شماست.

بوت کمپ کدنویسی فناوری جورجیا: این منبع عالی برای توانمندسازی دختران در زمینه های STEM و سایر منابع آنها برای یادگیری کدنویسی را ببینید.

برای مهندسی عمران

ConstructionPlacements – ConstructionPlacements به روز رسانی روزانه در مورد آخرین اخبار صنعت، اطلاعات در مورد پروژه های بزرگ جهانی، فرصت های شغلی، و بینش های صنعتی از صنایع ساخت و ساز، املاک و مستغلات، زیرساخت ها، پروژه ها، و صنایع نفت و گاز را ارائه می دهد.

وبلاگ مهندس عمران : یک وبلاگ مفید برای کسانی که علاقه مند به دنبال کردن حرفه ای در زمینه مهندسی عمران هستند. این وبلاگ مهندسی عمران، املاک و مستغلات، مدیریت پروژه و ساخت و ساز خانه را پوشش می دهد.

برای مهندسی شیمی

وبلاگ AICHE – موسسه مهندسین شیمی آمریکا (AIChE) بزرگترین انجمن حرفه ای مهندسین شیمی در جهان است. چه در صنایع فرآیند اصلی و چه در زمینه های نوظهور مانند پزشکی ترجمه، AICHE منابع و دانش مورد نیاز شما را فراهم می کند.

وبلاگ Chemical Processing – Chemical Processing تنها برندی است که صرفاً به پیچیدگی تولید مواد شیمیایی اختصاص داده شده است. مهندسی فرآیند، ساخت و استراتژی‌های اتوماسیون، و همچنین جابجایی سیالات و پمپ‌ها، از جمله موضوعات مهندسی شیمی هستند که تحت پوشش قرار می‌گیرند.

برای مهندسی برق

هفته نامه الکترونیک – برای متخصصان الکترونیک، هفته نامه الکترونیک اطلاعات زیادی در مورد اخبار الکترونیکی، تحقیق، طراحی، تولید، پروفایل های شرکت و موارد دیگر ارائه می دهد. این سایت همچنین به خوانندگان اجازه می دهد تا به دنبال شغل باشند.

EE Times – EE Times یک مجله آنلاین است که هم مهندسین برق و هم علاقه مندان به گجت ها را هدف قرار می دهد. مقالات شامل همه چیز از اخبار، تجزیه و تحلیل، آموزش، و بحث همتا به همتا در مورد فن آوری، تجارت، محصولات و طراحی است.

برای مهندسی مکانیک

IMechE – موسسه مهندسین مکانیک انجمنی است که نماینده مهندسین مکانیک و حرفه مهندسی است. در سال 1847 شروع به کار کرد و به بیش از 100000 عضو در 140 کشور افزایش یافت. IMechE دارای 8 بخش است که شامل هوافضا، خودرو، انجمن مهندسی پزشکی، ساخت و ساز و خدمات ساختمانی، صنایع تولیدی، صنایع نیرو، صنایع فرآیندی و راه آهن می شود. تقریباً می توانید هر چیزی در مورد مهندسی مکانیک از کتابخانه و آرشیو آنها پیدا کنید.

Mechanical Engineering HQ: یک وبلاگ عالی که توسط یک مهندس مکانیک به نام رایان اداره می شود و هدف آن کمک به مردم در درک مهندسی به ساده ترین روش است. ما می دانیم که برخی از موضوعات در مهندسی می تواند طاقت فرسا و هضم آن دشوار باشد. به همین دلیل رایان یک وب سایت کامل مهندسی مکانیک ایجاد کرد. شما می توانید اطلاعات قابل اعتمادی پیدا کنید که یادگیری مهندسی را آنطور که باید سرگرم کننده می کند! همچنین می‌توانید مقالات وبلاگ را با فهرستی از مواردی که برای مهندسان بهترین هستند، مانند «بهترین کتاب‌ها برای مهندسان مکانیک» پیدا کنید.

منبع:

https://geniuslabgear.com/blogs/for-scientists/best-free-engineering-resources

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود