مروری بر فعالیت های متخصصین تجهیزات ثابت

0

یک متخصص تجهیزات مسئول حفظ پایداری و عملکرد ابزار، تجهیزات و ماشین آلات شرکت برای پشتیبانی از عملیات روزانه کسب و کار و جلوگیری از تاخیرهای قابل تحویل است. متخصصان تجهیزات، اجزای تجهیزات را کالیبره کرده و قطعات معیوب را در صورت لزوم تعویض می کنند. آنها تعمیر و نگهداری و بازرسی منظم را انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که ماشین آلات به طور موثر کار می کنند. یک متخصص تجهیزات سابقه ای از گزارش های حل و فصل، از جمله دستورالعمل های آموزشی برای عیب یابی را برای ارجاع برای جلوگیری از تکرار در آینده نگه می دارد.

مهندس تعمیر و نگهداری تجهیزات ثابت، تجهیزات مختلف را نظارت، عیب‌یابی و بهینه‌سازی می‌کند و همچنین فرآیندها و پیشرفت‌های محصول را با حفظ ایمنی قوی و تمرکز بر رعایت محیط‌زیست، هدایت می‌کند. در طول یک روز معمولی، نامزد دانش فنی را برای تجزیه و تحلیل علل مسائل مربوط به قابلیت اطمینان طولانی مدت، اجرای پروژه های هزینه، ارائه کمک های عمومی برای رفع مشکلات روزمره به کار می گیرد.

یک مهندس تجهیزات ثابت شخصی است که بتواند وظایف مهندسی را برای یک رشته مهندسی اختصاص داده شده انجام دهد و به عنوان یک متخصص فنی فعالیت کند و مفاهیم مهندسی پیشرفته را در یک پالایشگاه تدوین و توسعه دهد. مهندس تجهیزات ثابت قابلیت اطمینان به عنوان کارشناس موضوع کارخانه برای تجهیزات ثابت (مخازن، تانک ها و لوله کشی) خدمت می کند. این موقعیت به طور مستقیم با تیم های واحد (عملیات، مهندسی، بازرسی) در تعامل است تا به اطمینان از عملکرد ایمن و قابل اعتماد در جایی که تجهیزات ثابت درگیر است کمک کند. علاوه بر این، این نقش از بازرسی، چرخش و پروژه های سرمایه ای پشتیبانی می کند تا از مشخصات مناسب و مدیریت چرخه عمر تجهیزات ثابت اطمینان حاصل شود.

مسئولیت های متخصص تجهیزات

در اینجا نمونه‌هایی از مسئولیت‌ها از رزومه‌های تخصصی تجهیزات واقعی آمده است که نشان‌دهنده وظایف معمولی است که احتمالاً در نقش‌های خود انجام می‌دهند.

تجربه تصمیم گیری در محیط های پرفشار؛ به طور مؤثر نقاط تصمیم گیری حیاتی را به طور مستقل مدیریت کنید تا از انجام ماموریت در استقرارهای رزمی متعدد اطمینان حاصل کنید.

  1. نظارت بر استفاده و نگهداری از بخش های SCBA.
  2. یک واشر برای حل مشکل خوردگی گیربکس طراحی کنید.
  3. نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه کامل سیستم های Carestream (Kodak) CR.
  4. آب بندی و یاتاقان ها را روی پمپ ها، کمپرسورها، دمنده ها و موتورها تعویض کنید.
  5. به عنوان کارشناس موضوع (SME) خدمت کنید و تیمی را به عنوان مدیر پیکربندی رهبری کنید.
  6. ارائه دانش تخصصی در مورد تجهیزات برق در فضای باز (ماشین چمن زنی، ماشین اصلاح، اره برقی، دمنده و غیره).
  7. تنظیمات پیکربندی شبکه DICOM را برای اتصال سیستم PACS انجام دهید.
  8. نظارت و ارزیابی قرارداد قراردادی بین وزارت دفاع و فروشندگان مربوطه.
  9. مدارک مسیر به بیمه‌گران برای دریافت تأییدیه تجهیزات توانبخشی.
  10. اطلاع رسانی مزایای بیمه در مورد پوشش تجهیزات به بیماران از طریق تلفن.
  11. آموزش رسمی توانبخشی تخصصی در اندازه گیری ویلچرهای سفارشی را دریافت کنید.
  12. پیمانکاران فرعی، بخش های تولید و پرسنل خدمات میدانی را برای عیب یابی مسائل لجستیک هماهنگ کنید.
  13. شروع تحقیقات علمی برای عیب یابی مشکلات فنی با تجهیزات و خدمات سلولی بی سیم.

تجهیزات و مهارت های تخصصی و ویژگی های شخصیتی

متخصصان تجهیزات در خدمات مشتری، رضایت مشتری و نگهداری پیشگیرانه مهارت دارند. آنها همچنین برای مهارت های نرم مانند مهارت های دوره مهندسی مکانیک ، استقامت فیزیکی و مهارت های فنی شناخته شده اند

 درصد متخصصان تجهیزاتی که این مهارت‌ها را در رزومه خود دارند را در اینجا تقسیم می‌کنیم:

خدمات مشتری: خدمات مشتری را برای اقلام کمبود بحرانی فوری و سایر مواردی که نیاز به رسیدگی ویژه دارند، هنگامی که رویه‌های تعیین‌شده قابل اعمال نیستند، ارائه دهید.

رضایت مشتری: فزایش رضایت مشتری در عین حال بیش از حد برای اطمینان از برآورده شدن اهداف، اولویت‌ها و برنامه‌ها مطابق با انتظارات تعیین‌شده مدیریت.

نگهداری پیشگیرانه: برنامه ریزی و انجام کالیبراسیون، اعتبارسنجی، و نگهداری پیشگیرانه تجهیزات آزمایشگاهی، از جمله سیستم پایش محیطی REES.

پشتیبانی فنی: ارائه توصیه ها و راهنمایی به متخصص تجهیزات که به نوبه خود پشتیبانی فنی/مهندسی را به مدیر موجودی و امکانات تعمیر/تعمیرات اساسی ارائه کرد.

تعمیر و نگهداری تجهیزات: تهیه گزارش ها/ارائه های شفاهی و کتبی برای ستاد عالی و ارائه توصیه هایی برای اصلاح نواقص در تمام جنبه های نگهداری تجهیزات اسکادران.

برخی از مهارت‌هایی که در رزومه‌های تخصصی تجهیزات یافتیم عبارتند از «خدمات مشتری»، «رضایت مشتری» و «نگه‌داری پیشگیرانه». ما مهمترین مسئولیت های متخصص تجهیزات را در زیر شرح داده ایم.

مهم ترین مهارتی که یک متخصص تجهیزات در این موقعیت باید داشته باشد، مهارت های مکانیکی است. در این گزیده ای که از یک رزومه متخصص تجهیزات گردآوری کرده ایم، تعمیرکنندگان تجهیزات ثابت باید با اجزا و سیستم های مکانیکی و نحوه تعامل آنها آشنا باشند” طبق رزومه هایی که پیدا کردیم، مهارت های مکانیکی می تواند توسط متخصص تجهیزات استفاده شود. به منظور “گفتگو با فروشندگان در مورد قطعات یدکی سیستم های مکانیکی سیستم های کامپیوتری.”

اگرچه ممکن است مهم ترین مهارت نباشد، اما متوجه شدیم که بسیاری از وظایف متخصص تجهیزات به استقامت فیزیکی بستگی دارد. این مثال از یک متخصص تجهیزات توضیح می دهد که چرا: “ایستادن، خم شدن و خم شدن در موقعیت های ناخوشایند هنگام تعمیر تجهیزات رایج است.” این مثال رزومه تنها یکی از راه‌هایی است که متخصصان تجهیزات می‌توانند از استقامت فیزیکی استفاده کنند: “موجودی‌های فیزیکی انجام داده و وضعیت تجهیزات دولتی خریداری شده توسط قرارداد را تایید کرده‌اند.”

مهارت دیگری که در بین متخصصان تجهیزات بسیار محبوب است، مهارت های فنی است. این مهارت برای انجام مسئولیت های روزانه بسیار حیاتی است، همانطور که در این مثال از رزومه تخصصی تجهیزات نشان داده شده است: “تکنسین ها از ابزارهای تشخیصی پیچیده هنگام کار بر روی تجهیزات مکانیکی پیچیده استفاده می کنند” این مثال از یک رزومه نشان می دهد که چگونه از این مهارت استفاده می شود: “طراحی ویژه تست تجهیزات، توسعه روش‌های نگهداری ویژه، و توسعه و اجرای آموزش فنی برای نگهبانان و اپراتورها.

برای اینکه برخی از مسئولیت‌های تخصصی تجهیزات تکمیل شوند، این شغل به مهارت “مهارت‌های مدیریت زمان” نیاز دارد. بر اساس رزومه متخصص تجهیزات، “از آنجایی که تعمیر تجهیزات ثابت حیاتی ضروری است، کارگران باید از زمان خود به خوبی استفاده کنند و تعمیرات را سریع انجام دهند.” به عنوان مثال، این قطعه مستقیماً از یک رزومه در مورد نحوه اعمال این مهارت گرفته شده است: “برنامه ریزی، سازماندهی و اولویت بندی کار برای رسیدن به ضرب الاجل های چالش برانگیز و انجام اقدامات اصلاحی در صورت لزوم برای برآوردن نیازهای حجم کار.”

یکی دیگر از مهارت های رایج برای یک متخصص تجهیزات که می تواند از آن استفاده کند “مهارت های ارتباطی” است. تعمیرکاران تجهیزات ثابت باید هنگام صحبت با مشتریان، سرپرستان و همکاران، اطلاعات فنی را از طریق تلفن، کتبی و حضوری به طور موثر در میان بگذارند. یک متخصص تجهیزات نیاز به این مهارت را با قرار دادن این مطلب در رزومه خود نشان داد: “معیارهایی مانند دستورالعمل ها و قطعات برای تهیه سیستم های مخابراتی جدید در حال معرفی به تفنگداران دریایی را بررسی کنید.”

در نهایت، این حرفه مستلزم آن است که در «زانت» مهارت داشته باشید. با توجه به رزومه های متخصص تجهیزات، “بسیاری از کارها، مانند اتصال یا اتصال قطعات و استفاده از ابزارهای دستی، نیازمند یک دست ثابت و هماهنگی خوب چشم و دست است.” این مثال رزومه نشان می‌دهد که چگونه مسئولیت‌های متخصص تجهیزات بر این مهارت تکیه می‌کنند: “روش‌های تعمیر و نگهداری را انجام دادند تا تکنیک‌ها و شیوه‌های تجاری مناسب را به دیگران نشان دهند و اقدامات احتیاطی مربوط به تعمیر و نگهداری را توضیح دهند.”

مهندس تجهیزات ثابت مسئول ایجاد و رهبری برنامه یکپارچگی مکانیکی برای انطباق با کارخانه خواهد بود. ارائه تخصص برای طراحی، رتبه بندی مجدد، عیب یابی، تعمیر و تعویض تجهیزات ثابت کارخانه. یک رویکرد پیشگیرانه برای تلاش های بهبود تجهیزات ثابت ارائه دهید.

وظایف مهندس تجهیزات ثابت

بسته به صنعت و شرکتی که یک مخندس تجهیزات ثابت در آن مشغول به کار است، وظایف آن متغیر است. در یک نگاه اجمالی کاری که شما به عنوان یک مهندس قابلیت اطمینان انجام خواهید داد شامل تعدادی از وظایف زیر است:

  1. ارائه تجهیزات ثابت (مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی، مخازن و غیره) و پشتیبانی فنی لوله کشی برای چندین سایت در داخل کارخانه.
  2. اجرای یک برنامه بازرسی تجهیزات ثابت و لوله کشی و یکپارچگی مکانیکی در مناطق مختلف کارخانه را رهبری کنید.
  3. درایو/بهبود کیفیت مرتبط با یکپارچگی اتصالات فلنجی و جوشی.
  4. انجام تجزیه و تحلیل علت ریشه ای، با استفاده از روش های مختلف برای کاهش احتمال خرابی تجهیزات ثابت.
  5. به عنوان کارشناس موضوع (SME) برای یکپارچگی مفصل فلنجی خدمت کنید.
  6. بررسی ها و تاییدیه ها را برای مدیریت تغییر (MOC) انجام دهید، زیرا به اصلاحات تجهیزات ثابت مربوط می شود.
  7. بهترین شیوه های صنعت و شرکت را شناسایی و از آنها استفاده کنید.
  8. ایجاد، بررسی و مدیریت تمام خط مشی ها، رویه ها و برنامه های نگهداری پیشگیرانه (PM) تجهیزات ثابت سایت.
  9. برنامه تعمیر و نگهداری دستگاه امداد سایت را مدیریت کنید.
  10. بازرسی و تأیید کار کارکنان تعیین شده از نظر صحت، روش های کاری مناسب، تکنیک ها و انطباق با استانداردها و مشخصات قابل اجرا.
  11. تجزیه و تحلیل داده های بازرسی و انجام ارزیابی مناسب برای خدمات.
  12. قطعات یدکی حیاتی را شناسایی کنید.
  13. برنامه‌ها/استراتژی‌های قابلیت اطمینان برای قطعات اصلی تجهیزات (مخازن، لوله‌ها، شیرها، درزهای انبساط، پوشش‌های نسوز).
  14. پشتیبانی از داشتن برنامه یکپارچگی مکانیکی تجهیزات ثابت.
  15. دامنه و حمایت از ابتکارات یا پروژه های تجهیزات ثابت در سراسر سایت.
  16. انجام تجزیه و تحلیل علت اصلی خرابی های مربوط به تجهیزات ثابت و توصیه اقدامات اصلاحی اقتصادی و موثر.
  17. به پرسنل تعمیر و نگهداری و اجرا با مشخصات و استانداردهای FHR و پشتیبانی فنی کمک کنید.
  18. به عنوان مهندس تجهیزات ثابت در هنگام چرخش و خاموشی عمل کنید.
  19. تجهیزات ثابت MOC (مدیریت تغییر) را مدیریت کنید.
  20. راه اندازی و نگهداری قطعات یدکی تجهیزات ثابت حیاتی برای سایت.
  21. 21)   به عنوان منبع مهندسی اولیه تجهیزات ثابت برای یک منطقه اختصاص داده شده عمل می کند.
  22. 22)   از تجهیزات ثابت برنامه برد بلند برای منطقه اختصاص داده شده نگهداری می کند.
  23. 23)   پشتیبانی از تعمیر و نگهداری و عملیات برای حل مسائل فنی در تجهیزات ثابت.
  24. 24)   بازیگران بد را شناسایی می کند، تجزیه و تحلیل علت اصلی شکست را انجام می دهد، و برای رفع عیوب و بهبود تجهیزات کار می کند.
  25. 25)   در صورت نیاز در برنامه ریزی و/یا اجرا، از چرخش ها و فعالیت های خاموشی پشتیبانی می کند.
  26. 26)   پشتیبانی از فرآیند پروژه های سرمایه ای با ارائه اسناد طراحی پروژه، شرکت در مرحله طراحی و پیگیری اجرای میدانی پروژه ها.
  27. 27)   هنگامی که تجهیزات ثابت خارج از پارامترهای عملیاتی قابل قبول و/یا ایمن هستند ارتباط برقرار می کند و جهت توصیه شده را ارائه می دهد.
  28. 28)   نقشه های مهندسی شده، مشخصات، بسته های طراحی، تعویق، انحراف از استانداردها/رویه ها را بررسی و تایید می کند.
  29. 29)   برنامه های تعمیر تجهیزات ثابت را برای پروژه های هزینه ای و سرمایه ای توسعه و/یا تایید می کند.
  30. 30)   محاسبات اتصالات پیچ و مهره ای را انجام می دهد و واشرها را برای برنامه ریزی انتخاب می کند.
  31. 31)   برای عیب یابی مسائل پیچیده تجهیزات ثابت و بررسی طرح های بازرسی و آزمایش برای تعمیرات لوله کشی/تجهیزات یا تاسیسات جدید، از نزدیک با بازرس(های) واحد کار می کند.
  32. 32)   درخواست‌های نصب دستگاه‌های تعمیر نشتی، مانند محفظه‌های مهندسی شده پیچ‌دار، پوشش‌های کامپوزیت، تزریق بدنه شیرها و غیره را بررسی می‌کند.
  • 33)   توسعه بسته های ارزیابی فنی برای هات تپ، توقف، انجماد خط، جوشکاری روی تجهیزات زنده و غیره را هدایت می کند.
  • 34)   بررسی طراحی مخازن، مبدل ها، مخازن و لوله کشی.
  • 35)   هدایت یا مشارکت در تحقیقات حادثه.
  • 36)   رهبری و مشارکت در فرآیند MOC برای حوزه مربوط به دارایی های تجهیزات ثابت.
  • کمک های مهندسی خاص، جهت دهی و توسعه را به همکاران ارائه می دهد.
  • حل مشکلات فنی مربوط به پروژه ها و عیب یابی و به روز رسانی داده های گزارش برای واحد(های) تجاری.
  • ارتقاء، طراحی، پیکربندی، نگهداری و نظارت بر تجهیزات و عملکرد مرتبط.
  • تجزیه و تحلیل اجزا و سیستم های مرتبط، فرآیندها و روش ها، و فرآیندهای پالایشگاهی و اقتصاد.
  • محدوده پروژه، بودجه و AFE ها را برای تایید توسعه می دهد و تضمین می کند که پروژه ها با بودجه و همچنین استانداردهای پالایشگاه و OSHA مطابقت دارند.
  • نگهداری و یکپارچگی داده های واحد(های) تجاری را تضمین می کند.
  • واحد(های) تجاری را بهینه می کند و داده ها را برای کمک به عملیات در تصمیم گیری تجزیه و تحلیل می کند.
  • سیستم هایی را برای مستندسازی و ردیابی آزمایشات و کمک به نگهداری سیستم های مختلف توسعه می دهد.
  • تجزیه و تحلیل خطر فرآیند (PHA) را هماهنگ، تسهیل و مستند کنید و در تحقیقات حادثه مشارکت و تسهیل کنید.
  • مشارکت و مشارکت در فرآیندهای مدیریت تغییر (MOC)، بررسی حادثه، ممیزی PSM، تجزیه و تحلیل SIL، PHA ها و بررسی های ایمنی قبل از راه اندازی (PSSR) برای تجهیزات ثابت.
  • طراحی و اندازه تجهیزات کارخانه ثابت و توسعه شیوه های نگهداری مناسب برای تجهیزات ثابت کارخانه.
  • انجام گواهی تضمین کیفیت در مغازه های فروشنده برای تعمیرات تجهیزات ثابت، قیمت گذاری مجدد و اصلاحات.
  • توسعه، رهبری و اجرای طرح‌های بهبود قابلیت اطمینان برای بهبود زمان کارکرد تجهیزات.
  • معیارهایی را برای اندازه‌گیری دقیق قابلیت اطمینان تجهیزات، میانگین زمان بین خرابی (MTBF) حفظ کنید.
  • توسعه راه حل های مهندسی برای مشکلات مزمن و پراکنده قابلیت اطمینان تجهیزات و کار با فنی، تولید و نگهداری برای پیاده سازی راه حل ها. این شامل کمک به ساخت و ارتقای روش‌های نگهداری و ممیزی برای اطمینان از تداوم پیشرفت‌ها می‌شود.
  • ارائه پشتیبانی مهندسی به سایر پرسنل منطقه در زمینه های تجزیه و تحلیل ارتعاش، روغن کاری و تجزیه و تحلیل روغن، عملکرد مکانیکی، و شیوه های تعمیر و نگهداری.
  • ارائه رهبری به سازمان در مورد آخرین فن آوری قابلیت اطمینان و نگهداری و بهترین شیوه ها.
  • ارائه سرپرستی برای پردازش برنامه تجهیزات حیاتی ایمنی.
  • تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه در تجهیزات حیاتی.
  • برنامه های بلندمدت قابلیت اطمینان را برای تجهیزات ثابتی که با استراتژی سایت همراستا باشد، توسعه دهید.
  • برای تجهیزات ثابت اطلاعاتی را در مورد شیوه های فنی سایت (STP) ارائه دهید.
  • منبع اصلی راهنمایی فنی سطح بالاتر و تضمین طراحی برای پروژه های مرتبط با تجهیزات ثابت.
  • از توسعه رویه‌ها/روش‌های تعمیرات تعمیر و نگهداری مربوط به تجهیزات ثابت حمایت کنید و رویه‌ها در صورت لزوم بازنگری شوند.
  • نظارت بر عملکرد و عملکرد تجهیزات ثابت؛ فرصت های بهبود را شناسایی کرده و در برنامه های بلندمدت قابلیت اطمینان گنجانده شود.
  • در صورت نیاز به مهندس تعمیر و نگهداری واحد (UME) با پشتیبانی فنی برای کارهای معمول تعمیر و نگهداری تجهیزات ثابت کمک کنید.
  • در صورت لزوم UME را با تجزیه و تحلیل علت اصلی خرابی برای خرابی تجهیزات ثابت هدایت یا کمک کنید.
  • در صورت نیاز به UME و بازرسی با پشتیبانی Turnaround (TAR) برای تجهیزات ثابت کمک کنید.
  • برای طراحی اجرای استراتژیک برنامه های قابلیت اطمینان، با UME کار کنید.
  • برای کارهای اضطراری/بعد از ساعت کاری که نیاز به عیب یابی و تعریف محدوده در صورت لزوم دارد، پشتیبانی فنی ارائه دهید.
  • شناسایی فرصت های صرفه جویی در هزینه برای تجهیزات ثابتی که از اهداف سایت پشتیبانی می کند.
  • انجام طراحی مکانیکی و صدور بسته های ساختمانی برای تعمیرات تجهیزات ثابت در صورت لزوم.
  • برای اطمینان از اینکه محصول نهایی با استانداردهای سایت مطابقت دارد، بررسی مکانیکی طراحی را در مراحل بارگیری از جلو پروژه های هزینه سرمایه تجهیزات ثابت ارائه دهید.
  • محدوده چرخش را شناسایی کنید و برنامه های شغلی TAR را برای تجهیزات ثابت بررسی کنید.

مهرات های مورد نیاز

  1. داشتن مدرک لیسانس یا فوق لیسانس در رشته های مهندسی الزاما مهندسی مکانیک
  2. دانش کامل از تجهیزات ثابت و همچنین دانش فعالیت ها/تکنیک های بازرسی.
  3. آشنایی با عملکرد و عملکرد کلی تجهیزات ثابت در صنایع شیمیایی یا پالایشی.
  4. دانش عمومی مواد، جوشکاری و شیوه های بازرسی.
  5. داشتن گواهینامه دوره ابزار دقیق
  6. دانش برنامه های نرم افزار بازرسی مبتنی بر ریسک (یعنی PCMS) و بهترین شیوه ها.
  7. آشنایی با ASME PCC-1 و PCC-2 و کاربرد آن در تعمیرات تجهیزات ثابت.
  8. توانایی خواندن و تفسیر P&ID.
  9. دانش SAP یک امتیاز مثبت است.
  10. مسلط به Microsoft Office (Outlook، Word، Excel، Teams، PowerPoint).
  11. هر گونه گواهی API مانند API510، API570، API653، API580، یا API936.
  12. مهارت اثبات شده در به کارگیری استانداردهای ساخت تجهیزات ثابت (ASME Sec. VIII، API)، کدهای تعمیر (API، NBIC، ASME PCC-2)، و استاندارد تناسب اندام برای سرویس (API-579)
  13. 13)   مهارت های ارتباطی قوی – هم به صورت شفاهی و هم به صورت نوشتاری.
  14. 14)   مهارت های تصمیم گیری مستقل قوی از خود نشان داد
  15. 15)   باید مهارت های کامپیوتری قوی از جمله SAP و Microsoft Office داشته باشد
  16. 16)   دانش عمومی مدیریت پروژه، مهندسی قابلیت اطمینان و تجزیه و تحلیل علل ریشه ای

نیازهای فیزیکی

  1. توانایی کار در فضای باز در هر شرایط آب و هوایی.
  2. خم شدن، زانو زدن، بلند کردن وزن تا 50 پوند.
  3. توانایی بالا رفتن از نردبان مستقیم. برخی از کارها ممکن است به ارتفاع بیش از 100 فوت نیاز داشته باشند.
  4. پوشیدن لباس فرم کارخانه های شیمیایی صنعتی و PPE در صورت لزوم.
  5. پوشیدن ماسک تنفسی در زمانی که/جایی که برای انجام بازرسی/وظایف شغلی لازم است.
  6. ورود به فضای محدود ممکن است مورد نیاز باشد.
  7. دانش مفاهیم مهندسی متداول و توانایی استفاده از این دانش به صورت تحلیلی.
  8. توانایی نشان داده شده برای حل طیف وسیعی از مشکلات پیچیده.
  9. مدیریت زمان قوی، مهارت های سازمانی و توانایی کار مستقل.
  10. داده محور، متواضع و یادگیرنده مادام العمر.
  11.  

این لزوماً فهرستی جامع از همه مسئولیت‌ها، مهارت‌ها، وظایف، الزامات، تلاش‌ها یا شرایط کاری مرتبط با شغل نیست. در حالی که در نظر گرفته شده است که این بازتابی دقیق از شغل فعلی باشد.

منابع:

https://www.iowafertilizer.com/career/reliability-fixed-equipment-engineer/

https://jobs.kochcareers.com/jobs/12453941-fixed-equipment-engineer

https://careers.lyondellbasell.com/job/Channelview-Fixed-Equipment-Engineer-TX-77530/1025542900/

https://www.careers-page.com/ben-aris-llc/job/L7V83RW5

https://www.zippia.com/equipment-specialist-jobs/what-does-an-equipment-specialist-do/

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود