چگونه با استفاده از مهندسی برق درآمد کسب کنیم؟

0

مهندسی برق فرآیند طراحی، ایجاد و کار با برق است. برخی از ایده های جانبی برای مهندسان برق شامل راه اندازی یک کسب و کار است که خدمات برق را ارائه می دهد یا توسعه نرم افزاری که به شرکت ها کمک می کند قبض های برق خود را مدیریت کنند. مهندسان برق آموزشگاه فنی همچنین می توانند در تحقیق و توسعه، بازاریابی و سایر زمینه های مرتبط با برق کار پیدا کنند. مهندسان برق تجهیزاتی را طراحی، آزمایش و نگهداری می کنند که از برق برای تولید یا انتقال اطلاعات استفاده می کنند. آنها ممکن است در محیط های شرکتی یا دولتی یا در آزمایشگاه های تحقیق و توسعه کار کنند. آنها همچنین ممکن است در پروژه های مربوط به حفظ انرژی یا توسعه منابع انرژی تجدید پذیر جدید کار کنند. مهندسان برق کجا می توانند کار کنند؟ فرصت های زیادی برای مهندسان برق برای کار در بخش خصوصی و دولتی وجود دارد. برخی از فرصت ها شامل کار به عنوان مهندسان سیستم، مهندسان برق، یا مهندسان سیستم های قدرت است. در بخش خصوصی، برخی از فرصت ها شامل کار برای شرکت های فناوری مانند گوگل یا اپل است. در بخش دولتی، برخی از فرصت ها شامل کار برای سازمان های دولتی مانند وزارت انرژی یا موسسه ملی استاندارد و فناوری است.

شرح شغل و اطلاعات شغلی مهندس برق

مهندسان برق مسئول پیاده سازی اجزای الکتریکی در هر تعداد دستگاهی هستند که از برق استفاده می کنند. آنها به طراحی و تولید محصولات الکتریکی در هر شکل و اندازه کمک می کنند و آن را به یک حرفه دائماً در لبه برش تبدیل می کنند. به دلیل پیچیدگی های شغل، مهندسان برق اغلب با کامپیوتر کار می کنند. بسیاری از این متخصصان نیز در تنظیمات تیمی کار می کنند. در حالی که با حوزه های الکترونیک همپوشانی وجود دارد، مهندسان برق به طور کلی بر تامین و تولید برق تمرکز می کنند.

اداره آمار کار ایالات متحده (BLS) گزارش می دهد که 192400 شغل مهندسی برق در سال 2021 وجود داشته است. BLS همچنین بیان می کند که انتظار می رود رشد شغل برای دهه 2021-2031 پنج درصد باشد. در ماه مه 2021، متوسط دستمزد سالانه مهندسان برق 100420 دلار بود. کسانی که به عنوان مهندس برق به دنبال مشاغل هستند ممکن است به مشاغل مرتبط از جمله تکنسین های مهندسی برق یا برق علاقه مند باشند.

آموزش و مهارت های مورد نیاز

داشتن حداقل یک مدرک در رشته مهندسی برق برای پیشرفت در این زمینه ضروری است. بسیاری از شرکت ها برای پیشرفت شغلی به مهندسان برق نیاز دارند که مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا داشته باشند. مدارک ارائه شده در این رشته شامل لیسانس مهندسی برق، لیسانس مهندسی با گرایش مهندسی برق، کارشناسی ارشد در مهندسی برق، کارشناسی ارشد مهندسی با گرایش مهندسی برق و دکترای فلسفه در مهندسی برق می باشد. ورود به اکثر دانشکده های مهندسی بسیار دشوار است. متقاضیان به نمرات برتر در کلاس هایی مانند علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، ریاضیات و آمار نیاز دارند.

داشتن یک درک استثنایی از علوم و ریاضیات یک نیاز اصلی برای یک حرفه در مهندسی برق است. علاوه بر این، دانستن کامپیوتر در داخل و خارج یک مزیت است. مهندسان برق باید حل‌کننده خوبی باشند و دارای خلاقیت باشند، زیرا یافتن راه‌های جدید برای تامین انرژی محصولات در مرحله توسعه اغلب وظیفه اصلی است. گفتار عمومی و نوشتن نیز مهارت های خوبی برای داشتن است. مهندسان برق اغلب گزارش های فنی می نویسند و مطالب را در مقابل گروه های بزرگ ارائه می کنند.

چگونه می توانم به عنوان یک مهندس برق درآمد بیشتری کسب کنم؟

راه های مختلفی برای کسب درآمد بیشتر به عنوان یک مهندس برق وجود دارد. گرفتن مجوز یا مدرک تحصیلات تکمیلی دو تا از رایج ترین راه ها هستند. در ایالات متحده، مهندسان می توانند مجوز مهندسی حرفه ای (PE) را دریافت کنند، که معتبرترین مدرک برای متخصصان در این زمینه است. برای دریافت این مجوز، داوطلبان باید به مدت چهار سال زیر نظر یک مهندس دارای مجوز کار کنند و دو آزمون را پشت سر بگذارند. مهندسان برق همچنین می توانند برای افزایش درآمد خود در دوره کارشناسی ارشد مهندسی شرکت کنند. برنامه های کارشناسی ارشد معمولاً دو سال طول می کشد و شامل کلاس های کلاسی و آموزش عملی می شود.

در ایالات متحده، برخی از صنایع خاص وجود دارد که در آن مهندسان برق بیشتر از میانگین درآمد کسب می کنند. طبق دفتر آمار کار ایالات متحده (BLS)، میانگین حقوق سالانه این شغل تا ماه مه 2020 105990 دلار بود. در همین حال، مهندسان برق که در خدمات اداری اداری، به عنوان هنرمندان، نویسندگان و مجریان مستقل، یا در نفت و میانگین دستمزد سالانه استخراج گاز از 127080 تا 131710 دلار بود. بنابراین، اگر می خواهید به عنوان یک مهندس برق درآمد بیشتری کسب کنید، باید به فکر کار در یکی از این صنایع باشید.

تکنسین برق

برای کسانی که به رشته مهندسی علاقه دارند اما ممکن است آمادگی ادامه تحصیل در مقطع لیسانس را نداشته باشند، شغلی به عنوان تکنسین مهندسی برق امکان پذیر است. این تکنسین های برق صنعتی سیستم ها و دستگاه های الکتریکی را می سازند، تجهیزات را تعمیر می کنند، نمودارها و گزارش ها را ایجاد می کنند، آزمایش ها را تنظیم می کنند و نتایج را تجزیه و تحلیل می کنند. مدرک کاردانی در رشته برق یا الکترونیک مرتبط به طور کلی برای به دست آوردن شغل مورد نیاز است و دروس ریاضی و علوم ضروری است.

اگر کار با برق و تجهیزات الکتریکی مورد نظر است، تبدیل شدن به یک برقکار می تواند انتخاب مناسبی باشد. برق‌کارها نقشه‌ها را می‌خوانند و تفسیر می‌کنند، سیم‌کشی و وسایل برقی را نصب می‌کنند، مشکلات را عیب‌یابی می‌کنند و تعمیرات لازم را انجام می‌دهند، بر تکنسین‌های برق نظارت می‌کنند و مطمئن می‌شوند که همه مقررات و کدها رعایت می‌شوند. آموزش در یک مدرسه فنی یا در یک دوره کارآموزی 4 ساله، روشی است که بیشتر افراد وارد این رشته می شوند و در اکثر ایالت ها مجوز لازم است. میانگین رشد اشتغال برای این شغل 7% توسط BLS بین سال‌های 2021 تا 2031 پیش‌بینی می‌شود. همچنین گزارش شده است که متوسط حقوق برقکاران در سال 2021 60040 دلار بوده است.

سمت مشاور مهندس برق

سمت مشاور مهندس برق یک موقعیت مشاوره یکی از ایده های جانبی عالی برای مهندسان برق برای کسب درآمد است. مشاوره برق یک راه عالی برای گذران زندگی مهندسان برق است. این موقعیتی است که شامل کار بر روی پروژه های بزرگ است که شامل سیستم های الکتریکی گسترده است. مشاور مسئول کنترل کیفیت و مدیریت کلی این پروژه ها خواهد بود. یک موقعیت مشاوره در صنعت مهندسی برق یک راه منحصر به فرد برای دریافت پول برای به اشتراک گذاشتن تخصص شما است. شرکت های مشاوره برق برای ارائه خدمات مرتبط با یک حوزه تخصصی خاص با مشتریان قرارداد می بندند. مشتریان برای هر پروژه هزینه مشخصی را به شرکت مشاوره می پردازند و از مشاور انتظار می رود مشاوره و مشاوره تخصصی در مورد پروژه ارائه دهد. مشاوره مکانیک، برق و لوله کشی (MEP) می تواند یک راه عالی برای کسب درآمد بیشتر و در عین حال ارائه خدمات ارزشمندی باشد که می تواند برای مشتریان شما مفید باشد. راه های مختلفی برای تبدیل شدن به یک مشاور برق وجود دارد. می توانید مشاوره کسب و کار خود را در مورد پروژه هایی که با آنها آشنا هستید یا تجربه دارید راه اندازی کنید. از طرف دیگر، می توانید به عنوان یک مشاور مستقل کار کنید، به این معنی که با یک یا چند مشتری کار می کنید اما هیچ هزینه سرباری ندارید (مانند کارمندان). شما همچنین می توانید به عنوان بخشی از تیمی از مشاوران کار کنید که به شما امکان دسترسی به فرصت های بیشتری برای تماس با مشتری و تکمیل پروژه را می دهد. در هر صورت، مهم است که در مورد انواع موقعیت های مشاوره تحقیق کنید و یکی را پیدا کنید که به بهترین وجه با مهارت ها و علایق شما مطابقت دارد.

سمت تدریس خصوصی مهندسی برق

  تدریس خصوصی برق یکی از ایده‌های بزرگ برای کسب درآمد مهندسان برق است. تدریس خصوصی یکی دیگر از راه های عالی برای گذران زندگی مهندسان برق است. این موقعیت می تواند راهی عالی برای بازگشت به جامعه و کمک به دانش آموزانی باشد که با دوره های مهندسی برق خود دست و پنجه نرم می کنند. موقعیت تدریس خصوصی برای جامعه آموزش مهندسی برق یک راه عالی برای کسب تجربه در زمینه آموزش و کسب درآمد اضافی است. آموزش دانش آموزان در سطح دبیرستان یا کالج می تواند یک تجربه ارزشمند باشد، و این یک راه عالی برای به دست آوردن مهارت های آموزشی ارزشمند است. معلمان همچنین می توانند فرصت هایی برای کار با دانش آموزان در برنامه های بعد از مدرسه یا به عنوان بخشی از اردوهای تابستانی پیدا کنند. موقعیت های مختلف تدریس خصوصی مهندسی برق در دسترس است، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد مسیر شغلی، حتماً در مورد همه گزینه های خود تحقیق کنید.

متخصص فریلنسری

متخصص مولد برق در حالت آماده به کار یکی از ایده‌های عالی برای مهندسان برق برای کسب درآمد است. یک متخصص فریلنسر در حال حاضر در شرکت های خصوصی مختلف می تواند یک راه عالی برای گذران زندگی مهندسان برق باشد. این موقعیتی است که می‌تواند راهی عالی برای بازگشت به جامعه و کمک به شرکت‌هایی باشد که در مواقع اضطراری به کمک بیشتری نیاز دارند. به همین ترتیب، برق کار بودن یا یک برقکار آزاد برای شرکت های برق تولید برق و موسسات دولتی می تواند شامل فراخوانده شدن برای کار در مواقع اضطراری باشد. همچنین می تواند شامل فراخوانده شدن برای کار روی پروژه های خاص باشد. برقکار بودن یا یک برقکار آزاد می تواند راهی عالی برای کسب درآمد اضافی و انعطاف پذیری در برنامه کاری شما باشد.

وبلاگ نویسی یکی از ایده‌های جذاب جانبی برای مهندسان برق برای کسب درآمد است. انجمن های آنلاین بسیاری وجود دارد که مهندسان برق می توانند برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود به آنها ملحق شوند. برخی از محبوب ترین انجمن های آنلاین برای مهندسان برق عبارتند از EE Times، EE Forums و IEEE Xplore. به عنوان یک وبلاگ نویس برای جامعه مهندسی برق، شما مسئول ضبط وبلاگ های ویدئویی در مورد جنبه های مختلف مهندسی برق خواهید بود. همچنین می توانید ویدیوهای اصلی در مورد موضوعات جالب در مهندسی برق ایجاد کنید یا محتوای آموزشی در مورد فناوری ها یا محصولات خاص در این زمینه ارائه دهید. تبدیل شدن به یک Vlogger برای جامعه مهندسی برق یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص خود با سایر متخصصان و دانشجویان است. همچنین می تواند راهی سرگرم کننده برای به روز ماندن در روندهای صنعت و یادگیری اطلاعات جدید در مورد رشته خود باشد. اگر شما علاقه مند به تبدیل شدن به یک Vlogger برای جامعه مهندسی برق هستید، منابع زیادی به صورت آنلاین در دسترس هستند تا به شما در شروع کار کمک کنند.

فعالیت های جانبی برای کسب در آمد بیشتر

اگر شما یک مهندس هستید که می‌خواهید خارج از شغل معمولی خود مقداری درآمد کسب کنید، به بررسی برخی از مشکلات جانبی بالقوه خود فکر کنید. شروع یک شلوغی جانبی می تواند راه خوبی برای تکمیل درآمد شما باشد و در عین حال مزایای یک موقعیت تمام وقت را حفظ کنید. اگر کسب درآمد اضافی می تواند به وضعیت مالی شما کمک کند، مطالعه در مورد برخی از چالش های جانبی برای مهندسان ممکن است ارزش وقت شما را داشته باشد.

بسته به منطقه تمرکز خود، ممکن است برای انواع مختلفی از فشارهای جانبی واجد شرایط باشید. پیدا کردن هوس های جانبی مناسب برای شما می تواند به مدت زمانی که می خواهید برای پروژه صرف کنید و چقدر می خواهید درآمد داشته باشید بستگی دارد. در اینجا 15 نمونه از مزاحمت های جانبی مهندسی برای کشف آورده شده است:

دوره های آنلاین ایجاد کنید

طراحی دوره های آموزشی مثل دورهrevit mep آنلاین یکی از دغدغه های رایج مهندسین است. بسته به تخصص مهندسی خود، می توانید مجموعه ای از سخنرانی های آنلاین یا فیلم های آموزشی طراحی کنید که به دانش آموزان کمک می کند تا یاد بگیرند. همچنین ممکن است بخواهید دوره هایی را طراحی کنید که به مهندسان تازه فارغ التحصیل کمک می کند یاد بگیرند که چگونه مسئولیت های حرفه ای خود را انجام دهند. برای کسب درآمد از ایجاد این دوره‌ها، می‌توانید آن‌ها را به دانش‌آموزان احتمالی بفروشید یا آنها را در سایت‌های ویدیویی محبوبی که دارای درآمد داخلی هستند میزبانی کنید.

معلم پاره وقت شوید

موقعیت تدریس در کالج یا مدارس یکی از ایده‌های بزرگ برای مهندسان برق برای کسب درآمد است. موقعیت های آموزشی مختلفی در رشته برق وجود دارد. چند موقعیت متداول عبارتند از: استادیار استاد مربی صنعت/مهندس مشاور مهندس طراحی موقعیت های تدریس در زمینه برق یکی دیگر از راه های عالی برای گذران زندگی مهندسان برق است. این موقعیتی است که می تواند راهی عالی برای بازگشت به جامعه و کمک به دانش آموزانی باشد که با دوره های مهندسی برق خود دست و پنجه نرم می کنند.

تدریس خصوصی شبیه به طراحی دوره های آنلاین است، اما شما به جای ضبط ویدئو، مستقیماً با دانش آموزان کار می کنید. بسته به برنامه خود، می توانید کلاس های حضوری را تدریس کنید یا با استفاده از نرم افزار ویدئو کنفرانس، درس های خود را برگزار کنید. به عنوان یک مهندس حرفه ای، ممکن است شرایط لازم برای تدریس طیف وسیعی از دروس ریاضی یا علوم را برای سطوح مختلف، از جمله دانش آموزان مقطع کارشناسی یا دبیرستان داشته باشید. اگر می خواهید به عنوان یک معلم خصوصی پاره وقت درآمد کسب کنید، یک آگهی آنلاین ارسال کنید یا با یک آژانس تدریس خصوصی کار کنید.

به عنوان تعمیرکار کار کنید

اگر مهندس هستید که به طور حرفه ای لوازم الکترونیکی کوچک یا ماشین های بزرگ را تعمیر می کنید، در اوقات فراغت خود به عنوان یک تعمیرکار کار کنید. تعمیر تلفن‌های خراب، رایانه‌ها یا دیگر انواع لوازم الکترونیکی می‌تواند سودآور باشد اگر بدانید این دستگاه‌ها چگونه کار می‌کنند. اگر می خواهید تعمیر دستگاه ها را در اوقات فراغت خود شروع کنید، به صورت پاره وقت در یک فروشگاه تعمیر گوشی که در حال حاضر مشتریان زیادی دارد کار کنید.

مشاغل پیمانکاری را بپذیرید

شرکت‌های زیادی هستند که برای رسیدگی به مسائل فنی یا توسعه نرم‌افزار به کمک نیاز دارند، اما نمی‌خواهند یک مهندس را تمام وقت استخدام کنند. این شرکت ها اغلب مشاغل پیمانکاری را به صورت آنلاین ارسال می کنند، بنابراین یافتن این فرصت ها می تواند راه خوبی برای استفاده از مهارت های حرفه ای شما برای کسب درآمد باشد. اگر یک مهندس نرم افزار هستید، ممکن است شرکت هایی را پیدا کنید که برای ایجاد اپلیکیشن خود به کمک نیاز دارند. طراحی این برنامه ها در اوقات فراغت می تواند راهی عالی برای کسب درآمد در کنار مهارت های حرفه ای شما باشد.

محصولات ایجاد کنید و آنها را به صورت آنلاین بفروشید

اگر تخصص فنی برای ایجاد محصولات فناورانه دارید، ممکن است آنها را به صورت آنلاین بفروشید. اغلب تقاضای قابل توجهی برای رایانه های سفارشی، صفحه کلید و سایر انواع سخت افزار آنلاین وجود دارد. از آنجایی که ساخت این دستگاه ها می تواند چالش برانگیز باشد، مشتریان ممکن است برای ساخت آنها به شما پول بدهند. ساختن این محصولات می‌تواند راهی سودآور برای انجام کارهای کمیسیونی باشد که در اوقات فراغت شما درآمد بیشتری کسب می‌کند.

ارائه خدمات مشاوره

کار به عنوان مشاور می تواند راهی سودآور برای کسب درآمد با شرایط حرفه ای شما باشد. هنگامی که شرکت ها یا افراد خصوصی به کمک فنی نیاز دارند، اغلب به مشاور مراجعه می کنند. شرکت های کوچک ممکن است قادر به استخدام مشاوران تمام وقت نباشند، بنابراین اغلب به پیمانکاران خصوصی برای کمک به رفع مشکلات فنی متکی هستند. اگر شرکتی مشکل فنی دارد که شما صلاحیت حل آن را دارید، کار به عنوان مشاور یک راه موثر برای کسب درآمد در اوقات فراغت شما است.

یک وبلاگ راه اندازی کنید

راه اندازی وبلاگ می تواند راه موثر دیگری برای کسب درآمد اضافی باشد. اگر بتوانید یک وبلاگ پرطرفدار راه اندازی کنید، ممکن است با شرکت هایی ارتباط برقرار کنید که برای تبلیغ محصول خود در سایت شما هزینه پرداخت می کنند. وبلاگی راه اندازی کنید که اطلاعاتی در مورد چگونگی موفقیت در صنعت مهندسی در اختیار خوانندگان شما قرار دهد. خارج از تجربه حرفه ای خود، ممکن است بتوانید وبلاگی راه اندازی کنید که در مورد سرگرمی های مرتبط، مانند توسعه بازی های ویدیویی بحث می کند.

به عنوان یک نویسنده فنی آزاد کار کنید

کار به عنوان یک نویسنده مستقل می تواند راهی عالی برای کسب درآمد باشد. وب سایت های زیادی به صورت آنلاین وجود دارند که محتوای فنی را ارسال می کنند که نیاز به متخصصان در موضوعات مختلف دارد. اگر تخصص فنی و مهارت های نویسندگی ماهری دارید، کار به عنوان یک نویسنده فنی به شما این فرصت را می دهد که در زمان خود پول دربیاورید. به‌عنوان یک فریلنسر، می‌توانید در مواقعی که اوقات فراغت دارید پروژه‌ها را بپذیرید و در صورت شلوغی بیش از حد مجبور به انجام کارهای اضافی نباشید.

تستر اپلیکیشن شوید

قبل از اینکه توسعه دهندگان برنامه های خود را برای عموم منتشر کنند، به افرادی نیاز دارند که نرم افزار را آزمایش کنند. به عنوان یک مهندس، ممکن است واجد شرایط ارائه نوع آزمایشی باشید که این توسعه دهندگان برای یافتن اشکالات در کدشان نیاز دارند. کار به عنوان یک آزمایش‌کننده برنامه باعث ایجاد یک چالش بزرگ می‌شود، زیرا می‌توانید برنامه‌ها را از خانه در دستگاه‌های خصوصی خود آزمایش کنید. اگر می‌خواهید یک آزمایش‌کننده اپلیکیشن شوید، یک آگهی آنلاین ارسال کنید یا به تابلوهای شغلی محبوب برای توسعه‌دهندگانی که استخدام می‌کنند نگاه کنید.

ورود اطلاعات از راه دور

شرکت‌هایی که برای اجرای کسب‌وکار خود به حجم زیادی از داده‌ها متکی هستند، معمولاً برای انجام وظایف ورود داده‌ها به متخصصان نیاز دارند. کار به عنوان یک متخصص ورود داده معمولاً شامل تجزیه و تحلیل مجموعه های بزرگی از اطلاعات و وارد کردن آنها در پایگاه داده مرکزی شرکت است. اگر انجام ورود داده ها به نظر یک کار جانبی خوب به نظر می رسد، ممکن است بتوانید موقعیت های موجود را به صورت آنلاین پیدا کنید. ارسال ایمیل مستقیم به یک شرکت نیز می تواند راه خوبی برای یافتن فرصت های کاری باشد.

 معلم جایگزین شوید

تبدیل شدن به یک معلم جایگزین برای درس ریاضی یا علوم یکی دیگر از چالش های جانبی موثر است. اگر از تدریس یا کار با کودکان لذت می برید، در نظر بگیرید که یک معلم جایگزین معتبر شوید. مدارک تحصیلی برای کار به عنوان معلم جایگزین ممکن است بر اساس موقعیت مکانی شما متفاوت باشد، بنابراین انجام برخی تحقیقات قبل از انجام این کار جانبی ایده خوبی است. پس از دریافت گواهینامه، می توانید به عنوان معلم جایگزین در مدارس نزدیک یا سایر مراکز آموزشی کار پیدا کنید.

کار آزاد CAD را انجام دهید

اگر مهندسي هستيد كه با طراحي به كمك كامپيوتر (CAD) آشنا هستيد، احتمالاً مي‌توانيد كارهاي آزادي در اين زمينه پيدا كنيد. طراحی به کمک کامپیوتر از نرم افزار مدل سازی پیشرفته برای تولید مدل های سه بعدی استفاده می کند. این مدل ها می توانند برای ایجاد سیستم های جدید یا ساده سازی عملیات یک شرکت ضروری باشند. اگر از قبل با نحوه عملکرد نرم افزار آشنا هستید، ممکن است کسب و کارها شما را به عنوان یک فریلنسر برای کمک به طراحی این مدل ها استخدام کنند، بنابراین این نوع لیست های شغلی را به صورت آنلاین بررسی کنید.

برنامه خود را ایجاد کنید

اگر شما یک مهندس نرم افزار هستید، یکی دیگر از مشکلات جانبی بالقوه می تواند ایجاد اپلیکیشن خود باشد. کمک به شرکت‌ها برای بهبود برنامه‌هایشان می‌تواند راهی مؤثر برای کسب درآمد باشد، اما اگر می‌خواهید روی پروژه‌هایی کار کنید که به آنها علاقه دارید، ممکن است بتوانید از برنامه خود درآمد کسب کنید. ایجاد یک بازی یا برنامه کاربردی محبوب می تواند راه خوبی برای درآمدزایی بیشتر باشد، زیرا این برنامه ها می توانند تبلیغ کنندگان خارجی را جذب کنند.

وب سایت بسازید

بسیاری از شرکت‌ها می‌خواهند یک حضور آنلاین ایجاد کنند، اما برخی از کسب‌وکارهای کوچک‌تر ممکن است توانایی پرداخت هزینه به یک توسعه‌دهنده وب تمام وقت را نداشته باشند. اگر قادر به طراحی وب سایت هستید، احتمالاً می توانید با ایجاد وب سایت برای مشاغل محلی درآمد کسب کنید. برای کسب درآمد اضافی با مهارت های توسعه وب خود، می تواند ایده خوبی باشد که مستقیماً با این شرکت ها تماس بگیرید، چه به صورت حضوری یا از طریق اینترنت. کار با شرکت های محلی می تواند راه خوبی برای کمک به جامعه شما باشد، اما ممکن است بتوانید فرصت های شغلی بیشتری را به صورت آنلاین پیدا کنید.

از کانال یوتیوب خود کسب درآمد کنید

  چندین روش وجود دارد که مهندسان برق می توانند از کانال YouTube شما درآمد کسب کنند. مهندسان برق می‌توانند فضای تبلیغاتی روی ویدیوهای خود بفروشند یا کالاهایی مانند تی شرت و کلاه بفروشند. آنها همچنین می‌توانند خدمات مربیگری پولی را به افرادی که می‌خواهند کانال‌های YouTube خود را راه‌اندازی یا بهبود بخشند، ارائه دهند. اگر آنها کارهای جانبی جالبی دارند که خارج از محل کار انجام می دهند (نصب ژنراتور برق یا پروژه های انرژی خورشیدی)، می توانند آن ها را در کانال شما نیز به اشتراک بگذارند.

منابع:

https://bestaccreditedcolleges.org/articles/careers-and-education/how-can-i-make-more-money-as-an-electrical-engineer.htmlhttps://bestaccreditedcolleges.org/articles/electrical-engineers-job-description-and-info-about-starting-a-career-as-an-electrical-engineer.html

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود