معرفی کامل و بررسی امکانات نرم افزار AVEVA E3D

یک نرم‌افزار با قابلیت‌های فراوان که آن را به یکی از قدرتمدترین برنامه‌های نرم‌افزاری موجود در حوزه طراحی خطوط لوله در صنعت نفت‌، گاز و پتروشیمی تبدیل کرده است. در ادامه با ویژگی‌های AVEVA PDMS بیشتر آشنا خواهیم شد.

نرم افزار AVEVA E3D چیست؟

AVEVA PDMS یک ابزار نرم‌افزاری قدرتمند برای مهندسی و طراحی است. با این حال، بهبودهای نرم‌افزار از نسخه 11.5، نسبتاً راکد بوده است و آخرین بروزرسانی نرم‌افزار AVEVA با AVEVA Everything3D (E3D) انحراف قابل توجهی از این چرخه ارائه می دهد.

چندین پیشرفت در نرم‌افزار جدید ظاهر می‌شود، اما هدف همه آنها یکسان است: بهبود کارایی و عملکرد! در واقع، AVEVA ابزارها و تکنیک‌های معروف مدیریت ناب خود را برای حذف تمام فعالیت‌های بدون ارزش افزوده یکپارچه می‌کند. مدیریت ناب سود مستمر در بهره وری، کیفیت، زمان و هزینه را در طول پروژه تسهیل می کند. جهت آموزش این نرم‌افزار می‌توانید به سایت آموزشگاه نوین پارسیان مراجعه نمایید.

 

پیشرفته ترین نرم افزار طراحی پایپینگ

AVEVA E3D پیشرفته‌ترین راه‌حل طراحی سه‌بعدی در جهان برای پلنت‌هاي فرآیندي، صنایع دریایی و نیروگاهی است. این نرم‌افزار يك تجسم قدرتمند، طراحي سه‌بعدي بدون برخورد براي تمامي دپارتمان‌هاي مهندسي را امکان پذیر می‌کند و به سرعت نقشه‌ها و گزارش‌های دقیقی را برای کاهش هزینه‌ها، مقیاس‌های زمانی و ریسک‌های تجاری پروژه‌های سرمایه‌گزاري ایجاد می کند. بدون شک AVEVA PDMS یکی از قدرتمند‌ترین نرم‌افزارهای طراحی پایپینگ به شمار می‌رود.

جهت شرکت در دوره آموزش E3D نوین پارسیان کلیک نمایید

AVEVA E3D Design علاوه بر قابليت‌هاي پيشرفته، سازگاری یکپارچه را با سایر نرم افزار‌هاي مهندسي دارا مي‌باشد. AVEVA E3D کارایی فوق‌العاده‌ای را در تولید کالاهای تحویلی با کیفیت بالا ارائه می‌کند، که مطابق با آخرین شرایط سایت تنظیم شده است، و با کاهش دوباره کاری و افزایش مزیت رقابتی با رویکردی مناسب برای پروژه‌های پیچیده، ارزش تجاری قابل توجهی را ارائه می‌دهد.

AVEVA E3D Design جدیدترین گرافیک‌های سه بعدی و فناوری‌های رابط کاربری را با مدیریت داده‌های پیشرفته ترکیب می‌کند. از قدرت نوآوری دیجیتال در دنیای واقعی استفاده کنید. AVEVA E3D  به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و به راحتی طرح های متناسب با پلنت خود را ایجاد کنید. بهره وری خود را افزایش دهید و نیروی کار خود را قادر به ارائه طرح های بهتر کنید.

لازم به ذكر است قابليت هاي نرم‌افزار اسكن ليزري در اين نرم افزار اضافه شده است و مدل‌های اسکن لیزری را می‌توان مستقیماً در E3D بدون نیاز به نرم‌افزار LFM برای باز کردن مدل اسکن مشاهده کرد. همچنين تشخیص و برجسته‌سازی هوشمند برخورد، هم بین اجراء طراحی بصورت جداگانه و هم بین اجزاء طراحی و اسکن لیزری، به طراحان کمک می‌کند در حین کار از برخورد جلوگیری کنند.

پیشرفته ترین نرم افزار طراحی پایپینگ

نمایش داده‌های اسكن لیزری به طور مستقیم بر روی نقشه‌ها، طراحان را قادر می‌سازد تا با مدل‌های سه‌بعدی تعامل بيشتري داشته باشند. Everything 3D با سایر برنامه‌های مهندسی و طراحی و محصولات رابط ادغام می‌شود تا راه حل طراحی سه‌بعدی کامل و قابل تنظیمي را فراهم نمايد.

نرم افزار AVEVA E3D

رابط کاربری نرم افزار AVEVA E3D

محیطی کاملاً تعاملی، سایه‌دار رنگی، که صدها طراح می‌توانند همزمان روی آن کار کنند. طراحان به تدریج با انتخاب و قرار دادن اجزای پارامتریک از یک کاتالوگ گسترده، یک طراحی سه بعدی بسیار هوشمند ایجاد می‌کنند. بررسی برخورد و قوانین بررسی یکپارچگی قابل تنظیم به یک طراح کمک می‌کند تا یک طرح درست برای اولین بار ایجاد کند و تضمین کیفیت کلی طراحی را فعال کند.

نرم افزار AVEVA PDMS چیست

Everything3D و PDMS طوری طراحی شده‌اند که روی پروژه‌ها در کنار یکدیگر کار کنند، بنابراین برخی از طراحان لوله‌کشی می‌توانند از E3D و دیگران از PDMS استفاده کنند. بله، در همان پروژه.

E3D یک نرم‌افزار طراحی است که ویژگی‌های خوب PDMS، AutoCAD و SP3D را در یک ماژول ادغام می‌کند. بنابراین، بدیهی است که این یک پیشرفته‌ترین نرم‌افزار نسل بعدی است. این نرم‌افزار که توسط شركت AVEVA توسعه یافته است، برای یک طراحی سه‌بعدی قدرتمند به گونه اي طراحی شده است كه با به حداكثر رساندن دقت طراحي و به حداقل رساندن دوباره‌كاري، هزينه‌هاي طراحي و اجرا را كاهش دهد.

AVEVA E3D همچنین پیشرفت‌های قابل توجهی در ماژول Draft ایجاد کرده است. عملکرد جدید Draw نوید بهبود ارگونومی و سهولت استفاده را می دهد.

آموزش نرم افزار AVEVA E3D

منبع: دوره آموزشی نرم افزار AVEVA PDMS مقدماتی نوین پارسیان

نظرات بسته شده اند.