لیست نرم افزارهای تخصصی مهندسی جوش

0

در دنیای پیشرفته امروزی که تکنولوژی در سرتاسر زندگی ما جریان دارد، نرم افزار به بخشی جدایی ناپذیر از همه کارهای ما تبدیل شده است، از تلفن هوشمندی که به شما امکان می دهد با همکاران در هر نقطه از جهان ارتباط برقرار کنید و روبات هایی که قطعات بدون نقص را می سازند تا سیستم های پیچیده ای که مهندسان را قادر می سازد تصمیمات حیاتی بگیرند.

راندمان و تکرارپذیری بالاتر، افزایش کیفیت و ایمنی، و زمان چرخه توسعه کوتاهتر با هزینه کمتر، عوامل کلیدی محرک در کارگاه های بدنه جوشکاری، آموزشگاه فنی و مونتاژ مدرن صنایع تولیدی هستند. طراحان محصول، برنامه ریزان فرآیند تولید و مهندسان جوش باید علاوه بر سرعت عملکردی بالا، ایمنی کار و کیفیت نهایی محصول را تضمین کنند. علاوه بر این، صنایع در حال تغییر به سمت مواد سبک وزن مانند فولادهای با استحکام بالا و آلومینیوم هستند که چالش‌های بیشتری در طول مراحل طراحی و اعتبار سنجی ایجاد می‌کنند، زیرا کار با این مواد پیشرفته به دلیل فنر بالا سخت‌تر است و نیاز به کنترل دقیق حرارت دارند. در هر صنعتی، رقابت شدید است، بنابراین صنایع زمانی برای آزمایش طرح‌ها یا روش‌های مختلف جوشکاری و مونتاژ ندارند و جای اشتباه بسیار کمی دارند. این امر صنایع، شرکت ها، مهندسان و کاربران را به سمت شبیه سازی و تحلیل با استفاده از نرم افزارها سوق می دهد.

نرم افزار هایی که در عین ساده سازی فرآیند ها و رهایی از مشکلات کارهای عملی و میدانی و همینطور کاهش هزینه ها، دقت کارکرد پروژه ها را بالاتر می برند و در سریع ترین زمان ممکن نتایج حاصله را در اختیار کاربر می دهند.

در این مطلب قصد داریم به معرفی چند مورد از نرم افزار های جوشکاری از دوره مهندسی مکانیک بپردازیم.

نرم افزار TWI

  TWI از اواسط دهه 1980 ابتدا برای پشتیبانی از مهندسی جوش، سپس برای ارزیابی خدمات و پشتیبانی از کاربران در مناطق صنعتی شروع به کار کرد؛ TWI بیش از 30 سال است که محصولات نرم افزاری را برای پشتیبانی از مشتریان در جوشکاری، مهندسی و آموزش توسعه می دهد.

امروزه TWI در سرتاسر جهان و توسط سازمان‌ها استفاده می‌شود تا بتوانند خدمات مورد نیاز خود را ارائه دهند.

این نرم افزار باعث صرفه جویی در زمان، بهبود کیفیت مستندات و تصمیم گیری می شود و به اطمینان از ایمنی و یکپارچگی اتصالات جوش داده شده کمک می کند.

ترکیبی از تخصص گسترده TWI در هر دو روش جدید توسعه نرم افزار و تمام جنبه های فناوری جوش و اتصال، آن را در موقعیت ایده آلی برای توسعه این نوع نرم افزار قرار می دهد.

TWI با تخصص گسترده خود در مهندسی، قادر به ایجاد راه حل های نرم افزاری برای تمام بخش های صنعت زیر یک سقف است. یکی از مسائل اصلی در توسعه نرم افزار اغلب عنصر تعامل انسان/رایانه است. TWI، با ترکیبی از مهارت‌ها، نیازهای کاربران نهایی را از همان ابتدا درک می‌کند چرا که کاربران اصلی و هدف این نرم افزار مهندسینی هستند که بخشی از تیم از آغاز یک پروژه نرم‌افزاری هستند.

مجموعه مهارت‌ها و محصولات فعلی TWI شامل مهندسی جوش، تجزیه و تحلیل داده‌ها، روباتیک، اتصال NDE و IoT است. این مجموعه به عنوان یک سازمان مبتنی بر تحقیق که توسط اعضای ما برای اعضای خود اداره می شود

TWI راه حل های نرم افزاری را برای کمک به فرآیندهای جوشکاری، صلاحیت جوشکار، ساخت و گزارش NDT ارائه می دهد. محصولات نرم افزاری TWI اسناد جوشکاری استاندارد صنعتی را با قوانین کد داخلی ASME، EN/ISO و AWS ترکیب می کنند تا راه حلی جهانی ارائه دهند که تضمین می کند مدیریت ساخت مطابق با همه کدها و استانداردهای اصلی است.

بسته‌های نرم‌افزار جوش TWI که برای ادغام با یکدیگر طراحی شده‌اند، این امکان را می‌دهند که نیازهای خود را به سادگی و به طور مؤثر پوشش دهید. این نرم افزار کمک می کند هنگام کار بر روی اتصالات جوش و تولید جوش، از رعایت آخرین کدها و استانداردها اطمینان حاصل کنید. همچنین این امکان را فراهم می کند تا صلاحیت های یک جوشکار و بازرس را ارزیابی کنید، فعالیت های جوشکاری در سراسر سایت را نظارت کنید، برآورد هزینه های خود را مدیریت کنید و همچنین به گزارش NDT کمک کنید.

قابلیت های نرم افزاری TWI

اطمینان از مراحل کار

این نرم افزار مدیریت جوش برای کمک به مهندسان و مدیران طراحی شده است تا مراحل جوشکاری و صلاحیت های جوشکار را پیگیری کنند و در عین حال از رعایت آخرین قوانین کد و رویه های QA نیز اطمینان حاصل کنند. Welding Qualifier با صرفه جویی در زمان و هزینه شما در ردیابی صلاحیت های شما، به شما این امکان را می دهد تا مطمئن شوید که سوابق و اسناد شما به روز هستند و برای رفع نیازهای جوشکاری شما آماده هستند.

هماهنگی

این نرم افزار مدیریت ساخت مسائل طراحی، مهندسی، تولید و QC را پوشش می دهد و به شما امکان می دهد فعالیت های جوشکاری در سراسر سایت خود را نظارت کنید و قابلیت ردیابی اطلاعات جوش را فراهم می کند. Welding Coordinator دارای امکانات کامل گزارش پیشرفت و عملکرد و همچنین عملکردهای ورود داده های تلفن همراه است.

NDTSpec

این بسته نرم‌افزاری که برای کسانی که گزارش‌های NDT/NDE را مدیریت می‌کنند، طراحی شده است و در زمان و هزینه‌های گزارش‌دهی صرفه‌جویی می‌کند و در عین حال مطمئن می‌شود که الزامات گزارش‌دهی کدها و استانداردهای اصلی را برآورده می‌کنید.

برآوردگر جوش

این ابزار برآورد هزینه آسان به شما امکان می دهد مقرون به صرفه ترین فرآیند را برای نیازهای جوشکاری خود پیدا کنید. گزارش‌های هزینه‌ها را ایجاد و مقایسه کنید تا مطمئن شوید که بهترین ارزش برای کار خود را در حین رعایت مقیاس‌های زمانی پروژه دریافت می‌کنید.

نرم افزار SYSWELD

ESI SYSWELD، حاصل بیش از 30 سال تعامل مستمر با شرکای صنعتی بزرگ جهانی، یک ارزیابی مجازی منحصر به فرد و جامع از ویژگی های مواد، ریزساختار، تنش های پسماند و اعوجاج در سازه ها و مجموعه های جوش داده شده ارائه می دهد. SYSWELD به فرآیندهای مختلف جوشکاری (قوس الکتریکی، پرتو الکترونی، لیزر و جوش نقطه ای) و فرآیندهای عملیات حرارتی (کربورسازی، کربونیتر کردن، و خاموش کردن) می پردازد و همه پدیده های مرتبط (شیمیایی، حرارتی، متالورژیکی و مکانیکی) را در نظر می گیرد.

به علاوه، SYSWELD به مهندسان اجازه می دهد تا با ساختن ساختارهای مجازی واقعی فیزیکی در مرحله توسعه، تا حد امکان بهره وری داشته باشند تا از بهبود کیفیت و عملکرد محصولات تولیدی اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، با اتصال فرآیندهای مختلف تولید، کاربران می‌توانند زنجیره‌های فرآیند مختلف را با فرآیندهای جوشکاری بالادستی و پایین‌دستی برای ارزیابی امکان‌سنجی طراحی و فرآیند اولیه و اعتبارسنجی دقیق شبیه‌سازی کنند تا از برنامه‌ریزی محصول و تولید مقرون به صرفه اطمینان حاصل کنند و سودآوری و حاشیه را افزایش دهند.

مزایای SYSWELD

  1. با کوتاه کردن چرخه توسعه محصول، زمان و هزینه بازار را به حداقل می رساند
  2. کاهش نیاز به نمونه سازی فیزیکی
  3. کنترل و بهینه سازی مشخصات مواد، فرآیند اتصال و کیفیت جوش
  4. حفظ تحریف ها در محدوده تحمل های مشخص شده
  5. افزایش عملکرد محصول و عمر کلی ساختار جوش داده شده
  6. مدریت تنش ها در سطوح مختلف از برنامه ریزی تا اعتبار سنجی ساخت
  7. اجتناب از اعوجاج ناشی از بسته شدن شکاف و اثرات فرآیندهای اتصال سرد و گرم
  8. تعیین نوع، محل و توالی نیروها
  9. شناسایی تأثیر شکاف ها و فرآیند اتصال بر اعوجاج مونتاژ
  10. کنترل اعوجاج ها با بهینه سازی توالی جوش

کنترل اعوجاج و دقت ابعادی

ESI SYSWELD طراحان و برنامه‌ریزان فرآیند را قادر می‌سازد تا به طور مجازی مجموعه‌های مجازی واقعی واقع‌گرایانه را مدت‌ها قبل از تولید نمونه‌های اولیه سخت‌افزاری، به صورت مجازی تولید، مونتاژ و آزمایش کنند. با استفاده از دقت ابعادی (کیفیت هندسی) مجموعه های متصل به سرد و گرم با در نظر گرفتن اثرات بار مکانیکی در طی فرآیندهای مونتاژ متوالی و اثرات حرارتی ناشی از جوشکاری اطمینان حاصل کنید.

کیفیت و عملکرد جوش

شبیه سازی جوشکاری و مونتاژ هزینه را در مراحل مختلف توسعه محصول، مانند طراحی، برنامه ریزی ساخت، آزمایش و اعتبار سنجی ساخت به حداقل می رساند. ESI SYSWELD دقیق ترین نرم افزار تحلیل المان محدود (FEA) موجود در بازار برای شبیه سازی اتصال حرارتی (قوس، پرتو الکترونی، لیزر، اغتشاش اصطکاکی، جوش نقطه ای) است. SYSWELD با در نظر گرفتن تمام اثرات مربوط به تولید و امکان انتقال نتایج شبیه‌سازی از یک مرحله تولید به مرحله بعدی، یک راه‌حل کاملاً پیش‌بینی‌کننده برای تولید قطعات صنعتی جوش داده شده و مونتاژ شده ارائه می‌کند.

مزایای کیفیت عملکردی جوش

  1. طراحی و بهینه سازی طرح جوشکاری در بازه زمانی کوتاه
  2. کارکرد با تمام فولاد سازه های صنعتی، آلومینیوم، مواد پیچیده یا فلزات غیر مشابه
  3. امکان سنجی فرآیند ایمن، امنیت با هزینه کمتر و زمان چرخه
  4. کنترل اعوجاج های جوشکاری را در حد مجاز
  5. کنترل برای ارزیابی کیفیت، تنش های پسماند بالا را در سازه های جوشکاری
  6. بهبود عملکرد تصادف و خستگی محصول

شبیه سازی عملیات حرارتی

SYSWELD به فرآیندهای عملیات حرارتی (Carburizing، Carbonitriding و Quenching و غیره) می پردازد و همه پدیده های حرارتی، متالورژیکی و مکانیکی را در نظر می گیرد.

مزایای شبیه سازی عملیات حرارتی

  1. اجتناب از اعوجاج اجزا و سختی بالای مواد در طول یا بعد از عملیات حرارتی
  2. محاسبه استحکام، چقرمگی و سختی صحیح مواد
  3. اطمینان از مقاومت بالای سطوح در تماس با سایش
  4. دستیابی به توزیع مورد نیاز تنش های پسماند
شبیه سازی عملیات حرارتی

نرم افزار Weldassistant

یکی از محبوب ترین نرم افزار های آموزش جوشکاری نرم افزار Weldassistant است که چه در کارگاه، دفتر یا سایت های ساختمانی، می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این نرم افزار شما یک مرور کلی از صلاحیت جوشکاران خود دارید و می توانید هر اقدام لازم را فوراً آغاز کنید.

پایگاه داده جامع و سیستم ورود وابسته به فرآیند به این معنی است که شما به سرعت و آسانی به مشخصات روش جوشکاری (WPS) می‌رسید. با استفاده از قابلیت های این نرم افزار به سرعت WPQR (QPR) مورد نیاز فرآیند جوشکاری را بیابید و وضعیت را پیگیری کنید. همچنین مراقب صلاحیت جوشکار و گواهینامه جوشکار خود باشید. وضعیت فعلی گواهینامه جوشکار را می توان با یک نگاه روی نمادهی نوار ابزار مشاهده کرد.

هزینه های جوشکاری را تحت کنترل نگه دارید و برای برآوردن نیازهای بازار محاسبه کنید. هر محاسباتی را برای بهینه سازی هزینه جوش خود مقایسه کنید.

Weldassistant برنامه ای است که به شما امکان تولید، چاپ و استفاده از WPS (مشخصات روش جوشکاری) را می دهد. همچنین می توانید محاسبه هزینه جوشکاری مرتبط و بهینه سازی هزینه جوشکاری را انجام دهید. شما یک مرور کلی از صلاحیت های جوشکار خود خواهید داشت و می توانید بلافاصله اقدامات لازم را انجام دهید.

با ابزار جوشکاری بدون هزینه STARTER Edition می توانید مشخصات روش جوشکاری را مطابق با ISO یا ASME ایجاد کنید و بدون محدودیت زمانی، تعداد نامحدودی از مشخصات روش جوشکاری، همیشه به روز باشید.

قابلیت های نرم افزار weld assistant

  1. دستیابی به مشخصات روش جوشکاری در سریع ترین زمان ممکن (WPS)
  2. ایجاد سوابق صلاحیت روش جوشکاری (WPQR)
  3. نگاهی کلی به جوشکارها و اپراتورها و شرایط آنها داشته باشید
  4. هزینه های جوشکاری را دنبال کنید
  5. پلاگین های همواره آپدیت
  6. قابلیت استفاده در سراسر جهان با پشتسبانی از 18 زبان زنده دنیا

به علاوه توابع جامع نرم افزار ، ابزاری ساده و منطبق با استانداردها برای صنعت و تجارت از پردازش عمومی فلزات گرفته تا ساخت فولاد، ماشین آلات، کشتی و پل تا ساخت وسایل نقلیه و نیروگاه ارائه می دهد.

weld assistant برای ارائه راه‌حل‌ها و ارائه نرم‌افزار جوشکاری سفارشی استفاده می‌کند که برای ایجاد مشخصات روش جوشکاری (WPS)، گزارش‌های صلاحیت فرآیند جوشکاری (WPQR) و گواهی‌های جوشکار یا اپراتور به آن نیاز است ؛ هم چنین با یک محاسبه جامع هزینه، طیفی از عملکردها را کامل می کند.

داده های مطابق با استانداردها در مورد مواد پایه، مواد مصرفی جوش، گازها و جداول انتخاب باعث صرفه جویی در تحقیقات در رسانه های چاپی و آنلاین می شود. پلاگین های سازنده همچنین به شما کمک می کند تا مواد مصرفی پرکننده فلزی و جوشکاری مناسب را پیدا کنید. علاوه بر اطلاعات جدولی، سازندگان برگه اطلاعات محصول را نیز در اختیار شما قرار می دهند. با ترجمه ها و چاپ های دو زبانه به 18 زبان، شما به خوبی میتوانید تجارت بین المللی خود را بهبود بخشید.

مشخصات و سوابق فرآیند جوشکاری

به لطف پایگاه داده گسترده و ساختار ورودی وابسته به فرآیند، می توانید مشخصات فرآیند جوشکاری را مطابق با ISO 15609 یا ASME IX “سریع و ساده” ایجاد کنید. صفحه دیگری را به WPS اضافه کنید.

با استناد به استاندارد ISO 15614 خود را به روشی عمل محور با تمام اسناد مربوطه مستند کنید و میتوان در خروجی از مزایای آن که در زیر اشاره میکنیم استفاده کرد:

  1. فرم WPQR
  2. سوابق آزمایش جوش
  3. نتایج آزمون همراه با عکس
  4. پرینت رکورد داده های کارگاهی

با مدیریت استناد رویه شما می توانید به سرعت استناد رویه قابل اجرا را پیدا کنید و همیشه وضعیت را زیر نظر داشته باشید. شما همچنین می توانید مستندات رویه خارجی را در مدیریت WPQR مدیریت کنید.

ردیابی جوشکاران و اپراتورها و صلاحیت های آنها:

وضعیت فعلی مدارک را می توان با استفاده از عملکردهای راهنمایی در یک نگاه مشاهده کرد. شما همچنین می توانید گواهی های ایجاد شده خارجی و دامنه آنها را مدیریت کنید.

محاسبه هزینه جوش

هزینه های جوشکاری را بررسی کنید و در صورت نیاز آنها را محاسبه کنید. هر گونه محاسباتی را برای بهینه سازی هزینه ها مقایسه کنید.

پلاگین ها:

افزونه‌های نرم افزار برگه‌های داده و یا اطلاعات محصول را بسته به فرآیند در اختیار شما قرار می‌دهند از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. MIG WELD (آلومینیوم + مس)
  2. بیش از 1000 مواد پایه قابل جوش بر اساس EN/ISO
  3. تمام مواد پایه ASME IX و AWS B2.1
  4. پایگاه داده جامع مواد پرکننده با نامگذاری EN/ISO و AWS
  5. الکترودهای تنگستن مطابق ISO و AWS
  6. گازهای محافظ بر اساس ISO و AWS / SFA
  7. بیش از 1500 اسکیس جوش آماده
  8. افزونه های اختصاصی برای فلزات پایه، فلزات پرکننده و گازها
  9. ترجمه اصطلاحات انتخاب شده در همه زبان های ایجاد شده
  10. چاپ دو زبانه
  11. چاپ پیکربندی فهرست ها
  12. چاپ مستقیم PDF

شما می توانید الزامات کیفیت ISO 3834، EN 1090، EN 15085، دستورالعمل تجهیزات فشار 2014/68/EU، AD2000، ASME و بسیاری دیگر را برآورده کنید.

نمای کلی عملکرد

در نمای کلی عملکرد دقیق، می‌توانید همه نسخه‌ها و ویژگی‌ها را با هم مقایسه کنید.

Weldassistant® EDITION را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

نرم افزار WeldEye

 WeldEye یک نرم افزار مبتنی بر مدولار است که برای اطمینان از مطابقت راه حل با مقیاس، ویژگی ها و نیازهای تولید جوش شما قابل تنظیم است. WeldEye Welding Management شامل 6 ماژول ضروری برای مدیریت هر پروژه جوشکاری است.

الزامات استاندارد ها

جوشکاران و بازرسان گواهینامه ها و صلاحیت های آن ها را با اعتبارسنجی و پیگیری خودکار مدیریت می کنند. WeldEye به طور ویژه برای برآورده کردن الزامات پایگاه داده سختگیرانه از هر نهاد گواهی کننده شخص ثالث طراحی شده است.

روشهای جوشکاری

یک سیستم مستندسازی کامل برای اطلاعات فرآیند جوشکاری شما که به شما کمک می کند در زمان خود صرفه جویی کنید و هنگام مدیریت رویه های جوشکاری خود از انطباق اطمینان حاصل کنید. WeldEye کنترل و مروری بر رویه های جوشکاری شما می دهد.

مدیریت پروژه

پروژه های جدید خود را تنظیم کنید و محتوا و محدوده پروژه را با توجه به استانداردهای مربوطه، نیازهای مشتری و قرارداد خود تعریف کنید.

مدیریت جوش

جوش ها را در پروژه خود از مهندسی، برنامه ریزی، سفارشات کاری، تولید و بازرسی به روشی ساختاریافته و کنترل شده با دسترسی فوری به پیشرفت و وضعیت مدیریت کنید.

مدیریت جوش

گزارش های بازرسی

بازرسی های خود را با طرح بندی بر اساس استانداردهای بین المللی مدیریت کنید. از قبل با داده های پروژه برای گزارش کارآمد و کنترل شده پر شده است.

ثبت اسناد :

اسناد مربوط به جوشکاری مانند گواهی مواد، گواهی پرکننده، نقشه ها و موارد دیگر را مدیریت کنید.

مزایا و امکانات WELDEYE

  1. از منابع و کتابخانه های ارزشمند نرم افزار استفاده منید و پروژه های سودآورتری را انجام دهید!
  2. مدیریت WeldEye در طیف گسترده ای از صنایع با راه حل های جهانی در حال استفاده است.
  3. تمام فرآیندهای مدیریت جوش خود را دیجیتالی کنید و ثبت‌های تکراری و دستی زمان‌بر را حذف کنید و با این کار در زمان و هزینه صرفه جویی نمایید.
  4. WeldEye می تواند در سیستم های شما ادغام شود و یک راه حل جهانی برای مدیریت تولید جوش ارائه نماید.
  5. مراحل تولید خود را با توجه به نیازهای خود برای هر پروژه به طور انعطاف پذیر تنظیم کنید.
  6. گزارش های دقیق در مورد جوش، تست و تعمیر، وضعیت جوشکار و موارد دیگر دریافت کنید و از انطباق آن ها اطمینان حاصل کنید
  7. با استفاده از این نرم افزار اطمینان حاصل میکنید که همیشه با دانش صنعت خود به روز هستید

 نرم افزار ProWrite

ProWrite نرم افزاری است که جهت ایجاد و ذخیره اسناد PQR، WPS، WPQ و Welders Continuity ایجاد شده است.

با استفاده از این نرم افزار می توانید مطابقت پروژه خود را با آخرین به‌روزرسانی‌های کدهای ASME Section IX و AWS D1.1، به همراه دسترسی به ایجاد سایر اسناد AWS، API، BS/EN/ISO، MILSPEC و NAVSEA بهینه کنید.

نرم افزار ProWrite این قابلیت را به شما می دهد تا یک بسته پایه ASME Section IX یا AWS D1.1 در سطح لایه ویژگی که با نیازهای شما مطابقت دارد شروع کنید و بسته های کد دیگری را که برای انجام کار به آنها نیاز دارید اضافه کنید.

ابزارهایی را که برای ایجاد سند سریع، کارآمد و با کمک کد نیاز دارید، به دست آورید و به پایگاه داده‌های مواد داخلی پیشرو در صنعت دسترسی داشته باشید

مزایا و قابلیت های نرم افزار ProWrite

  1. ایجاد سریع و دقیق رویه ها
  2. جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های بارزرسی مجدد
  3. مدیریت گواهینامه های جوشکاری AWS به صورت دستی
  4. دسترسی به جدیدترین به‌روزرسانی‌ها و آپدیت ها برای کدهای ASME بخش IX و AWS D1.1

ویژگی های نرم افزار PROWRITE

رابط کاربری ساده: با رابط کاربر پسند ProWrite به راحتی اسناد تک یا چند فرآیندی ایجاد کنید.

ایجاد گزارش آسان: از گزارش‌های داخلی ProWrite برای تداوم، انقضای گواهی‌نامه جوشکار، نقص‌های بازرسی، PQR و WPS استفاده کنید یا گزارش‌های سفارشی خود را وارد کنید.

کمک کد: با استفاده از کمک کد ProWrite برای ایجاد اسناد ASME Section IX و AWS D1.1 در زمان صرفه جویی کنید و سازگار بمانید.

رابط اسناد یکپارچه : به سرعت و کارآمد یک WPS را مستقیماً از یک PQR ایجاد کنید یا یک WPQ را مستقیماً از یک الگوی PQR، WPS یا WPS با استفاده از پایگاه داده سند یکپارچه ProWrite ایجاد کنید.

مقرون به صرفه: با ایجاد سند سریع و تداوم در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. علاوه بر این، اسناد خود را با راه حل ذخیره سازی ProWrite و قابلیت های جستجوی سریع سازماندهی کنید.

پایگاه های داده مواد: از انطباق کتاب کد با پایگاه‌های داده داخلی ProWrite برای فلزات پایه، فلزات پرکننده، گازها، لوله‌ها/لوله‌ها و تصاویر مشترک اطمینان حاصل کنید.

مطابقت با کد: اجازه ندهید انطباق کد پیشرفت شما را کند کند. با اطمینان از اینکه اسناد، فرآیندها و گواهینامه شما با استانداردهای کد مطابقت دارند، روی انجام کارها به نحو احسن تمرکز کنید.

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود