معرفی دوره های آموزشی آنلاین در زمینه های فنی و مهندسی

0

مهندسی از علوم، ریاضیات و فناوری برای حل چالش ها استفاده می کند. از مهندسان عمران که طرح‌بندی‌های بهینه را برای شهرها ایجاد می‌کنند تا مهندسان نرم‌افزاری که برنامه‌های مورد علاقه ما را توسعه می‌دهند، مهندسان قدرت بسیاری از جهان اطراف ما را تامین می‌کنند و به نوآوری‌های تکنولوژیکی دامن می‌زنند.

از آنجایی که مهندسی رشته های بسیاری را در بر می گیرد، بسته به مسیر انتخابی شما، دوره های آموزشی متفاوت خواهد بود. دوره های مهندسی عمومی می توانند مفاهیم علمی، ریاضی و فنی را پوشش دهند. بسیاری از رشته های مهندسی نیاز به دانش فیزیک و مکانیک دارند که ممکن است بخشی از برنامه درسی دوره مهندسی باشد یا ممکن است در دوره های پیش نیاز پوشش داده شود.  در ادامه این مطلب به تعدادی از پر کاربردترین دوره های آموزشگاه فنی می پردازیم

دوره طراحی فرآیند

طراحی برای تولید فرآیند طراحی برای در نظر گرفتن محدودیت های تولید است. این فرآیند طراحی، فرآیند مونتاژ، آزمایش و محدودیت‌های بالقوه کارخانه را در مراحل اولیه طراحی در نظر می‌گیرد که به جلوگیری از اشتباهات کمک می‌کند و فرآیند تولید کلی را کارآمدتر می‌کند. این مورد در رادار هر سازنده ای است که به دنبال افزایش کارایی در عین ارائه محصولات با کیفیت بالاتر است. از طریق این عمل، مهندسین تحقیق و توسعه و تولید با یکدیگر همسو می شوند و به طور مشترک کار می کنند و به رفع مشکلاتی که مانع ارائه محصولات نوآورانه سریعتر به بازار می شوند کمک می کنند.

طراحی فرآیند تولید با طراحی محصول همراه است. برای موفقیت راه اندازی محصول شما مهم است زیرا بدون توجه به نحوه ساخت محصول، طراحی محصول نمی تواند به دست آید. یک بار ساختن یک محصول کار سختی نیست. ترفند این است که محصول را هزاران بار بسازید و هر کدام از آنها یکسان به نظر برسند و عمل کنند. طراحی خوب با تلرانس مناسب و استفاده از تکنیک هایی برای اطمینان از عدم مونتاژ نادرست محصول، ابهام را برطرف می کند. از آزمایش مناسب استفاده کنید تا مطمئن شوید که محصول نمی تواند بدون گذراندن تمام پارامترهای عملکردی و عملکردی ارسال شود.

در یک محیط تولیدی معمولی، مهندسان در مورد اینکه چگونه طرح‌هایشان ممکن است بر فرآیند و خط تولید تأثیر بگذارد، دید لازم را ندارند. اکثر تولیدکنندگان در فرآیند طراحی دخالتی ندارند که منجر به عدم نمایش ویژگی های تولید در تصمیمات مهندسی می شود. این امر منجر به متحمل شدن هزینه و زمان اضافی به تولید کنندگان می شود، به خصوص در مرحله افزایش سطح شیب دار و هنگام عرضه به بازار.

به عبارت دیگر، تولید اغلب با طرح‌هایی مواجه می‌شود که اجرای آن‌ها دشوار، زمان‌بر و/یا پرهزینه است، زیرا نمی‌توانند در مراحل اولیه به اطلاعات مهندسی محصول دسترسی پیدا کنند. مسائل پیچیده این است که مهندسی محصول و برنامه ریزی تولید به سیستم ها، ابزارها و فرمت های فایل های مختلف متکی است. به علاوه، روند سریال انتقال طرح ها به تولید از کارخانه ای به کارخانه دیگر متفاوت است.

این فقدان سازگاری و قابلیت همکاری به این معنی است که از منابع متعدد برای دسترسی به داده‌های مورد نیاز استفاده می‌شود، از جمله BOMs (Bills of Materials)، نقشه‌های CAD (Computer Aided Design)، مدل‌های دیجیتال (DMU)، و غیره. بدون ابزارهایی که یک نمای کلی ارائه می‌کنند. از این منابع، تبدیل آنها به یک MBOM (قبض مواد تولیدی) به یک تمرین خسته کننده و طولانی تبدیل می شود.

با استفاده از هر بخش و کارخانه از فرآیندهای فردی و مجزا برای ایجاد و حفظ محصولات تحویلی خود، نتیجه کار دستی قابل توجهی است زیرا طرح‌های مهندسی به برنامه‌های تولیدی منتقل و ترجمه می‌شوند.

با فعال کردن همسویی و همکاری نزدیک، محصولات در اولین بار به روش صحیح تولید می شوند. این منجر به:

  • نرخ موفقیت محصول بالاتر
  • کاهش زمان تحویل
  • راه حل های مقرون به صرفه تر
  • شفافیت در طراحی و ساخت

دوره آموزش پایپینگ

سیستم های لوله کشی یا آموزش پایپینگ مانند شریان ها و وریدها هستند. آنها رگ حیات تمدن مدرن را حمل می کنند. در یک شهر مدرن، آنها آب را از منابع تامین آب به نقاط توزیع منتقل می کنند. ضایعات را از ساختمان های مسکونی و تجاری و سایر تأسیسات مدنی به مرکز تصفیه یا محل تخلیه منتقل می کند. به طور مشابه، خطوط لوله نفت خام را از چاه های نفت به مزارع مخازن برای ذخیره سازی یا به پالایشگاه ها برای فرآوری حمل می کنند. خطوط انتقال و توزیع گاز طبیعی گاز طبیعی را از منبع و اشکال مخزن ذخیره به نقاط مورد استفاده مانند نیروگاه ها، تاسیسات صنعتی و جوامع تجاری و مسکونی منتقل می کند. در کارخانه‌های شیمیایی، کارخانه‌های کاغذ، کارخانه‌های فرآوری مواد غذایی و سایر مؤسسات صنعتی مشابه، سیستم‌های لوله‌کشی برای حمل مایعات، مواد شیمیایی، مخلوط‌ها، گازها، بخارات و جامدات از یک مکان به مکان دیگر استفاده می‌شوند.

شبکه‌های لوله‌کشی حفاظت از حریق در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، صنعتی و سایر ساختمان‌ها، سیالات اطفاء حریق مانند آب، گازها و مواد شیمیایی را برای محافظت از جان و اموال حمل می‌کنند. سیستم های لوله کشی در نیروگاه های حرارتی بخار پرفشار و دمای بالا را برای تولید برق منتقل می کنند. سایر سیستم های لوله کشی در یک نیروگاه آب با فشار بالا و کم، مواد شیمیایی، بخار کم فشار و میعانات را حمل می کنند. سیستم های لوله کشی پیچیده برای پردازش و حمل مواد خطرناک و سمی استفاده می شود. سیستم‌های لوله‌کشی طوفان و فاضلاب مقادیر زیادی آب را از شهرها، شهرها و مؤسسات صنعتی و مشابه به منظور حفاظت از جان، اموال و تأسیسات ضروری انتقال می‌دهند.

در مراکز بهداشتی از سیستم های لوله کشی برای انتقال گازها و سیالات برای مقاصد پزشکی استفاده می شود. سیستم‌های لوله‌کشی در آزمایشگاه‌ها گازها، مواد شیمیایی، بخارات و سایر سیالات را حمل می‌کنند که برای انجام تحقیق و توسعه حیاتی هستند. به طور خلاصه، سیستم‌های لوله‌کشی بخشی ضروری و جدایی‌ناپذیر از تمدن مدرن ما هستند، همانطور که شریان‌ها و رگ‌ها برای بدن انسان ضروری هستند.

طراحی لوله کشی، ساخت، بهره برداری و نگهداری سیستم های لوله کشی مختلف شامل درک اصول لوله کشی، مواد، ملاحظات طراحی عمومی و خاص، ساخت و نصب، بررسی ها، و الزامات تست و بازرسی، علاوه بر مقررات محلی، ایالتی و فدرال است. .

لوله کشی شامل لوله ها، فلنج ها، اتصالات، پیچ و مهره ها، واشرها، دریچه ها و قسمت هایی از فشار سایر اجزای لوله است. همچنین شامل آویزها و تکیه گاه های لوله و سایر موارد ضروری برای جلوگیری از فشار بیش از حد و فشار بیش از حد اجزای حاوی فشار است. بدیهی است که لوله یک عنصر یا بخشی از لوله کشی است. بنابراین، به بخش های لوله که با اتصالات، شیرها و سایر تجهیزات مکانیکی متصل شده و به درستی توسط آویزها و تکیه گاه ها پشتیبانی می شوند، لوله کشی نامیده می شود.

دوره آموزش تهویه مطبوع (HVAC)

اصطلاح HVAC به گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع اشاره دارد. مجموعه ای از سیستم های مختلف را توصیف می کند که با هم کار می کنند تا یک فضای زندگی دوستدار محیط زیست طراحی کنند. ثانیاً، تهویه از طریق تهویه هوای طبیعی یا از طریق کنترل کننده بو و توزیع کننده های هوا مکانیکی انجام می شود. در نهایت تهویه مطبوع که کنترل دما و رطوبت هوا در فضا است که بیشتر توسط سیستم های خنک کننده هوا یا آب خنک کننده انجام می شود.

HVAC مخفف Heating, Ventilation, and Air Conditioning است. این سیستم ساختمانی است که دمای داخل ساختمان و در برخی سیستم ها کیفیت هوا را نیز تنظیم می کند. اصول طراحی HVAC شامل تئوری اولیه عملکرد سیستم و عوامل تعیین کننده اندازه و ظرفیت تجهیزات نصب شده در سیستم می باشد. هنگامی که اصول اولیه را درک کردید، اطلاعاتی در مورد انواع مختلف سیستم های تهویه مطبوع به شما داده می شود. گام بعدی آشنایی با اجزای مختلف تشکیل دهنده یک سیستم HVAC است. به عنوان مثال، بخش تهویه مطبوع یک سیستم HVAC برای خنک کردن هوای داخل ساختمان به مبرد نیاز دارد، بنابراین مبردهای مختلفی که در سیستم های تهویه مطبوع یافت می شوند به طور کامل مورد بحث قرار می گیرند. در نهایت، با جزئیات نصب سیستم HVAC، از جمله قرار دادن واحدهای کمپرسور و کندانسور، و همچنین مبدل‌های حرارتی، مناطق و کنترل‌ها آشنا خواهید شد.

یک سیستم HVAC خوب، کنترل حرارتی و راحتی داخلی را فراهم می کند. برای استفاده از اصول ترمودینامیک، مکانیک سیالات و انتقال حرارت طراحی شده است. سیستم‌های HVAC بر هر بخش از محیط تمرکز می‌کنند، جایی که مقررات بهداشتی مانند دما، رطوبت و سایر عوامل در سطوح خاصی حفظ می‌شوند.

اگر دوست دارید در انواع پروژه های مختلف با کار عملی اجرا کنید، مشاغل HVAC گزینه خوبی برای شما هستند. مشاغل HVAC همیشه مورد تقاضا هستند زیرا در همه جا به کارگران ماهر نیاز است. امروزه چندین بخش شغلی به طراحان HVAC نیاز دارند. شما می‌توانید در نیروگاه‌ها، مجتمع‌های پتروشیمی، کارخانه‌های خمیر و کاغذ، کارخانه‌های کود، ساختمان‌های اداری، کارخانه‌های داروسازی و بسیاری از بخش‌های دیگر با تهویه مطبوع شغل کسب کنید.

اگر یک طراح تهویه مطبوع باشید، چندین فرصت شغلی وجود دارد. به 6 دلیل برای انتخاب حرفه طراحی HVAC اشاره کرده ایم:

1. برای کار بر روی انواع پروژه های مختلف: آیا مایلید جدا از یک شغل روی پروژه های مختلفی کار کنید؟ اگر بله، اینجا هستید. شما مجبور نیستید همین کار را روز به روز انجام دهید. هر روز با پروژه های مختلف متفاوت خواهد بود و شما می توانید از زندگی یکنواخت جدا شوید. اگر هر روز برای یک چالش جدید آماده هستید، می توانید چندین فرصت را برای طراحی سیستم های HVAC ضروری کشف کنید. نقش شغلی شما شامل طراحی و ایجاد سیستم های گرمایش، سرمایش و تهویه جدید است. ایده ها و راه حل های شما برای بهبود کیفیت هوای سیستم، اعتبار زیست محیطی می تواند تغییرات بهتری در محیط ایجاد کند. قالب گیری سیستم های HVAC با انرژی کارآمد همیشه جالب است.

2. ایجاد خانه های پایدار جدید: امروزه تمرکز ما بیشتر بر روی پایداری است. خانه‌ها اکنون با استفاده از گزینه‌های گرمایش و سرمایش جایگزین ساخته می‌شوند که پایداری را ارتقا می‌دهند. ساختمان های سازگار با محیط زیست که حداقل انرژی مصرف می کنند یک ضرورت است. اگر شما یک طراح HVAC هستید، این فرصت را دارید که سیستم های تهویه جریان هوای طبیعی، راه حل های خورشیدی و پمپ های حرارتی زمین گرمایی را طراحی کنید که امروزه مورد تقاضا هستند. بدون شک، نوآوری های HVAC مانند تهویه مطبوع با انرژی خورشیدی، تهویه مطبوع با انرژی یخ و کانال های قابل بازیافت می توانند تغییری در دنیایی که در آن زندگی می کنیم ایجاد کنند.

3. برای کشف فن آوری های جدید: جدای از ایده پایداری، پیشرفت های فناوری به شما پلتفرم های متعددی را برای نوآوری در سیستم های پیشرفته ارائه می دهد. به عنوان یک طراح ساختمان HVAC، این روزها از کنترل‌ها و حسگرهای دیجیتال پیچیده‌تر در بسیاری از پروژه‌های فعلی استفاده می‌شود. شما می توانید سیستم های جدید و روش های تحویل را با روندها و فناوری های در حال تحول طراحی کنید.

مشتریان ترموستات های هوشمند، منطقه بندی HVAC، سیستم های زمین گرمایی و راه حل های کیفیت هوا را می خواهند که ارزش طراحان HVAC را افزایش داده است. فناوری دستیابی به حداکثر کارایی و ایمنی ساختمان ها را آسان تر کرده است. طراحان تهویه مطبوع برای ایجاد آسایش در خانه‌ها هرازگاهی متکی هستند.

4. برای کسب حقوق پرسود: مهندسان طراحی HVAC حقوق خوبی با طیف وسیعی از مزایای اضافی دریافت می کنند. تقاضا برای طراحان تهویه مطبوع تایید شده در حال افزایش است و پاداش آنها نیز افزایش می یابد. اگر مهارت‌های حل مسئله، مهارت‌های طراحی و ایده‌های نوآورانه با استفاده از فناوری‌های نوظهور دارید، مشاغل طراحی HVAC برای شما مناسب هستند. آموزش طراحی HVAC در دبی دوره ای است که به شما کمک می کند تا به یک طراح حرفه ای HVAC تبدیل شوید. مشاغلی که از پیشرفت های انرژی کارآمد حمایت می کنند در حال افزایش هستند. بنابراین، گذراندن این دوره می تواند به شما کمک کند تا بر روی انجام پروژه های مختلف در حوزه های صنعتی، تجاری و مسکونی تمرکز کنید.

5. شغل خود را ارتقا دهید: مشاغل HVAC می توانند فرصت های طولانی مدت ایجاد کنند. شما باید هر روز یاد بگیرید. حتی اگر یک توزیع کننده یا تکنسین باشید، می توانید در مدت زمان کمتری در صنعت پیشرفت کنید. هنگامی که به عنوان یک تکنسین به اندازه کافی مهارت پیدا کردید، می توانید محصولات جدید HVAC از لوازم الکترونیکی گرمایش و سرمایش پیشرفته طراحی کنید. همچنین، اگر شرایط تحصیلی را داشته باشید، می توانید حقوق بهتری دریافت کنید و انتظار افزایش داشته باشید. برای پیشرفت شغلی خود به روشی بهتر، دوره های کارآموزی را انتخاب کنید. اگر پیشرفت شغلی را انجام داده اید، دسترسی به فرصت ها برای مشتاقان HVAC آسان است و در دسترس شماست.

6. در سناریوهای حل مسئله کار کنید: یک تکنسین یا طراح تهویه مطبوع باشید، مهارت های حل مسئله مهم ترین مهارت هایی است که باید داشته باشید. طراحان تهویه مطبوع از مهارت های حل مسئله خود برای یافتن راه حل ها و ایجاد طرح های جدید که انرژی کارآمد و مولد هستند استفاده می کنند. از مهارت های شما می توان برای کمک به مردم و جامعه برای زندگی در محیط کارآمدتر و راحت تر استفاده کرد. تهویه مطبوع یک جایگاه در حال رشد سریع است که به متخصصان ماهر پاداش می دهد.

دوره تجهیزات ثابت

تجهیزات ثابت تجهیزاتی هستند که معمولاً به عملکرد پلنت متصل و یکپارچه هستند، اگرچه ممکن است عمر کوتاه تری نسبت به پلنت ها و یا ساختمان ها داشته باشند. تجهیزات خدمات ساختمانی مانند گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع، آسانسور، لوله کشی و سیستم های آبپاش نیز در دسته تجهیزات ثابت قرار می گیرند. اصولاً اقلامی که به تنهایی هستند و با هیچ بخش خاصی مرتبط نیستند، اما با کل ساختمان مرتبط هستند، تجهیزات ثابت محسوب می شوند.

طراحی تجهیزات ثابت زیر مجموعه ای از دوره مهندسی مکانیک به منظور ارائه درک و مهارت در طراحی تجهیزات مختلف فرآیند طراحی شده است. این برنامه فرصت خوبی برای شرکت کنندگان برای آشنایی با تکنیک های عملی، معیارهای مفید (از جمله برش های کوتاه) برای طراحی تجهیزات فرآیندی است که معمولاً در کارخانه های پتروشیمی و نفت و گاز استفاده می شود. این برنامه جنبه های عملی طراحی مکانیکی مخازن تحت فشار، مخازن ذخیره سازی، تجهیزات حرارتی، سیستم های لوله کشی و ماشین آلات حمل سیال را ارائه می دهد. این دوره آموزشی در مورد عملکرد این قطعات در شرایط مختلف عملیاتی از جمله توضیح عمیق در مورد فرآیند تخریب مواد مانند خوردگی، فرسایش، خستگی و موارد دیگر که ممکن است منجر به خرابی قطعه شود، بحث خواهد شد.

پس از اتمام موفقیت آمیز این دوره، نمایندگان قادر خواهند بود:

  • انجام طراحی مکانیکی تجهیزات تحت فشار بر اساس کد ASME.
  • بهترین شرایط عملیاتی را در نظر بگیرید: یکپارچگی عملیات پنجره و MOC.
  • تجزیه و تحلیل مکانیسم های آسیب و تخریب که بر تجهیزات فرآیند و لوله کشی تأثیر می گذارد.
  • راهنمایی برای انتخاب مناسب ترین روش بازرسی بر اساس دستورالعمل کد API.
  • طراحی و عملکرد ایمن تجهیزات فرآیند تحت فشار را درک کنید.
  • مراحل بازرسی و آزمایش تجهیزات فرآیند را دنبال کنید.
  • از مفاهیم و استراتژی های اساسی برای جلوگیری از شکست استفاده کنید.
  • از بهترین شیوه های FFS برای تخمین عمر باقیمانده تجهیزات عملیاتی استفاده کنید.
  • روش های تعمیر و تغییر تجهیزات فرآیند تحت فشار را انتخاب کنید.

دوره های مدیریت پروژه

مدیریت پروژه عبارت است از بکارگیری فرآیندها، روش ها، مهارت ها، دانش و تجربه برای دستیابی به اهداف خاص پروژه با توجه به معیارهای پذیرش پروژه در چارچوب پارامترهای مورد توافق. مدیریت پروژه دارای تحویل نهایی است که محدود به یک مقیاس زمانی و بودجه محدود است.

یک عامل کلیدی که مدیریت پروژه را از “مدیریت” متمایز می کند این است که برخلاف مدیریت که یک فرآیند مداوم است، دارای این تحویل نهایی و یک بازه زمانی محدود است. به همین دلیل یک حرفه ای پروژه به طیف گسترده ای از مهارت ها نیاز دارد. اغلب مهارت‌های فنی، و قطعاً مهارت‌های مدیریت افراد و آگاهی تجاری خوب.

مدیریت پروژه شامل برنامه ریزی و سازماندهی منابع یک شرکت برای حرکت دادن یک کار، رویداد یا وظیفه خاص به سمت تکمیل است. این می تواند شامل یک پروژه یکبار مصرف یا یک فعالیت مداوم باشد و منابع مدیریت شده شامل پرسنل، امور مالی، فناوری و مالکیت معنوی است.

مدیریت پروژه اغلب با زمینه‌های مهندسی و ساخت‌وساز و اخیراً مراقبت‌های بهداشتی و فناوری اطلاعات (IT) مرتبط است، که معمولاً دارای مجموعه پیچیده‌ای از اجزا هستند که برای ایجاد یک محصول کارآمد باید به‌صورت مجموعه‌ای تکمیل و مونتاژ شوند.

صرف نظر از صنعت، مدیران پروژه تمایل دارند تقریباً شغل مشابهی داشته باشند: کمک به تعریف اهداف و مقاصد پروژه و تعیین اینکه اجزای مختلف پروژه چه زمانی و توسط چه کسی باید تکمیل شوند. آنها همچنین بررسی های کنترل کیفیت را ایجاد می کنند تا اطمینان حاصل شود که اجزای تکمیل شده از استاندارد خاصی برخوردار هستند.

محوریت اصلی دوره های آموزش مدیریت پروژه

  • تعریف دلیل ضروری بودن یک پروژه؛
  • دریافت نیازهای پروژه، مشخص کردن کیفیت محصولات قابل تحویل، برآورد منابع و مقیاس‌های زمانی؛
  • تهیه یک پرونده تجاری برای توجیه سرمایه گذاری؛
  • تضمین قرارداد شرکتی و تامین مالی؛
  • رهبری و ایجاد انگیزه در تیم تحویل پروژه؛
  • تدوین و اجرای برنامه مدیریت پروژه؛
  • مدیریت ریسک ها، مسائل و تغییرات پروژه؛
  • نظارت بر پیشرفت در برابر برنامه؛
  • مدیریت بودجه پروژه؛
  • حفظ ارتباطات با ذینفعان و سازمان پروژه؛
  • مدیریت ارائه دهنده؛
  • بسته شدن پروژه به صورت کنترل شده در صورت لزوم.

دوره های آموزش تجهیزات دوار

تجهیزات مختلفی در میادین نفت و گاز به منظور استخراج نفت و گاز از زمین استفاده می شود. زمین حفاری می شود و منابع از این میادین استخراج، ذخیره و تامین می شود. به منظور آسان کردن کار، از تجهیزات صنعتی زیادی استفاده می شود. هر کدام از تجهیزات هدف متفاوتی دارند. امروزه بیشتر صنایع نفت و گاز از تجهیزات مدرن استفاده می کنند.

تجهیزات دوار نقش عمده ای در میدان نفت و گاز دارند. اینها دسته خاصی از تجهیزات مکانیکی هستند. اگر می خواهید در مورد تجهیزات دوار مورد استفاده در میدان نفت و گاز بیشتر بدانید، این راهنما را دنبال کنید.

تجهیزات دوار معمولاً در صنایع نفت و نفت استفاده می شود. ماشین آلات و تجهیزاتی هستند که از انرژی جنبشی برای هدایت سیالات، گازها و سایر کالاها استفاده می کنند. اجزای چرخان این تجهیزات ممکن است شامل موتورها، کمپرسورها، توربین ها و شیرهای صنعتی باشد. برای انتقال مواد از یک منطقه به منطقه دیگر یا ممکن است برای وادار کردن مواد به چرخش استفاده شود، مانند چرخش پروانه.

دوره آموزشی به افراد مستعد معرفی جامعی از حوزه های مختلف کسب و کار و عملیات شل در حوزه فنی برنامه فارغ التحصیل شل ارائه می دهد. به عنوان بخشی از تیم مهندسی تجهیزات دوار شل، شما نقش اساسی در حفظ عملکرد فنی ایفا خواهید کرد. همراه با دیگر متخصصان با استعداد، شما به روش‌های مختلفی در موفقیت کلی شل سهیم خواهید بود، از جمله کاهش هزینه‌های سرمایه برای پروژه‌های جدید یا ارتقای پروژه‌ها با انتخاب تجهیزات مبتنی بر آخرین فناوری؛ افزایش قابلیت اطمینان و در دسترس بودن تجهیزات؛ و بهینه سازی عملکرد تجهیزات برای به حداکثر رساندن تولید.

گروه تجهیزات دوار پشتیبانی فنی و عملیاتی را برای پالایشگاه، کارخانه گاز طبیعی مایع (LNG) و اپراتورهای بالادستی در سراسر جهان ارائه می کند. مشتریان طیف گسترده ای از تجهیزات پیشرفته شامل توربین گازی، کمپرسور، توربین های بخار و بسیاری از انواع پمپ ها (با درایورها و سیستم های پشتیبانی کننده) را اداره می کنند.

شما بخشی از تیمی خواهید بود که راه‌حل‌های یکپارچه را به مشتریان جهانی ما، اعم از شل و جوینت ونچر ارائه می‌دهد. تجهیزات دوار نقشی کلیدی در عملیات کارخانه ایفا می‌کند: مهندسان نتیجه‌محور با اشتیاق به ماشین‌آلات توربو در محیطی که تامین تجهیزات مناسب برای هدف و بهینه‌سازی تعمیر و نگهداری آن می‌تواند به بهبود نتیجه کمک کند، پیشرفت خواهند کرد.

به عنوان فارغ التحصیل این دوره، این فرصت را خواهید داشت که دانش خود را در مورد انواع ماشین آلات اصلی، دینامیک روتور و محاسبات عملکرد به نمایش بگذارید و توسعه دهید. نقش ها و مسئولیت ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • پشتیبانی طراحی پروژه مهندسی تجهیزات مناسب برای پروژه و انتخاب بهترین تولیدکنندگان
  • پشتیبانی از اجرای پروژه – آزمایش کمپرسورهای بزرگ جدید که توسط توربین های گازی همراه با سازندگان هدایت می شوند
  • نصب و راه اندازی تجهیزات جدید
  • پشتیبانی از افزایش تولید
  • پروژه های بهبود توربین گاز در تاسیسات برای افزایش درآمد تاسیسات
  • فرصت های آموزشی و توسعه

منابع:

https://www.linkedin.com/pulse/what-rotating-equipment-used-oil-gas-field-kelvin-zhang

https://prodres.com/manufacturing-guide/manufacturing-process-design/

https://www.texvyn.in/process-equipment-design-course

https://www.edoxi.com/studyhub-detail/6-reasons-why-hvac-design-is-the-right-career-for-you

https://www.littlepeng.com/single-post/2017/05/04/introduction-to-piping

https://www.brighthubengineering.com/hvac/125581-design-principles-and-major-system-components-for-hvac/

https://www.apm.org.uk/resources/what-is-project-management/https://www.ptc.com/en/blogs/plm/what-is-design-for-manufacturing#:~:text=Design%20for%20manufacturing%20is%20the,overall%20manufacturing%20process%20more%20efficient

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود