آشنایی با نرم افزار توتال متریال

0

توتال متریال (Total Materia) یک نرم افزار جدید و قدرتمند و متشکل از چندین ماژول مجزا و کاربردی با دیتا بانک های بسیار گسترده است که برای ایجاد یک پایگاه داده شرکت خصوصی از اطلاعات مواد نظیر استانداردها و مقررات داخلی، داده های تست یا منابع داده خارجی اساخته و پرداخته شده است. این نرم افزار یک پایه محکم و در عین حال آسان برای تصمیم گیری های مهندسی بهتر، صرفه جویی در زمان و افزایش قابلیت اطمینان فراهم می کند.

Total Materia یک ابزار حیاتی در ارتباط بین بخش ها از مهندسی نظیر دوره مهندسی مکانیک تا خرید و با پایگاه داده ای که مواد را از 74 کشور جهان، تامین کنندگان از سراسر جهان را پوشش می دهد، و پلتفرمی که به 26 زبان موجود است، ارائه می دهد، راه حل کاملی را ارائه می دهد. همچنین دسترسی مستقیم از فهرست تطبیق مواد به خواص مواد را امکان پذیر می کند، بنابراین امکان مقایسه دقیق تر مواد کاندید و خواص آنها، از جمله گزینه مقایسه کنار هم، و ترکیب مقایسه ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی با استفاده از متقاطع را فراهم می کند

این نرم افزار دارای بسته بندی و گزینه مجوز متناسب با نیاز است. از کوچکترین بسته های تک کاربر ما گرفته تا مجوزهای جهانی شرکت ما، Total Materia ارزش افزوده استثنایی را به وظایف مهندسی شما ارائه می دهد.

توتال متریال دیتا بانک عظیمی در اختیار شما قرار می دهد که در زیر به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  1. خواص بیش از 450000  مواد
  2. بیش از 3000 منبع برای داده های پیشرفته
  3. فلزات، پلیمرها، سرامیک ها، کامپوزیت ها
  4. بیش از 150000 منحنی تنش-کرنش
  5. 74 سازمان توسعه استاندارد
  6. بیش از 35000 ماده با خواص چرخه ای
  7. جداول مرجع بین المللی
  8. برآورد اموال و درونیابی
  9. ترکیب شیمیایی مواد
  10. خواص مکانیکی و فیزیکی مواد
  11. شناسایی مواد ناشناخته
  12. گزینه های مقایسه چندگانه مواد
  13. ردیابی استاندارد و به روز رسانی مواد

Total Materia از طریق طیف وسیعی از گزینه های قالب محصول، از جمله نسخه وب تک کاربر، و اشتراک های وب منعطف برای راه اندازی چند کاربره برای شرکت های کوچک و بزرگ، و راه حل های شرکتی برای مشاغل بین المللی، قابل دسترسی است.

تنها با اتصال به اینترنت و مرورگر مورد نیاز برای نسخه های وب، Total Materia یک راه حل بدون دردسر و کلید در دست برای دسترسی به جامع ترین پایگاه داده مواد جهان ارائه می دهد.

از مزایای این نرم افزار می توان به موارد کلی زیر اشاره کرد:

  1. کاربری ساده: پیکربندی بسته انعطاف پذیر، به صورت آنلاین یا نصب شده در دسترس است
  2. سرعت کاری بالا: در عرض چند ساعت می‌توان دسترسی لازم را داشت و خروجی ها  را به صورت آماده ارائه کرد
  3. به روز: قابلیت های جدید و ارتقا داده ها هر ماه
  4. استفاده آسان: رابط استاندارد Total Materia که یافتن اطلاعات را به ابزاری بدون درد تبدیل می کند
  5. قدرتمند: همراه با داده‌های Total Materia، ابزار مدیریت داده ارزشمندی را ارائه می‌دهد مقرون‌به‌صرفه: قیمت کسری از راه‌حل‌های مقایسه‌ای در بازار است.

این نرم افزر قدرمتند از چندین ماژول با دیتا بیس های مخصوص برای نیل به اهداف کاربر استفاده میکند که در ادامه آنها را شرح می دهیم:

ماژول توتال متالز (Total Metals)

Total Metals را می توان بزرگترین پایگاه داده جهان برای خواص مواد فلزی دانست که در هسته محصول Total Materia قرار دارد و به عنوان دروازه ای برای مجموعه بی نظیری از مجموعه داده ها و ماژول ها است که در خدمت جامعه مهندسی جهانی است.

توتال متالز با تمرکز بر ارائه داده های استاندارد خواص فلزات، 15,000,000 سابقه دارایی را برای بیش از 350,000 ماده از 74 کشور در اختیار شما قرار می دهد.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1)         یافتن معادل هایی برای مواد خارجی و مقایسه جایگزین ها در کنار هم

2)         جستجوی مواد در سراسر جهان بر اساس ترکیب شیمیایی خاص یا خواص مکانیکی

3)         رمزگشایی مشخصات مواد و یافتن درجه صحیح برای یک برنامه خاص

4)         یافتن داده های مکانیکی، فیزیکی و سایر ویژگی های دقیق قابل ردیابی و قابل اعتماد برای شرایط و دماهای مختلف به دنبال سرعت فزاینده تغییرات استانداردهای ملی و بین المللی

ماژول توتال متالز با ادغام اطلاعات 74 سازمان توسعه استاندارد (SDO) و صدها تولیدکننده و منابع دیگر در جامع ترین پایگاه داده در جهان، راه حل نهایی را برای خواص فلزات، ارجاع متقابل و دانش به شما ارائه می دهد. یک موتور جستجوی فوق سریع

جامع ترین جداول مرجع متقابل با بیش از 15،000،000 رکورد برای مواد معادل در سراسر جهان، با استفاده از طبقه بندی اختصاصی شباهت، سیستم بندی شده اند. علاوه بر این، الگوریتم ثبت اختراع SmartCross2 شناسایی معادل های ناشناخته را با استفاده از شباهت ترکیب، خواص مکانیکی یا ترکیب آنها امکان پذیر می کند.

اطلاعات مواد و اموال Total Metals هر ماه به روز می شود و شما را با جدیدترین پیشرفت های استانداردها به روز نگه می دارد و همچنین با مجموعه داده های جدید، الگوریتم های منحصر به فرد جدید و ویژگی های نرم افزاری جدید به روز می شود. تمام جنبه های Total Materia به طور کامل توسط یک تیم اختصاصی از متخصصان با بیش از 300 سال تجربه ترکیبی صنعتی پشتیبانی می شود که پشتیبانی مشاوره فنی را به صورت رایگان برای همه مشترکین ارائه می دهد!

ماژول پلی پلاس (PolyPLUS)

ماژول PolyPLUS مجموعه داده‌های خواص مواد غیرفلزی برای هزاران پلاستیک، سرامیک و کامپوزیت است که هم مواد اختصاصی آموزشگاه فنی و هم استانداردهای مربوطه را پوشش می‌دهد و شامل مجموعه داده‌های ویژگی پیشرفته می‌شود.

PolyPLUS با پایگاه داده Total Metals که شامل بیش از 350000 آلیاژ فلزی است، یکپارچه شده است و به Total Materia اجازه می دهد تا به عنوان یک راه حل واقعاً یک مرحله ای برای نیازهای مواد شما استفاده شود.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یافتن داده های استاندارد قابل ردیابی دقیق و ویژگی های مواد اختصاصی برای پلیمرها، کامپوزیت ها و سرامیک ها
  2. مقایسه همزمان انواع مواد فلزی و غیرفلزی و یافتن بهترین جایگزین
  3. منبع یابی اطلاعات خواص پیشرفته کمیاب برای محاسبات FEA/CAE از جمله داده های تنش-کرنش و خستگی
  4. ناکارآمدی کار از منابع متعددی که فلزات و غیرفلزات را پوشش می‌دهند و در بخش‌ها و رشته‌های تجاری متعدد

ماژول PolyPLUS از Total Materia داده های خواص مواد غیرفلزی را برای هزاران ماده پلاستیکی، سرامیکی و کامپوزیت ارائه می دهد که طیف گسترده ای از اطلاعات استاندارد و پیشرفته خواص را پوشش می دهد.

در ترکیب با جامع ترین پایگاه داده خواص فلزات در جهان، PolyPLUS تمام مزایای پایگاه داده Total Metals را ارائه می دهد، اما برای غیر فلزات از جمله اطلاعات خواص هزاران پلاستیک، سرامیک و مواد کامپوزیت و همه آنها با کلیک یک دکمه در دسترس هستند!

از طریق تیم اختصاصی PolyPLUS ، داده‌ها و ارتقاء عملکردهای جدید به صورت ماهانه اضافه می‌شوند به این معنی که کتابخانه رو به رشد غیر فلزات ما به سرعت به منبعی ضروری برای جامعه مهندسی تبدیل می‌شود.

ماژول اسمارت (Smart Comp)

SmartComp، ماژول اضافه شده از Total Materia امکان شناسایی هوشمند فلز را با ترکیب شیمیایی بدست آمده از طیف سنج یا سایر منابع تحلیلی فراهم می کند.

با استفاده از یک الگوریتم ، SmartComp می تواند مقدار زیادی از زمان کاری اختصاص داده شده به تحقیق را حذف کند و با اجازه دادن به شناسایی سریع و چند معیاره مواد، کارایی و عملکرد فعالیت های تجاری آزمایشگاهی و بازرسی را افزایش دهد. به دلیل ادغام با Total Materia، جزئیات دارایی مواد و ارجاع متقابل در چند ثانیه مشاهده می شود و در صورت نیاز با سایر گزینه ها مقایسه می شود.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انجام مطالعات پیچیده شناسایی مواد تنها از روی ترکیبات شیمیایی که یک متخصص بسیار با تجربه انجام می دهد
  2. کاهش هزاران ساعت کاری صرف تحقیقات برای شناسایی مواد و حتی گاهی اوقات بیهوده است
  3. کاهش هزینه های بالا مرتبط با کسب مشخصات و استانداردها
  4. کاهش دوباره کاری و ضایعات در محیط تولید از طریق شناسایی ریشه ای موثر خطاهای فرآیند کارخانه

نسل جدید طیف‌سنج‌ها می‌توانند آنالیز شیمیایی مواد را در چند ثانیه ایجاد کنند، اما چگونه می‌توان اطلاعات مهم دیگر مواد مانند درجه، منشاء، و خواص و معادل‌های آن را شناسایی کرد. شروع از تجزیه و تحلیل شیمیایی ساده که از طیف‌سنج به دست می‌آید، با استفاده از الگوریتم SmartComp قادر است نمرات منطبق را از سراسر جهان شناسایی کند، بنابراین قابلیت استفاده از تجزیه و تحلیل و عملکرد کلی آزمایشگاه را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد.

SmartComp کارهای تحقیقاتی دستی بسیار وقت گیر را در عرض چند ثانیه انجام می دهد. با استفاده از یک الگوریتم تضمین می کند که عناصر تله مشکل ساز، ناخالصی ها و عناصر فرآیند شناسایی را مختل نمی کند و جستجو را بر روی مهمترین عناصر برای کاربر متمرکز می کند.

حتی بهترین متخصص نیز نمی تواند بدون یک کتابخانه داده بزرگ برای جستجو و مقایسه کار زیادی انجام دهد. بنابراین SmartComp با پایگاه داده Total Materia یکپارچه شده است، و امکان مقایسه تجزیه و تحلیل شیمیایی وارد شده با داده های ترکیبی از بیش از 350000 ماده را فراهم می کند، بنابراین اطمینان حاصل می شود که یافتن مطابقت مواد یک فرآیند بدون دردسر است.

علاوه بر حالت شناسایی استاندارد، حالت پیشرفته Expert امکان تنظیم اهمیت نسبی برای هر عنصر آلیاژی را به صورت جداگانه ارائه می دهد، بنابراین آلیاژهای منطبق را بدست می آوردکه ممکن است برای مشکل خاص مناسب تر باشند. مواد مرجع ماژول دیگری است که یافتن مواد برای کالیبره کردن طیف‌سنج‌ها را تسهیل می‌کند.

شناسایی مواد منطبق ممکن است تنها بخشی از داستان باشد. Total Materia دسترسی مستقیم از فهرست تطبیق مواد به خواص مواد را امکان پذیر می کند، بنابراین امکان مقایسه دقیق تر مواد کاندید و خواص آنها، از جمله گزینه مقایسه کنار هم، و مقایسه ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی با استفاده از متقاطع را فراهم می کند.

ماژول Extended Range

ماژول گستره Total Materia منبع خواص مواد بی نظیری را برای محاسبات و تحلیل های ساختاری و حرارتی پیشرفته از جمله: منحنی های تنش-کرنش، نمودارهای شکل پذیری، داده های خستگی و موارد دیگر فراهم می کند.

Extended Range علاوه بر مجموعه ای منحصر به فرد از داده های ویژگی های پیشرفته برای مواد فلزی، مجموعه ای جامع از منحنی های فشار تنش و داده های خستگی را برای غیر فلزات ارائه می دهد.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. یافتن داده‌های مواد ضروری برای محاسبات مهندسی پیشرفته و شبیه‌سازی‌های مهندسی به کمک کامپیوتر (CAE) و تحلیل اجزا محدود (FEA)
  2. به دست آوردن منحنی تنش-کرنش در دماهای مختلف و در نرخ کرنش های مختلف
  3. مقایسه خواص خستگی با منشاء مختلف به عنوان مثال مواد آمریکایی، اروپایی و آسیایی

Extended Range مجموعه ای منحصر به فرد از داده های ویژگی های پیشرفته را برای استفاده در فعالیت های طراحی حیاتی ارائه می دهد و کارایی بی دردسر را برای کار بسیار وقت گیر یافتن اطلاعات دارایی مواد قابل اعتماد، به ویژه برای محاسبات خطی و غیر خطی پیشرفته به ارمغان می آورد. برای دستیابی به این هدف، داده های تجربی از بیش از 3000 مرجع و سند، از 90 سال پیش تا آخرین منابع، پردازش شده و با استفاده از روش اکتساب داده های اختصاصی وارد شده اند.

مجموعه ای منحصر به فرد از بیش از 150000 منحنی تنش-کرنش برای محاسبات در محدوده پلاستیک، بیش از 20000 ماده را با عملیات حرارتی مختلف، دمای کاری و نرخ کرنش، از شبه استاتیک تا بیش از 1000 1/s پوشش می دهد. هر دو منحنی تنش واقعی و مهندسی با امکان درونیابی منحنی ها برای دماها و نرخ کرنش تعریف شده توسط کاربر ارائه شده است.

بزرگترین پایگاه داده پارامترهای کرنش و عمر تنش برای بیش از 35000 ماده، نمودارهای e-N و S-N، برای عملیات حرارتی مختلف و شرایط بارگذاری. خواص یکنواخت برای مرجع همراه با پارامترهای خستگی آماری در صورت لزوم گنجانده شده است.

بر اساس جداول مرجع مجموع مواد و خواص مواد معادل، Extended Range تخمین هایی را برای منحنی های تنش-کرنش برای 90000 ماده دیگر و خواص چرخه ای برای 80000 ماده دیگر ارائه می دهد. اگرچه برآوردها نمی توانند به طور کامل جایگزین داده های تجربی شوند، اما نقطه شروع ارزشمندی برای تحقیقات و محاسبات بیشتر فراهم می کنند.

شکل‌دهی منحنی‌های حد و کرنش بالا در محدوده دما، برای شبیه‌سازی آهنگری، رسم و سایر عملیات شکل‌دهی. مکانیک شکست K1C، KC، رشد ترک و پارامترهای قانون پاریس، همراه با نمودار مربوط به رشد ترک ارائه شده است. داده های خزش شامل تنش تسلیم و مقاومت گسیختگی خزش در دماهای مختلف با محاسبه پارامتر لارسن-میلر و عمر باقیمانده قطعه.

ماژول دیتا پلاس (DataPLUS)

DataPLUS یک ماژول تکمیلی است که زیرمجموعه های داده را پوشش می دهد که اطلاعات اتصالات، روان کننده ها و خنک کننده ها، ابعاد مواد، تریبولوژی و پوشش هزاران ماده فلزی و غیرفلزی در آموزش ابزار دقیق را پوشش می دهد.

در هم افزایی با پایگاه‌های داده مواد اولیه، Total Metals و PolyPLUS، DataPLUS با کمک به انتخاب‌های دقیق و در نظر گرفته شده مربوط به انتخاب و استفاده از مواد، تصمیمات کلیدی کاربرد صنعتی را پشتیبانی و تکمیل می‌کند.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انتخاب مواد و مواد مصرفی برای عملیات جوشکاری موفق
  2. یافتن پوشش ها و خواص آنها در ارتباط با مواد در یک پلت فرم یکپارچه
  3. برقراری ارتباط بین مهندسی و خرید برای جلوگیری از خطاهای احتمالی

DataPLUS طیف گسترده ای از اطلاعات را در پنج زیر مجموعه داده خود پوشش می دهد که به عنوان یک منبع اضافی حیاتی برای فرآیند انتخاب مواد عمل می کند. به طور کامل یکپارچه، DataPLUS به طور یکپارچه به سایر اطلاعات کلیدی مانند ترکیب شیمیایی، جداول مواد معادل، خواص مکانیکی و فیزیکی متصل می شود، که به این معنی است که مشاهده تصویر بزرگتر بدون دردسر است.

ماژول محیط زیست (Enviro)

Enviro یک ماژول داده اضافی است که داده های خوردگی، تابش، هوازدگی و اطلاعات پیری را برای هزاران ماده فلزی و غیرفلزی ارائه می دهد.

در همکاری با پایگاه‌های داده مواد اولیه، Total Metals و PolyPLUS، Enviro با ارائه درک جامعی از رفتار مواد تحت تأثیر طیف وسیعی از اثرات تأثیرگذار متنوع، به تصمیم‌گیری‌های کاربرد مواد کمک می‌کند.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خطرات و شکست های فاجعه بار احتمالی در بهره برداری
  2. پیش بینی عمر محصول تحت طیف وسیعی از تأثیرات ناشی از اثرات خارجی
  3. چالش های روزافزون کیفیت و عملکرد در طول عمر مفید محصول
  4. حمایت از نوآوری با کمک به تصمیمات انتخاب مواد کامل و کامل

Enviro بر چهار مجموعه داده تکمیلی تمرکز دارد که وسعت و عمق بیشتری را به اطلاعات ارائه شده در پلتفرم کاملاً یکپارچه Total Materia ارائه می دهد. Enviro با پوشش خوردگی، قابلیت آب و هوا، تابش و انواع مختلف اثرات پیری، منبع کلیدی اطلاعات برای طراحی، ساخت و فروش محصولات با کیفیت و طول عمر بیشتر در بازار است.

اطلاعاتی در مورد نرخ خوردگی مواد و مقاومت به خوردگی در محیط های اسیدی و آبی و در طیف وسیعی از شرایط دما پیدا کنید. اطلاعات مستقیمی را برای یک ماده خاص با استفاده از یک فیلتر بصری برای انتخاب مناسب ترین شرایط برای خود از جمله رسانه، دما، زمان قرار گرفتن در معرض و نوع خوردگی پیدا کنید.

اطلاعات هواشناسی که معمولاً با پلیمرها مرتبط است، اطلاعات مهمی را در مورد قرار گرفتن در معرض خورشید، رطوبت، گرما، آلاینده‌ها، آب شور و حتی حمله میکروبی برای هزاران ماده ارائه می‌کند. با اجتناب از تغییرات فرآیند شیمیایی، تضعیف خواص مواد و مسائل زیبایی شناختی مانند رنگ، به حل مسائل کلیدی یکپارچگی مواد کمک می کند.

ارائه طیف وسیعی از اطلاعات مربوط به پیری (زمان) در ترکیبی از یک یا چند عامل اضافی، که باعث تخریب کلی یکپارچگی مواد می شود و بنابراین می تواند تأثیر جدی بر کاربرد طولانی مدت مواد داشته باشد. عوامل اضافی تحت پوشش در ترکیب با زمان شامل اثرات حرارتی، شیمیایی و هوازدگی است.

داده‌های تابش، یک مجموعه داده کلیدی برای صنعت هسته‌ای، یک رابطه واضح بین زمان قرار گرفتن در معرض، دوز تابش و اثرات بعدی بر خواص مواد را فراهم می‌کند. تابش مواد می تواند باعث خرابی های بالقوه فاجعه آمیز مربوط به تورم، خزش و شکنندگی عمومی مواد در معرض آن شود.

ماژول پلی پلاس

ماژول انطباق (Compliance)

ماژول Compliance یک منبع اطلاعاتی واحد در مورد مقررات جهانی مواد و مواد ارائه می دهد.

شامل فهرست موجودی، شناسایی خطرات، اطلاعات حمل و نقل و بسیاری موارد دیگر برای هزاران ماده، Compliance شامل مقررات بین‌المللی، مانند REACH و RoHS، ملی، از ایالات متحده تا ژاپن، چین و روسیه، و همچنین مقررات تخصصی مانند صنایع غذایی، آب و فاضلاب، همه یکپارچه و قابل جستجو با اطلاعات خواص مواد.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جریمه های پرهزینه و حذف از بازار ناشی از عدم رعایت
  2. رمزگشایی قوانین پیچیده و متنوع در کشورها و حتی مناطق مختلف
  3. به روز ماندن با قوانین و مقررات همیشه در حال تغییر
  4. زمان و تلاش زیادی برای جمع آوری اطلاعات و اعمال آن در خط تولید مورد نیاز است

ماژول Compliance یک نمای جهانی از مقررات به‌روز برای مواد و مواد ارائه می‌دهد و به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با فشار روزافزون شرکت‌ها برای انجام تعهدات قانونی خود در رابطه با محصولات، اجزا و موادی که استفاده می‌کنند، همگام شوند. انطباق در انواع وظایف پیچیده مانند طراحی و راه اندازی یک محصول جدید، تبدیل سبد موجود برای مطابقت با دستورالعمل های نظارتی، تایید فروشندگان، کنترل مواد و موارد دیگر کمک می کند.

با توجه به پوشش قوانین بین المللی و ملی، Compliance امکان ارزیابی سریع یک محصول ایجاد شده در سطح جهانی را فراهم می کند، که برای مثال می تواند در ایالات متحده طراحی شود، با اجزای ژاپنی، تولید شده در چین با استفاده از مواد اولیه و مواد محلی، که خواهد بود. در نهایت به اتحادیه اروپا صادر شد.

چه هدف ارزیابی مواد جدید در طراحی مفهومی، بازنگری صورت‌حساب‌های مواد برای محصولات موجود، آزمایش یک جزء جدید در آزمایشگاه، گردآوری اسناد بررسی دقیق و یا ارزیابی یک تامین‌کننده جدید باشد، ماژول Compliance سریع و ساده ارائه می‌کند. دسترسی به اطلاعات متمرکز، یکپارچه و به روز، در نتیجه خطاها در سراسر گردش کار حذف می شوند.

در ترکیب با منابع گسترده ای از خواص مواد اولیه و پیشرفته، اطلاعات مربوط به انطباق، انطباق مواد و کلیه مقررات بین المللی مرتبط را می توان به آسانی به سیستم های فناوری اطلاعات شرکت مانند مدیریت چرخه عمر محصول و برنامه ریزی منابع سازمانی صادر کرد که امکان صرفه جویی هنگفت و افزایش اطلاعات را فراهم می کند.

ماژول بتا Suppliers (Beta))

ماژول Suppliers در همکاری با ماژول Total Metals ارتباط دقیقی بین مشخصات مواد و تامین کنندگان از سراسر جهان می دهد.

تأمین‌کنندگان با ایجاد ارتباط مستقیم بین مواد مورد علاقه و یافتن تأمین‌کنندگان در سرتاسر جهان، امکان ارتباطات حداکثری و نقطه شروع حیاتی برای فرآیند خرید را فراهم می‌کنند.

از ویژگی های این ماژول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بررسی سریع تامین کنندگان مناسب با توجه به طیف وسیعی از مواد انتخاب شده
  2. مقابله با نوسانات قیمت و رعایت ضرب الاجل های محدود برای تحویل مواد با جستجوی جایگزین در کشورهای ارزان تر
  3. یافتن تامین کنندگان مواد در کشورهای دیگر برای کمک به هماهنگی فعالیت های خرید جهانی
  4. بهبود ارتباط بین مهندسی، خرید و ساخت

با به حداکثر رساندن کارایی بین مهندسی و خرید فعالیت های متقابل عملکردی، تامین کنندگان فرصت های عالی برای صرفه جویی در زمان را از طریق سه مزیت اصلی فراهم می کنند.

جستجو و یافتن سریع تامین کنندگان مواد از سراسر جهان. تامین‌کنندگان و مواد آنها دقیقاً با نام‌گذاری‌ها و استانداردها مرتبط هستند، در ترکیب با Total Metals و PolyPLUS که بیش از 450000 ماده را در خود جای داده است، با رابطی به سادگی اشاره و کلیک کنید.

به دنبال مواد جایگزین با استفاده از فناوری منحصر به فرد و ثبت اختراع جهانی برای یافتن معادل با ترکیب شیمیایی و خواص مکانیکی و هر ترکیبی از آنها باشید. شما می توانید به طور مستقیم سطح اهمیت ترکیب را در مقابل خواص مکانیکی تنظیم کنید و گزینه های جایگزین با توجه به شباهت آنها، با یک لینک مستقیم به پایگاه داده Total Materia برای مقایسه مشخصات دقیق، نمایش داده می شوند.

ماژول اضافه شده از Total Materia امکان شناسایی هوشمند فلز را با ترکیب شیمیایی بدست آمده از طیف سنج یا سایر منابع تحلیلی فراهم می کند.

قابلیت مالتی یوزر (Multi-user )

قدرت اطلاعاتی و دانش پایگاه های داده Total Materia را میتوان با دسترسی به اینترانت توزیع کرد. شما و همه همکارانتان می‌توانید هر زمان که بخواهید، مستقیماً در شبکه شرکتی خود، در صورت نیاز به پایگاه داده دسترسی داشته باشید. صدور مجوز وب چند کاربره با Total Materia راحت ترین و مقرون به صرفه ترین راه حل برای گروه های کوچک و بزرگ، ادارات و شرکت ها است.

راه حل های چند کاربره انعطاف پذیری بی سابقه ای را ارائه می دهند. از مزایای مالتی یوزری این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شبکه: مجوز مبتنی بر سرور، به تیم‌های کوچکی از مهندسان تا گروه‌های بزرگتر از مکان‌های مختلف خدمت می‌کند. سهولت بدون رمز عبور و دسترسی توزیع شده را برای سازمان های متوسط و بزرگتر فراهم می کند.

شرکتی: مجوز مبتنی بر سرور، با تعداد نامحدود کاربر و تعداد نامحدود سرور. نسبت قیمت/عملکرد عالی برای شرکت های بزرگ و مراکز منابع متمرکز.

بدون نیاز به تعمیر و نگهداری: بدون نیاز به نصب، دانلود و نگهداری نرم افزار بر روی سرور و رایانه خود.

آپدیت: کاربران شما همیشه با جدیدترین و به روزترین نسخه پایگاه داده کار خواهند کرد.

دسترسی سریع و آسان به پایگاه داده و محتوا: کاربران نیازی به مشکلات لاگین و رمز عبور ندارند.

مقرون به صرفه: اگر چندین نفر دارید که نیاز به دسترسی به اطلاعات خواص مواد دارند، این مقرون به صرفه ترین راه حل است. بسیاری از افراد می توانند هر زمان که به اطلاعات پایگاه داده نیاز داشته باشند دسترسی داشته باشند.

ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نمیشود