تاثیر تغییرات آب و هوایی بر پروژه‌های ساختمانی

0

با توجه به اولویت‌های رشد دولت ، هزینه‌های زیرساختی در دهه گذشته افزایش یافته و منجر به پروژه‌های ساختمانی بیشتر شده است. هزینه در این بخش همچنین کلیدی برای احیای اقتصادی پس از همه گیری کووید-19 و اختلال در تجارت جهانی ناشی از جنگ در اوکراین خواهد بود.  آب و هوای غیرقابل پیش بینی هم بر زمان ساخت و هم بر بودجه تاثیر می گذارد.  در طول موج گرمای جولای 2022، که شاهد افزایش دما بیش از 40 درجه سانتیگراد بود، بسیاری از پیمانکاران تجهیزات حفاظت فردی را برای کار در گرما معرفی کردند و ایستگاه های آب راه اندازی کردند

همانطور که پروژه ها از نظر مقیاس و جغرافیا جسورانه تر می شوند، تقاضا برای اطلاعات بیشتر در مورد خطرات آب و هوا و نحوه مدیریت آن وجود دارد. به منظور حفظ مزیت رقابتی، و برای ادامه فعالیت در این شرایط، به پیمانکاران توصیه می‌شود که برای درک، شناسایی، و رسیدگی به این خطرات و بهبود انعطاف‌پذیری در برابر آنها اقدام کنند.

تغییرات اقلیمی به طرق مختلف بر جهان و نحوه کار ما تأثیر می گذارد. متأسفانه، نادیده گرفتن این تغییرات به خصوص در ساخت و ساز غیرممکن است. آب و هوا به طور قابل توجهی بر نقشه های محل کار ساختمانی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، خدمه ساختمانی ممکن است نیاز به افزایش ساعات کار داشته باشند تا دمای شدید را جبران کنند.

برای کاهش تأثیر، بسیاری از شرکت‌های ساختمانی سهم خود را با جستجوی مواد بادوام، پایدار و نوآورانه مانند بتن مصنوعی یا استفاده از فناوری ساخت‌وساز که به حفظ محیط‌زیست پروژه‌ها کمک می‌کند، انجام داده‌اند. اگرچه هر شرکت ساختمانی نمی تواند تمام فرآیندهای خود را برای جلوگیری از بدتر شدن تغییرات اقلیمی تغییر دهد، هر اقدامی بهتر از هیچ است. اولین قدمی که باید بردارید این است که به خودتان آموزش دهید که چگونه تغییرات آب و هوایی بر شرکت‌های ساختمانی و زندگی اطرافیانشان تأثیر می‌گذارد.

تاثیر بر پروژه های عمرانی

تاثیرات آب و هوا بر ساختمان متفاوت است، اما اثرات آن بر پروژه های ساختمانی قابل توجه است.تغییرات آب و هوایی به دلیل رویدادهای شدید آب و هوایی که منجر به سیل و خشکسالی شدید، ساختمان های آسیب دیده و اختلال در پروژه می شود، نگرانی های اقتصادی عمده ای را برای بخش ساخت و ساز و ساختمان ایجاد می کند.

برای کمک به کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی، بسیاری از پیمانکاران به مصالح ساختمانی سبز روی می آورند. در حالی که این یک گام ضروری به سمت ساخت و ساز بهتر و پایدارتر است، سبز شدن عموماً شامل حسابداری اضافی برای مصالح ساختمانی و هزینه های پروژه است. در مقایسه با ساختمان های سنتی، ساختمان های سبز هزینه بیشتری برای ساخت دارند.

علاوه بر این، هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده نیز ممکن است ایجاد شود، مانند افزایش موارد غرامت کارگران هنگامی که کارکنان در معرض شرایط آب و هوایی شدید قرار می‌گیرند.

حتی اگر موارد غرامت بیشتر کارگران وجود نداشته باشد، هزینه بیمه برای پروژه ها در شرایط آب و هوایی شدید به طور قابل توجهی افزایش می یابد. صنعت ساخت و ساز به شدت به نیروی کار ماهر وابسته است. اگر شرایط آب و هوایی شدید کارگران را ناخوشایند یا ناامن کند، پروژه ممکن است به تعویق بیفتد یا احتمالاً به طور کلی متوقف شود.

واقعیت تاسف بار تاثیرات آب و هوا بر ساختمان این است که فجایع بیشتر مرتبط با آب و هوا همچنان در سرتاسر جهان به تعداد و شدت افزایش خواهند یافت. برای جبران خطری که تغییرات آب و هوایی ایجاد می کند، باید ایمن ترین شغل ممکن را برای خدمه خود ایجاد کنید.

انواع پیامدهای تغییرات آب و هوایی

در سرتاسر جهان، صنعت ساخت و ساز حدود نیمی از کل انتشار کربن و در ایالات متحده حدود 40 درصد را تولید می کند. این شامل کربن تجسم یافته از تولید و حمل و نقل مصالح ساختمانی و کربن عملیاتی از روشنایی، سیستم های HVAC است. صنعت ساخت و ساز تحت فشار شدید صاحبان پروژه ها، سرمایه گذاران و نهادهای دولتی مختلف برای کاهش ردپای کربن هر سازه جدید است.

تاثیرات در طراحی

همانطور که شدت آب و هوای شدید در طول زمان افزایش می‌یابد، تأثیر آن بر ساختمان‌های آینده نیز افزایش می‌یابد. اگر در نظر گرفته نشود، تغییرات می تواند به نوبه خود از تحمل های مربوط به آب و هوا که در زمان طراحی تعیین شده بود، پیشی بگیرد. کاهش آب و هوا و سازگاری باید بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند طراحی باشد. مصالح ساختمانی کم کربن و طراحی کارآمد با استفاده از آموزش اتوکد به کاهش سهم بیشتر در آب و هوا کمک می کند.

ملاحظات پیرامون جداسازی ساختمان، کیفیت پایه ها، ارتفاع، مواد قابل احتراق، و تحمل باد و گرما نه تنها باید با محیط امروزی کنار بیاید، بلکه به طور بالقوه شدیدترین محیطی را که آینده ارائه می دهد، باید داشته باشد. علاوه بر این، برای پروژه‌های بزرگ‌تر و پیچیده‌تر، که در آن جدول زمانی ساخت و ساز ممکن است یک دهه یا بیشتر طول بکشد، پیش‌بینی‌های تغییرات اقلیمی باید در مراحل ساخت و ساز و راه‌اندازی و همچنین طول عمر پیش‌بینی‌شده دارایی، پس از تکمیل، گنجانده شوند.

علاوه بر این، گنجاندن راندمان حرارتی در طراحی ساختمان فراتر از ایجاد انعطاف پذیری بیشتر در طراحی ساختمان است. همچنین ردپای کربن دارایی را کاهش می دهد و می تواند شدت انرژی ساختمان را برای مستاجران و ساکنان کاهش دهد و در نهایت آن را در سناریوهای هزینه بالای انرژی مانند بدتر شدن فقر سوخت، افزایش هزینه زندگی و امنیت انرژی نامشخص جذاب تر می کند. مستاجران تجاری نیز به طور فزاینده ای انتظار دارند که ساختمان های کم کربن به تعهدات صفر خالص خود عمل کنند، بنابراین طراحی ساختمان با کارایی گرما نیز می تواند ارزش بلندمدت ارائه دهد.

کسب‌وکارهای ساختمانی و ارگان‌های صنعتی در حال حاضر شروع به رسیدگی به این مسائل از طریق توسعه مجموعه‌های داده، تکنیک‌های تحلیلی و ابزارهایی برای حمایت از ملاحظات طراحی آینده‌نگر کرده‌اند. با این حال، در حالی که این ابزارها در پرداختن به ریسک فیزیکی ماهرتر می شوند، اغلب بیمه پذیری دارایی ها را در شرایط آب و هوایی در حال تغییر حذف می کنند. بنابراین، جستجوی توصیه‌های مرتبط با پیامدهای بیمه‌ای پیش‌بینی‌های تغییرات آب و هوا در مراحل اولیه امکان‌سنجی و طراحی دارایی می‌تواند صرفه‌جویی قابل توجهی داشته باشد و از لغزش بودجه جلوگیری کند.

تأثیر بر کارهای فیزیکی

تاثیرات آب و هوا بر ساختمان بر نحوه طراحی و ساخت سازه های جدید توسط شرکت های ساختمانی تأثیر می گذارد. افزایش روزافزون و شدت رویدادهای آب و هوایی مانند گردبادها و طوفان‌ها و همچنین مسائل مزمن مانند افزایش سطح آب دریا، سیل و آتش‌سوزی، زنجیره تامین را مختل کرده، هزینه مصالح ساختمانی را افزایش داده و تکمیل ساخت و ساز را دشوارتر می‌کند. پروژه ها به موقع

تاثیرات آب و هوا بر ساختمان به طور فزاینده ای نیاز به شناسایی در طول کارهای فیزیکی دارد. انتظار می‌رود تغییرات آب و هوایی باعث افزایش شدت وقایع بارندگی، حرکت قطبی طوفان‌های استوایی و تغییرات بیشتر در روزهای بسیار گرم و شدید سرد شود.

افزایش وزش باد بر عملیات بلند کردن و کار در ارتفاع تأثیر می گذارد. گرمای شدید و شرایط خشک بر خطرات مربوط به کارهای گرم تأثیر می گذارد. تغییر سطح آب بر حفاری، تونل‌زنی و حساسیت سایت به سیل تأثیر می‌گذارد. همچنین باید ملاحظاتی در مورد ذخیره سازی کارخانه، تجهیزات و مواد در محل انجام شود، به ویژه اگر قبل از نصب در برابر آب و هوای نامساعد آسیب پذیر باشند. به عنوان مثال، الوارهای متقاطع می توانند به شرایط مرطوب حساس باشند، به این معنی که در نظر گرفتن ذخیره سازی مواد حیاتی است.

برای پروژه های پیچیده بزرگ با جدول زمانی ده ها سال، تغییرات آب و هوا ممکن است نیاز به برنامه ریزی طولانی مدت داشته باشد. ممکن است، دمای متوسط ممکن است افزایش یابد، به طوری که در طول عمر فرآیند ساخت و ساز تاثیرگذار باشد. با این حال، برای اکثر پروژه‌ها، کلید مدیریت ریسک آب و هوا، پایش شرایط، ایجاد مکانیسم‌هایی برای هشدار اولیه، و حصول اطمینان از انعطاف‌پذیری سایت‌ها و فرآیندها و پاسخگویی به رویدادهای شدید و محافظت از مردم خواهد بود. در اینجا نیز، رویکرد مبتنی بر داده‌ها حیاتی است و یک شریک بیمه آگاه و حامی تضمین می‌کند که این تحلیل در برنامه‌های انتقال ریسک و توصیه‌های کاهش، کاهش خطرات ساخت‌وساز و بهینه‌سازی بیمه‌پذیری و موفقیت پروژه گنجانده شده است.

خطرات انتقال

خطرات انتقالی را میتوان در 4 دسته تقسیم کرد: سیاست و قانونی، بازار، تکنولوژی و اعتبار.

  • سیاست و ریسک های قانونی: افزایش حوادث آب و هوایی شدید و مسائل مربوط به آب و هوا نیز باعث می شود شهرداری ها، به ویژه آنهایی که در مناطق آسیب پذیر هستند، قوانین ساختمانی را سختگیرتر کنند. الزامات گزارش انتشار گازهای گلخانه ای و همچنین خطر طرح دعوی قضایی برای عدم رعایت آنها سخت تر می شود.
  • ریسک های بازار: رفتارهای مشتریان و آنچه آنها در یک ساختار به دنبال آن هستند در پاسخ به تغییرات آب و هوایی تغییر می کند. شرکت‌های ساختمانی مجبورند برای مصالحی که قوانین ساختمانی دقیق‌تر و استانداردهای کاهش کربن را رعایت می‌کنند، بیشتر بپردازند. و عدم قطعیت های بازار، پیش بینی و تخمین را دشوارتر می کند.
  • ریسک های تکنولوژیکی: مواد و محصولات جدید برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و برآورده ساختن الزامات ساخت و ساز سبز در حال توسعه هستند. انتقال به فناوری آلایندگی کمتر هزینه های ساختمان را افزایش می دهد.
  • خطرات اعتبار: تغییر ترجیحات مصرف کننده دیکته می کند که کدام شرکت های ساختمانی برای پروژه های ساختمان سبز مورد علاقه هستند. شرکت‌های ساختمانی ممکن است از طرف سهامدارانی که تلاش‌های کاهش کربن خود را ناکافی می‌دانند، به اعتبار خود آسیب وارد کنند. آسیب به شهرت و دیدگاه کلی صنعت ساخت‌وساز به عنوان مقصر انتشار کربن می‌تواند توانایی یک شرکت ساختمانی برای تامین مالی را تهدید کند.

تاثیرات روی مردم

خطرات ناشی از افزایش بروز و شدت آب و هوا برای نیروی کار باید درک شده و کاهش یابد. در حال حاضر هیچ حداکثر قانونی برای دمای بیرون برای ادامه کار در فضای باز تعیین نشده است. اگر کارکنان در حال انجام کار فیزیکی هستند، راهنمای آموزشگاه فنی حداقل دمای 13 تا 16 درجه سانتیگراد را پیشنهاد می کند. گرمای شدید و قرار گرفتن در معرض نور خورشید می تواند باعث کم آبی بدن، سرگیجه، غش و گرمازدگی شود. سیل و بارش برف همچنین می تواند باعث تاخیر شود زیرا کارگران نمی توانند به محل کار برسند و منجر به مشکلات ایمنی بالقوه هنگام بازگشت به محل کار شوند. بنابراین کارمند سایت در خط مقدم همه این خطرات است و می تواند شدیدترین اثرات سوء مدیریت این خطرات را متحمل شود.

بنابراین، به دلیل ظهور ابزارهای آموزشی و ردیابی ریسک پاسخگو و پویا برای پشتیبانی از این امر، گنجاندن ارزیابی‌های آب‌وهوای بلادرنگ و آینده در برنامه‌ریزی سلامت و ایمنی بیشتر و مهم‌تر می‌شود، اما خوشبختانه، امکان‌پذیرتر می‌شود. صنعت ساخت و ساز در حال حاضر اهمیت قرار دادن ایمنی نیروی کار را در قلب هر کاری که انجام می دهد درک کرده است، و بنابراین بدون شک راه را برای اطمینان از اینکه مردم خود در برابر خطرات مربوط به آب و هوا در آینده محافظت می کنند، رهبری خواهد کرد.

وضعیت بازار بیمه ساختمانی

بازار بیمه ساخت و ساز یک گذار روشن را پشت سر گذاشته است و از بازاری که قیمت‌های ثابت یا کاهشی را برای بیش از یک دهه تجربه کرده بود به بازاری که در آن قیمت‌ها در حال افزایش بوده است، حرکت کرده است، اما با مقداری تعدیل از نظر افزایش قیمت، به سال 2022 و متعاقباً به سال 2023 حرکت می‌کند. انتظار می رود بازار در آینده نزدیک همچنان چالش برانگیز باقی بماند و پذیره نویسان به بررسی دقیق هر پروژه جداگانه ادامه دهند. بیمه‌گران به دنبال اطلاعات دقیق ریسک هستند که تحت بررسی عمیق قرار خواهند گرفت. شرکت های بیمه نیز تعهدات صفر خالص دارند و همچنین به طور فزاینده ای در مورد شدت کربن کنجکاو خواهند بود.

نحوه به دست آوردن شرایط بیمه بهینه

درک خطر تغییرات آب و هوایی و رویدادهای شدید تاثیرات آب و هوا بر ساختمان برای مدیریت موثر ریسک بسیار مهم است. مدل‌سازی اثرات فیزیکی تغییرات آب و هوایی می‌تواند به پیمانکاران در توسعه روش‌های مدیریت ریسک جامع و مناسب برای کاهش آسیب به کارکنان و اطمینان از اینکه دارایی‌ها از نظر طراحی انعطاف‌پذیر هستند، کمک کند، و درنهایت فرصت‌ها را برای پروژه‌ها کاهش می‌دهد.

کسب‌وکارها باید با کارگزاری کار کنند که تجربه‌ای در ساخت‌وساز دارد، همراه با تخصص در مورد خطرات فیزیکی مرتبط با افراط‌های محیطی. کارگزاران با ترکیب بازار، تخصص علمی و فنی خود، در دوره‌ای که شرایط بیمه سخت‌تر می‌شود، به خود می‌رسند. به منظور به دست آوردن موثرترین بیمه برای پروژه های خود، تصمیم گیرندگان باید با کارگزاران و تیم های مشاوره زیست محیطی خود در اولین فرصت ممکن کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که بهترین برنامه بیمه هوشمندی را که می توانند به دست آورند را تضمین کنند. استراتژی مدیریتی که احتمال و تأثیر ضرر را به حداقل می رساند.

محافظت در برابر شرایط آب و هوایی شدید

اگرچه اجرای شیوه های ساخت و ساز سبز مهم است، اما ایمنی خدمه ساخت و ساز شما باید اولویت شما باشد، به خصوص که تغییرات آب و هوایی یک شبه بهتر نمی شود. خطر در شرایط آب و هوایی شدید معمولاً به دلیل اقدامات پیشگیرانه و حفاظتی ناکافی یا ناکافی است. اگر فکر می کنید محل کار شما در معرض خطر شرایط آب و هوایی شدید است، وقت آن رسیده است که با مشارکت دادن همه کارکنان در جلسات و برنامه های ایمنی اقدام کنید.

یک برنامه عملیاتی ساخت و ساز موفق برای مواقع اضطراری با درک خطرات و مخاطراتی که ممکن است در محل پروژه اتفاق بیفتد و سپس شناسایی راه هایی برای غلبه بر آنها شروع می شود. این باید یک برنامه دقیق و مکتوب باشد که به وضوح نقش همه و آنچه از آنها انتظار می رود در مواقع اضطراری انجام دهند را مشخص کند.

طرح را در چندین مکان آسان برای یافتن نگه دارید تا برای همه کارمندان شما قابل دسترسی باشد و آن را در قالب یک چک لیست برای تیم خود به اشتراک بگذارید تا مرتباً آن را بررسی کند. شما همچنین باید یک چک لیست دیجیتالی یا طرح ایمنی داشته باشید، زیرا اگر کارمندان قادر به یافتن یا دسترسی ایمن به یک نسخه فیزیکی نباشند، به این اطلاعات حیاتی دسترسی خواهند داشت.

در اینجا چند نمونه از پروتکل های اضطراری وجود دارد که می توانید به برنامه خود اضافه کنید:

  • یک سیستم هشدار را اجرا کنید که کارگران را از یک وضعیت اضطراری قریب الوقوع آگاه می کند. این سیستم می تواند از بلندگوها، چراغ های چشمک زن، پیام های متنی و ایمیل استفاده کند.
  • یک طرح تخلیه کارآمد ایجاد کنید که شامل ایستگاه های کمک های اولیه، مناطق ملاقات تعیین شده و وسایل نقلیه باشد. شما باید مسیرهای تخلیه را فراهم کنید تا کارگران بدانند در صورت وقوع یک وضعیت اضطراری به کجا مراجعه کنند.
  • یک برنامه مدون تخلیه – و بررسی منظم طرح با کارگران – به شما کمک می کند تا از آسیب های زیادی در محل کار، تلفات جانی و سایر مشکلاتی که ممکن است رخ دهد در صورتی که کارگران برای شرایط اضطراری مربوط به آب و هوای شدید آماده نباشند، جلوگیری کنید.

طرح های ساختمان سبز

هنگامی که نگرانی های فوری ناشی از تاثیرات آب و هوا بر ساختمان را برطرف کردید، قدم بعدی یافتن راه هایی برای جلوگیری از آن است. اگرچه مصالح سبزتر هزینه بیشتری دارند، اما منابع و سازمان های کمکی زیادی برای کمک به شرکت های ساختمانی برای ارتقای پایداری وجود دارد.

ابتکار ساختمان سبز (GBI) در دوره عمران به افراد و شرکت ها کمک می کند تا شیوه های ساخت و ساز زیست محیطی، پایدار، غیر سمی و سازگار با محیط زیست را اتخاذ کنند. ماموریت GBI “کاهش اثرات آب و هوا از طریق بهبود محیط ساخته شده از طریق آموزش، استانداردها و ارزیابی های توسعه یافته توسط یک شبکه جهانی فراگیر و مشارکتی” است. GBI سه هدف دارد:

  • حفظ منابع
  • کاهش مصرف انرژی
  • افزایش کارایی ساختمان

هدف از این طرح افزایش آگاهی در مورد مزایای ساختن سازه های بیشتر با مواد غیر سمی است. علاوه بر مزایای زیست محیطی، GBI همچنین با کاهش ضایعات ساختمانی و مصرف انرژی باعث رشد و ثبات اقتصادی می شود.

مزایای ساختمان سبز

ساختمان سبز مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • قبوض کمتر انرژی: ساختمان سبز باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود که به معنای کاهش قبوض آب و برق است. ساختمان های سبز نیز سازگارتر با محیط زیست هستند.
  • ردپای کربن کمتر: ساختمان‌های سبز با مصالح کمتر ساخته می‌شوند، که به این معنی است که سوخت کمتری برای حمل و نقل مواد مصرف می‌شود. این ممکن است با محدود کردن انتشار دی اکسید کربن به کند کردن تاثیرات آب و هوا بر ساختمان کمک کند. خود ساخت و ساز از شیوه های پایدار استفاده می کند که آلودگی کمتری نسبت به ساخت و ساز سنتی ایجاد می کند. منابع ساختمان سبز مانند مواد بازیافتی یا بازیافتی نیز به انرژی کمتری برای تولید نیاز دارند.
  • نگهداری کمتر: ساختمان های سبز نسبت به ساختمان های سنتی به نگهداری کمتری نیاز دارند.

معایب ساختمان سبز

برخی از معایب ساختمان سبز عبارتند از:

  • هزینه های بالاتر: هزینه های اولیه ساختمان های سبز بیشتر از ساختمان های غیر سبز است.
  • انتخاب محدود پیمانکاران: برخی از پیمانکاران هنوز نحوه ساخت و ساز سبز را یاد نگرفته اند که این امر مستلزم مهارت هایی نسبتاً جدید و متفاوت در مقایسه با پروژه های ساختمانی سنتی است.

چالش های کلیدی تغییر آب و هوا برای صنعت ساخت و ساز

در سال 2022، 80 درصد از سرمایه گذاران می گویند که تغییرات آب و هوایی در حال ورود به برنامه های تخصیص سرمایه آنها است. و درصد سرمایه‌گذارانی که اظهار می‌کنند تغییر اقلیم عامل مهمی در تصمیم‌گیری سرمایه‌گذاری است، از 31 درصد در سال 2021 به 75 درصد در سال 2022 جهش کرد. آنها انتظار دارند شرکت‌هایی که در آنها سرمایه‌گذاری می‌کنند معیارها و دستاوردهای مرتبط با آب و هوا را افشا کنند و ارتباط قوی نشان دهند. بین واکنش آنها به تغییرات آب و هوایی و عملکرد مالی آنها. این انتظارات سرمایه گذار در حال تغییر، چالشی را برای صاحبان پروژه که به دنبال تأمین مالی برای پروژه های ساختمانی بزرگ هستند، ایجاد می کند که در نهایت بر شرکت های ساختمانی تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، بسیاری از صاحبان پروژه های تجاری بزرگ، شرکت های سهامی عام هستند و بنابراین مشمول قانون پیشنهادی SEC خواهند بود که قرار است در پایان سال 2023 اجرایی شود. قانون جدید، شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار را ملزم می کند افشا کنند. خطرات فیزیکی و انتقالی مرتبط با تاثیرات آب و هوا بر ساختمان و انتشار فعلی آنها. پیروی از این قانون، شرکت‌های فهرست‌شده را که در بخش ساختمان سرمایه‌گذاری می‌کنند، ملزم می‌کند که برای ارائه اطلاعات دقیق در مورد کربن موجود و عملیاتی، زباله‌های تولید شده در طول ساخت‌وساز و موارد دیگر، به پیمانکاران و پیمانکاران فرعی تکیه کنند.

یکی دیگر از چالش‌های اصلی سخت‌تر شدن قوانین و استانداردهای ساختمانی مرتبط با کاهش تغییرات آب و هوایی است. بسیاری از شهرداری‌ها از شهر نیویورک پیروی می‌کنند و اهدافی را برای کاهش انتشار کربن در ساختمان‌های جدید و ساختمان‌های موجود تعیین می‌کنند. ساختمان‌های قدیمی‌تر نیاز به ارتقا دارند و قراردادهای ساخت‌وساز جدید، پیمانکاران را ملزم به استفاده از شیوه‌های ساختمان سبز خواهند کرد.

پیمانکارانی که اکنون این قابلیت‌ها را به دست می‌آورند، با مقاوم‌سازی ساختمان‌ها با ارتقای کارآمد انرژی، ساخت ساختمان‌های جدید که مطابق با استانداردهای سخت‌گیرانه زیست‌محیطی هستند، و محافظت از خود و مشتریانشان در برابر تاثیرات آب و هوا بر ساختمان، در بهترین موقعیت برای رشد کسب‌وکار خود خواهند بود. آنها همچنین توسط ضامن‌های اوراق ضمانتی که برای ضمانت‌نامه‌های عملکرد لازم درخواست می‌کنند، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

منابع:

https://www.suretybondprofessionals.com/the-impact-of-climate-change-on-the-construction-industry/

https://www.marsh.com/uk/industries/construction/insights/climate-change-and-impact-on-construction.html

https://rakenapp.com/blog/how-could-climate-change-affect-construction-conditions

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود