چالش های پیش روی مهندسان در سال 2023

0

با مشاهده الگوهای آغاز سال استخدامی جدید، صنعت مهندسی همچنان با چالش های قابل توجهی در استخدام و نیروی انسانی در سال 2023 مواجه است. تقاضا برای مهندسان بسیار ماهر در تمام بخش های کلیدی ساخت و مهندسی همچنان بالا است و شرکت ها همچنان در حال مبارزه هستند. برای یافتن استعداد مناسب برای پر کردن موقعیت های حساس. در این متن  نظرات آموزشگاه فنی را در مورد برخی از چالش‌های کلیدی صنعت مهندسی بریتانیا در زمینه استخدام و استخدام و همچنین راه‌حل‌های بالقوه برای این چالش‌ها بیان میکنیم.

چالش های خدمات مهندسی

چالش های تجاری که شرکت های مهندسی در سال 2023 با آن مواجه خواهند شد شامل تورم، اختلالات زنجیره تامین، کمبود نیروی کار، پایداری، انتظارات بالای مشتریان و اجرای فناوری است. به طور کلی، شرکت‌های مهندسی نسبت به سال 2023 و چالش‌هایی که باید از آن عبور کنند، محتاطانه خوش‌بین هستند. زنجیره‌های تامین شروع به تثبیت می‌کنند، که پیش‌بینی و مدیریت موجودی را آسان‌تر و قابل اعتمادتر می‌کند. این «استقرار» منجر به توسعه سریع‌تر پروژه و افزایش تقاضای مشتری برای سرعت می‌شود که اگر شرکت‌ها همچنان از نظر مهندسان مکانیک برای مدیریت افزایش کسب‌وکار کمبود داشته باشند، می‌تواند مشکل ساز شود. مدیران اجرایی باید در به کارگیری منابع فناوری و توسعه مدل های تجاری ترکیبی برای افزایش عملکرد و توان عملیاتی استراتژیک باشند.

عدم قطعیت‌های اقتصادی و لجستیکی که شرکت‌های مهندسی در سال 2022 با آن‌ها مواجه شدند تا سال 2023 نیز ادامه خواهند داشت. چالش‌های مستمر شامل افزایش هزینه‌های مواد، تورم، نوسانات زنجیره تامین و کمبود نیروی کار ماهر است.

نیاز به پاسخ سریع به خواسته های مشتری چالش دیگری برای تولید کنندگان و شرکت های تجهیزات است. عوامل زیر همچنان بر تولید، سودآوری و رشد شرکت‌های مهندسی در سال 2023 تأثیر می‌گذارند – شرکت‌هایی که می‌توانند بر آنها مسلط شوند، خود را از رقبا متمایز خواهند کرد و سهم بازار و شناخت برند را به دست خواهند آورد.

تورم

تورم در سال 2022 با نرخ تورم مصرف کننده 7.8 درصد به بالاترین میزان در 32 سال گذشته رسید. اکنون که سال 2023 فرا رسیده است، صنعت تولید باید برای تأثیر این تورم آماده شود. به عنوان افزایش عمومی قیمت کالاها و خدمات در طول زمان تعریف می شود، تورم در حدود 2 درصد طبیعی در نظر گرفته می شود.

پیش بینی می شود که تا پایان سال 2023 کاهش یابد، کاهش تورم تا حد زیادی به فشار تورمی داخلی بستگی دارد و رشد دستمزد عامل مهمی است. در نتیجه افزایش دستمزدها، مشاغل ممکن است مجبور شوند سرعت استخدام خود را برای حفظ نیروی کار ماهر کاهش دهند. با این حال، کسب‌وکارها می‌توانند از راه‌حل‌های اتوماسیون و هوش تجاری برای رفع این مشکل با خودکارسازی وظایف داخلی و اطمینان از بهره‌وری از طریق نظارت بر سلامت دستگاه استفاده کنند.

اثرات تورم

صنعت تولید به شدت به مواد خام متکی است که در معرض نوسانات بازار جهانی بوده و به دلیل کمبود نیروی کار و حمل و نقل با کمبود مواجه هستند. با افزایش قیمت این مواد، هزینه تولید کالاها نیز افزایش می‌یابد و کسب‌وکارها باید قیمت‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند. علاوه بر این، تورم بالاتر همچنین منجر به افزایش نرخ بهره می‌شود که می‌تواند بیشتر به هزینه تولید بیفزاید و انعطاف‌پذیری رشد را برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط (SMBs) کاهش دهد.

تورم تاثیر زیادی بر بازار کار دارد. با افزایش هزینه های زندگی به دلیل تورم بالاتر، مشاغل باید دستمزدها را برای جذب و حفظ کارگران ماهر افزایش دهند. این افزایش هزینه های سربار منجر به کاهش بیشتر سود می شود. افزایش نرخ تورم در سال 2023 احتمالاً تأثیر قابل توجهی بر صنعت تولید خواهد داشت. کسب و کارها باید آماده باشند تا قیمت ها و هزینه های تولید خود را برای رقابت در بازار جهانی تنظیم کنند. علاوه بر این، آنها باید تلاش کنند تا هزینه های نیروی کار خود را تحت کنترل نگه دارند و در عین حال دستمزدهای رقابتی را برای جذب و حفظ کارمندان با کیفیت ارائه دهند.

با انجام اقدامات لازم برای کاهش اثرات تورم بالاتر، کسب و کارها می توانند موفقیت بلندمدت خود را در صنعت تولید تضمین کنند.

استراتژی های کاهش تورم

در حالی که هیچ راهی برای محافظت کامل از تجارت شما در برابر تورم وجود ندارد، اما راه هایی برای کاهش اثرات منفی تورم بر سود شرکت شما وجود دارد.

حرکت به سمت اتوماسیون به شرکت شما کمک می کند تا منابع را به طور مؤثرتری در سطح فروشگاه شما تخصیص دهد. استفاده از هوش ماشینی برای درک اینکه کدام ماشین‌ها با ظرفیت کار می‌کنند، باعث می‌شود کسب‌وکار شما به‌عنوان بهره‌ور در حال اجرا باشد و در عین حال از آنچه در حال حاضر دارید استفاده کنید نه اینکه به دنبال تقویت اضافی باشید.

بالا نگه داشتن بهره وری و در عین حال پایین نگه داشتن تعداد کارمندان، افزایش هزینه های نیروی کار را جبران می کند. توجه به وظایفی که کارمندان با استفاده از هوش تجاری و به‌روزرسانی نرم‌افزار زمان‌بندی کارگاه ماشین‌تان بر این اساس در آنها برتری دارند، راه‌حلی سریع برای پیاده‌سازی در فرآیند کسب‌وکار شما است که عملکرد را بهبود می‌بخشد.

منجمد کردن استخدام یک راه حل موقت برای شرکت هایی است که احساس می کنند تمام نقش های ضروری آنها می تواند با کارمندان فعلی خود انجام شود. این توقف استخدام به کارفرمایان زمان می‌دهد تا تیم‌ها را سازماندهی مجدد کنند، کارکنان فعلی را آموزش دهند و اعضا را برای دستیابی به بهره‌وری بالاتر ادغام کنند. این همچنین به کارفرمایان اجازه می دهد تا مشاغل کمتر فوری را با کارمندان پاره وقت، قراردادی یا ساعتی پر کنند.

در حالی که انجماد استخدام آخرین راه حل است، داشتن نرم افزار مدیریت تولید می تواند کارمند 365، 24 ساعته و 7 روزه شما باشد، زمانی که زایمان ضعیف است. با تبدیل شدن به یک منبع حقیقت و داده، این راه‌حل می‌تواند وظایف اضافی را حذف کند، عملیات را به هم نزدیک‌تر کند، و به راحتی بخش‌های دشوار تولید مانند برنامه‌ریزی، تخمین و نقل قول را مدیریت کند و حتی خرید را برای تیم‌های شما خودکار کند.

راه‌حل‌هایی مانند این می‌تواند به کاهش حجم کار کارکنان فرسوده کمک کند و به آنها کمک کند تا در کل عملکرد بالاتری داشته باشند تا تولید را افزایش دهند. متأسفانه، در طول سال 2023 ما باید به مبارزه با تورم در همه زمینه ها و صنایع ادامه دهیم. تولیدکنندگان در این مبارزه تنها نیستند و ما همچنان شاهد راه‌های جدید و مبتکرانه برای جبران اثرات تورم رو به جلو خواهیم بود.

اختلالات زنجیره تامین

شرکت های مهندسی همچنان از تأثیرات طولانی مدت اختلالات زنجیره تأمین مرتبط با COVID-19 ناامید هستند، که پیش بینی دقیق نیازهای پروژه و زمان انجام پروژه را بسیار دشوار می کند. در دسترس بودن مواد و هزینه ها می تواند به طور چشمگیری در دوره های زمانی کوتاه متفاوت باشد که بر برنامه های تولید، رضایت مشتری و سود کلی تأثیر منفی می گذارد. یکی از بزرگترین اختلالات بازار در سال 2023 می تواند مربوط به انتقال به مبردهای A2L از هیدروفلوئوروکربن ها برای کاربردهای خنک کننده باشد که احتمالاً باعث کمبود مبرد می شود. شرکت های مهندسی همچنین به دنبال سیستم های تدارکات اضافی برای ایجاد قابلیت اطمینان بیشتر هستند.

اکنون رویدادهای جهانی در حال ترکیب شدن هستند و چیزی شبیه طوفان دائمی اختلال در زنجیره تامین را تشکیل می دهند. این واقعیت جدید به آزمایش نبوغ، انعطاف‌پذیری و انعطاف‌پذیری رهبران زنجیره تامین ادامه خواهد داد. هدف آنها حفظ شبکه های زنجیره تامین است که نه تنها زنده می مانند بلکه رشد می کنند.

تغییرات اساسی در رفتار مصرف کننده، بازارها و زنجیره تامین، تعادل شرکت ها را از بین می برد. مقیاس بزرگ و سرعت تغییر مستلزم پاسخ های سریع است. رهبران باید روشهای چابک کار را سریعتر اتخاذ کنند. آنها باید تحول زنجیره ارزش را تسریع بخشند. و آنها به داده ها و قابلیت های تحلیلی قوی نیاز دارند. چنین قابلیت هایی برای درک پیچیدگی، پیش بینی اختلال بالقوه و ایجاد سریع پاسخ کلیدی هستند.

چالش های زنجیره تامین

  • زنجیره های تامین فاقد انعطاف پذیری جهانی هستند. آنها در خلال اختلالات چند کشوری خراب می شوند.
  • زنجیره های تامین و عملیات پرهزینه تر می شوند. آنها اغلب نشان دهنده بالاترین هزینه های یک شرکت هستند.
  • زنجیره های تامین و عملیات آنچنان که ذینفعان می خواهند پایدار نیستند.
  • شکاف استعدادها وابستگی مداوم به نیروی انسانی را آشکار می کند.
  • انعطاف ناپذیری، برآوردن خواسته های مشتری برای شخصی سازی و سفارشی سازی را دشوار می کند.

سیستم های IT همچنان گران هستند. آنها همچنین انعطاف ناپذیر هستند و اغلب بیش از حد به فناوری های قدیمی متکی هستند.

چگونه به اختلال پاسخ دهیم

کسب‌وکارها باید چالش‌های مالی و عملیاتی اختلال را حل کنند. و آنها باید این کار را در حالی انجام دهند که به سرعت نیازهای افراد، مشتریان و تامین کنندگان خود را برطرف کنند. با اقدامات صحیح، رهبران زنجیره تامین می‌توانند پیچیدگی و اختلال عظیم را به تغییرات معنادار تبدیل کنند.

کسب‌وکارها باید زنجیره‌های ارزشی با انعطاف‌پذیری بلندمدت ایجاد کنند. این امر مستلزم رویکردهای کل نگر برای مدیریت زنجیره تامین است. شرکت ها باید انعطاف کافی برای محافظت در برابر اختلالات آینده ایجاد کنند. و آنها به قابلیت عملیات مدیریت ریسک پاسخگو و انعطاف پذیر نیاز دارند.

این قابلیت باید مبتنی بر فناوری باشد. باید از دوره مهندسی مکانیک استفاده کند که از تجزیه و تحلیل کاربردی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشین پشتیبانی می کنند. همچنین باید از شفافیت زنجیره تامین سرتاسر اطمینان حاصل کند. این امر پاسخ ریسک را به بخشی جدایی ناپذیر از پروتکل‌های معمولی تبدیل می‌کند.

برنامه ریزی زنجیره تامین

اختلالات زنجیره تامین پیامدهای عملیاتی و مالی شدیدی دارد. برنامه ریزان باید به چندین موضوع کلیدی بپردازند:

  • تقاضا بر اساس بخش کاهش می یابد و افزایش می یابد
  • کمبود عرضه
  • چالش های قرار دادن موجودی
  • کاهش بهره وری

برنامه ریزان ممکن است نتوانند به مدل های حالت پایدار اکثر سیستم های برنامه ریزی موجود تکیه کنند. در عوض، آنها ممکن است نیاز به تصمیم گیری بر اساس اطلاعات زمان واقعی داشته باشند. این آنها را به “مرکز عصبی” برای جریان داده های زنجیره تامین تبدیل می کند.

پنج اولویت زنجیره تامین برای اقدام فوری

  • با حمایت از روش های جدید کار، نیروی کار برنامه ریزی را سالم و سازنده نگه دارید.
  • استفاده از داده ها برای بهبود دید: به حداکثر رساندن دید به تقاضا، موجودی، ظرفیت، عرضه و منابع مالی در سراسر اکوسیستم.
  • تقسیم بندی را برای اولویت بندی تقاضا تعریف کنید: تقاضا را به دقت تجزیه و تحلیل کنید و بخش های خرد اولویت را تعریف کنید.
  • یک تیم SWAT فروش و عملیات بسازید: تیم‌های برنامه‌ریزی و اجرای اختصاصی را بسیج کنید تا پاسخ‌ها را به‌طور مؤثر هماهنگ کنند.
  • سناریوهای زنجیره تامین را ارزیابی کنید: شبیه‌سازی‌ها را برای پیش‌بینی زمان و مکان احتمال وقوع افراط و کمبود اجرا کنید. برای شناسایی معیارهای عملیاتی بهینه، سناریوهای سرتاسری را اجرا کنید.

شرکت ها می توانند از دوره های چالش برانگیز به سه روش مثبت استفاده کنند: کشف مکان هایی که به سرمایه گذاری نیاز است. عملکرد برنامه ریزی زنجیره تامین را تکامل دهید. و سازمان را برای رشد تغییر مکان دهید. انجام این کار مستلزم:

  • استفاده از دیجیتال برای باز کردن قفل داده ها
  • بازنگری در مدل عملیاتی
  • ایجاد یک شبکه دارایی-سبک
  • لجستیک زنجیره تامین

توزیع در سطح جهانی همچنان مختل است. کنترل های مرزی بیشتر و مقررات گمرکی زمان انتظار را طولانی تر می کند. فقدان ظرفیت انجام مسافت طولانی و آخرین مایل چالش‌های شدیدی را ایجاد می‌کند.

سازمان ها بیشتر از دیجیتال در عملیات توزیع خود استفاده می کنند. آنها در حال معرفی قابلیت‌هایی مانند نظارت لحظه‌ای سفارش، مشاهده موجودی سرتاسر، و تجارب لجستیک فوق‌العاده معکوس هستند.

اما کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از این فرصت برای تنظیم مجدد عملیات خود با قابلیت‌های دیجیتال و تجدید مدل‌های عملیاتی لجستیک استفاده کنند. انجام این کار به آنها کمک می کند تا کارایی و اثربخشی عملیاتی را افزایش دهند. همچنین آنها را قادر می سازد تا قوی تر ظاهر شوند. آنها زنجیره های تامینی خواهند داشت که در برابر اختلالات آینده انعطاف پذیرتر هستند.

شکاف مهارت کافی

یکی از چالش های اصلی صنعت مهندس ، شکاف مهارتی قابل توجه است. بسیاری از شرکت‌ها دریافته‌اند که نامزدهای واجد شرایط کافی برای پر کردن موقعیت‌های باز بسیار بالا وجود ندارد و این منجر به طولانی‌تر شدن زمان استخدام و افزایش هزینه‌ها می‌شود. شکاف مهارتی به‌ویژه در زمینه‌هایی مانند مهندسی دیجیتال، هوش مصنوعی و امنیت سایبری که تقاضای بالایی برای تخصص وجود دارد، مشهود است.

با اوج گیری کسب و کار جدید با محو شدن COVID-19، بسیاری از شرکت های مهندسی مشغول تلاش برای پر کردن موقعیت های مهندس باز هستند تا بتوانند پروژه ها را به موقع به پایان برسانند و پروژه های بیشتری را انجام دهند. بسیاری از مهندسان در طول استعفای بزرگ برای یافتن مشاغل مختلف، کار را ترک کردند یا به طور دائم از این تجارت بازنشسته شدند. به عنوان مثال، در بخش تولید، کمبود شدید مهندسان آموزش پایپینگ با تجربه باعث کاهش سرعت تولید و ایجاد جنگ های مناقصه برای استعدادهای برتر می شود. این امر باعث می شود که جذب و استخدام استعدادهای برتر برای منابع انسانی و اهمیت بیشتری پیدا کند. این معمولاً شامل حقوق و مزایای سخاوتمندانه و ارائه آخرین فناوری‌ها و نرم‌افزارها، فرصت‌های توسعه حرفه‌ای و ارتقاء مهارت و آموزش داخلی است.

بر اساس داده های اتاق بازرگانی بریتانیا، دانشگاه آزاد در ژوئن 2022 به این نتیجه رسید که تقریبا 90 درصد کارفرمایان بزرگ و بیش از دو سوم شرکت های کوچک و متوسط با کمبود مهارت مواجه هستند. اکثر کارفرمایان گفتند که کمبودها فشار زیادی بر کارکنان وارد می کند و تولید و سود را کاهش می دهد. به طور خاص در مهندسی، بررسی مهارت‌های سال 2021 که توسط IET انجام شد، نشان داد که دو سوم از کسانی که مورد سؤال قرار گرفتند، شکاف‌هایی را گزارش کردند که در پر کردن آنها با مشکل مواجه بودند.

حتی قبل از شیوع بیماری همه‌گیر کووید-19، طبق گفته چندین نهاد، کمبودهای آشکاری وجود داشت و این کمبود در پی برگزیت بدتر شده است و باعث کاهش ارزش پوند شده است که باعث کاهش رقابتی دستمزدها می‌شود و در نهایت منجر به خروج بریتانیا از جنبش آزاد اتحادیه اروپا می‌شود. منطقه، همه کارگران ماهر خارجی را که دارای وضعیت مستقر نیستند مجبور به درخواست ویزا می کند. علاوه بر این، بسیاری از کارگران در میان مجموعه ای از قرنطینه ها به کشور خود بازگشتند. بر اساس گزارش مرکز تعالی آمار اقتصادی، 1.3 میلیون کارگر متولد خارج از بریتانیا در طول همه گیری همه گیر، بریتانیا را ترک کردند.

دن هاوز، یکی از بنیانگذاران شرکت مشاوره استخدام متمرکز فارغ التحصیلان GRB می گوید: «وضعیت در حال حاضر این است که جنگی برای استعدادها وجود دارد. این امر قدرت بیشتری را در دستان فارغ التحصیلان قرار داده است. آنها بیشتر از حد معمول پیشنهادهای شغلی دارند: هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی که پیشنهاد دارد حاضر شود. و اخیراً به سرفصل‌های رسانه‌ها تبدیل شده است که کارفرمایان دیگر نیازی به مدرک 2:1 ندارند و به جای آن به استفاده از ارزیابی‌های مبتنی بر نقاط قوت روی آورده‌اند، که این امکان را برای افراد بدون 2:1 فراهم می‌کند که نشان دهند مجموعه مهارت‌هایی دارند که مورد نیاز است.»

مشکل بزرگ، درک این است که شکاف های خاص کجا هستند. برخی از صنایعی که در حال تعطیلی هستند، مهندسانی را اخراج می کنند که نمی توانند در صنایعی که در تلاش هستند کارمندان خود را افزایش دهند، کار کنند، زیرا آنها مجموعه خاصی از مهارت ها را ندارند.

در کنفرانس سالانه CBI در ماه نوامبر، ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا، از صنعت خواست تا زمانی که یکی از مدیران ارشد مایکروسافت از مایکروسافت درخواست می کند تا کاری در مورد کمبود مهندسان با مهارت هایی که شرکت می خواهد انجام دهد، شکاف ها را شناسایی کنند. «من فکر می‌کنم این یک نوع عمومی است که بگوییم، خوب، ما در مشاغل فناوری اطلاعات فشار داریم، درست است. اما باید بیشتر بدانم: در رایانش ابری است. در تجزیه و تحلیل داده ها است. اینها چیزهای خاصی هستند که ما نیاز داریم.»

پایداری

فشار فزاینده ای بر شرکت های مهندسی برای اتخاذ شیوه های پایدار، از جمله بهترین شیوه ها برای زنجیره تامین و عملیات داخلی وجود دارد. مشتریان بیشتر از پایداری آگاه می شوند و از تولیدکنندگان، توسعه دهندگان و شرکت های مهندسی می خواهند که ردپای کربن خود را کاهش دهند. این به نوبه خود می تواند به رویکردهای جدیدی برای پروژه ها، طرح ها و مدل های تجاری منجر شود. شرکت‌ها در حال ایجاد موقعیت‌های اختصاصی پایداری برای نظارت بر رعایت استانداردها یا مقررات زیست‌محیطی، به‌ویژه آنهایی هستند که مربوط به انتشار کربن و صرفه‌جویی در انرژی هستند. این اغلب به سرمایه گذاری سرمایه برای زیرساخت های انرژی و تجهیزات تولید کارآمدتر نیاز دارد.

 پایداری چگونه تصمیمات فناوری اطلاعات را در سال 2023 شکل می دهد

اگر در سال 2023 تجارت می کنید، نمی توانید از موضوع پایداری فرار کنید. فشار بر کسب‌وکارها وارد می‌شود تا مسئولانه‌تر عمل کنند. به نوبه خود، بیشتر کسب و کارها این کار را انجام داده اند

تصمیم گیرندگان فناوری اطلاعات از سراسر جهان را مورد بررسی قرار دادیم تا بفهمیم پایداری چگونه تصمیمات آنها را شکل می دهد – و چقدر برای سازمان آنها اهمیت دارد. این کاغذ سفید برخی از بینش‌های داده‌ای که از آن تحقیق به دست آمده است را تشریح می‌کند. اگر می‌خواهید عمیق‌تر در مفاهیم این داده‌ها غوطه‌ور شوید، می‌توانید «چگونه با سرمایه‌گذاری در فناوری در پایداری سرمایه‌گذاری کنیم»، مقاله سفید همراهی که در آن برخی از روندها در استراتژی پایداری و چگونگی نزدیک‌تر کردن این تلاش‌ها را تفسیر می‌کنیم، بخوانید. استراتژی فناوری می تواند به سازمان ها کمک کند تا به بهترین های هر دو جهان دست یابند.

اکثریت قریب به اتفاق افراد در کسب و کار، وقتی از آنها خواسته می شود به اعتبار شرکت خود نگاه کنند، به نظر مثبتی به خود خواهند پرداخت. تقریباً هر کسب و کاری ادعا می کند که پایداری را در اولویت بسیار بالایی قرار داده است. و به طور شگفت انگیزی تعداد زیادی ادعای بلوغ در منطقه خواهند داشت. هر دو مورد همتراز با تحول دیجیتال هستند، که یک اولویت جهانی پذیرفته‌شده‌تر و اثبات‌شده‌تر برای کسب‌وکارها است.

اولویتی که به پایداری داده می شود با بودجه ای که به آن تخصیص داده می شود پشتیبانی می شود. بین اهداف کلیدی که انتظار داریم ببینیم، نسبتاً یک اولویت وجود دارد. شرکت‌هایی که در فناوری‌های کلیدی سرمایه‌گذاری می‌کنند در طول 2022 افزایش یافتند – اگرچه پیش‌بینی می‌شود تا سال 2023 کاهشی وجود داشته باشد.

موانع پایداری

علیرغم اولویتی که به پایداری داده شده است، سازمان‌ها تعدادی از موانع یا مسائل دیگری را گزارش می‌کنند که مانع از توانایی آنها در ارائه مؤثر پایداری می‌شود.

ترکیبی از مسائل فرهنگی و فناوری وجود دارد که بر پایداری تأثیر می گذارد. برای برخی، داشتن فناوری مناسب یک چالش است. علاوه بر این مشکلاتی وجود دارد که پایداری در سطح وضعیت مناسب در سازمان به منظور تبدیل شدن به بخشی طبیعی از عملیات وجود داشته باشد.

وقتی کمی جزییات را بررسی کنیم، می‌توانیم برخی از چالش‌های خاص‌تر را در حال ظهور ببینیم… که بسیاری از آنها با ماهیت گسترده یک سازمان و فرآیندهای آن تسریع می‌شوند.

بررسی چگونگی اولویت‌بندی شرکت‌ها بر روی برخی از اقدامات، به درک دلیل وجود برخی از این موانع کمک می‌کند. به عنوان مثال، بدون اهداف و مشوق‌های مرتبط، رفتارها به کندی تغییر می‌کنند.

مزایای تجاری پایداری

هنگامی که با این تصور مواجه می شویم که بسیاری از سازمان ها در تلاش برای دستیابی به برخی از عوامل توانمندسازی پایداری هستند، سؤال فوری بعدی این است که چرا؟ بخشی از پاسخ شاید این باشد که درک نادرستی از این که ابتکارات پایداری چقدر می تواند برای کسب و کار ارزشمند باشد وجود دارد.

به عنوان مثال، زمانی که در زمینه تأثیرگذاری بالقوه فروش قرار می گیرد، اعتبارنامه پایداری مطمئناً ارزش بالاتری پیدا می کند. اعتبار یک شرکت و محصولاتی که می فروشد به همان اندازه برای خریداران در تصمیم گیری مهم هستند.

همچنین ریسک های فزاینده ای از دیدگاه سرمایه گذاران و کارمندان وجود دارد. از آنجایی که نسل‌های جوان (که حق بیمه بیشتری برای پایداری قائل می‌شوند) به طور فزاینده‌ای بر سرمایه‌گذاری‌ها تأثیر می‌گذارند و برای سازمان‌ها ارزشمندتر می‌شوند، پیامدهای از دست دادن آنها به دلیل سیاست‌ها و عملکرد مبهم پایداری بیشتر می‌شود. را

جالب است که ترس از این پیامدها در آمریکای شمالی بیشتر از اروپا است. این می‌تواند بازتابی از حرکت سریع‌تر سرمایه‌گذاری و بازارهای اشتغال در آنجا باشد و نشانه‌ای از اعتقاد قوی‌تر در مورد این موضوعات باشد.

آنچه باید تغییر کند

اگر از برنامه‌های شفاف‌تر و عملکرد پایداری بهتر می‌توان مزایایی داشت، گام بعدی این است که ببینیم برای به دست آوردن نتایج متفاوت چه چیزی باید تغییر کند.

یکی از اولین چیزها این است که روشی که پایداری در آن عملیاتی می شود باید هماهنگ تر شود. در حالی که یک سوم از شرکت ها موفق به ایجاد پروژه های پایداری در نقشه راه فناوری می شوند، اما برای اکثریت چیزها غیررسمی تر است.

تغییر فرهنگی دیگری که باید بر آن غلبه کرد، این ایده است که جریمه هایی که یک سازمان می تواند برای عدم رعایت پایداری متحمل شود، جایگزین قابل قبولی است. این واقعیت که 82 درصد از شرکت‌ها احتمالاً به جای حل مشکلات ریشه‌ای، جریمه‌ها را می‌پذیرند، به این نکته اشاره دارد که راه‌حل‌ها بسیار گران یا پیچیده هستند.

مردم تصور می کنند که شستشوی سبز کاملاً رایج است. با این حال، افراد بسیار کمتری در مقایسه با شرکت های اطراف خود معتقدند که شرکت خود در معرض خطر سبزشویی است. سازمان‌ها باید اطمینان حاصل کنند که هنگام شفافیت در مورد دستاوردهای خود، استانداردهای مشابهی را رعایت می‌کنند.

با این حال، تأثیرگذارترین تغییر را می‌توان توسط شرکت‌هایی ایجاد کرد که اهداف پایداری و تحول دیجیتال خود را متحد می‌کنند. این امر نه تنها به فرهنگ و اولویت کمک می کند، بلکه راهی است که سازمان ها می توانند ارزش بیشتری از سرمایه گذاری های فناوری کسب کنند.

راه حل چیست؟

راه حل، البته یک راه حل پیچیده است. با این حال، ما برخی از همبستگی های درک شده بین سرمایه گذاری در تحول دیجیتال و دستاوردهای پایداری را شناسایی کرده ایم. اگر شرکت‌ها بتوانند راه‌هایی برای پر کردن این شکاف بین دو هدف بیابند، می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را انجام دهند و همچنین پیشرفت‌های مهمی را در مورد پایداری انجام دهند.

قابلیت‌های دیجیتال بهتر می‌تواند به تصمیم‌گیری و عملیاتی کردن ابتکارات پایداری کمک کند. بلوغ دیجیتال به طور کلی به عنوان حمایت کننده از پایداری در نظر گرفته می شود، در حالی که سرمایه گذاری هماهنگ به عنوان نشانه ای از تفکر استراتژیک بلند مدت دیده می شود.

با توجه به فناوری‌های خاصی که می‌توانند به پایداری کمک کنند، می‌بینیم که ابر به‌طور قاطع یکی از مناطقی است که بیشترین تأثیر ممکن را داشته است. با این حال، تعداد زیادی ابزار دیگر وجود دارد که به سازمان ها در تحقق موفقیت پایداری کمک می کند. داده‌های زیر فناوری‌هایی را نشان می‌دهد که در سه گروه برتر یک سازمان هستند که بیشترین تأثیر را دارند.

منابع:

https://www.envisage-recruit.com/2023/02/22/engineering-recruitment-challenges-in-2023/
https://www.manmonthly.com.au/the-impact-of-inflation-on-manufacturers-in-2023/

https://www.envisage-recruit.com/2023/02/22/engineering-recruitment-challenges-in-2023/https://www.accenture.com/gb-en/insights/consulting/supply-chain-disruption

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود